Mr.Anderson
Well-known member
Dadde.Elke dag dat gezeik over Tom waes.
Op Pol&Actua gaat het van Tom Waes naar alcohol in zijn geheel afschaffen in de maatschappij.
Nog een paar pagina's en men begint te roepen dat we auto's moeten afschaffen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dadde.Elke dag dat gezeik over Tom waes.
én ingebouwde E-ID reader én ingebouwd alcoholslot enz enz. de moraalridders vallen mekaar weer eens voor de voetenDadde.
Op Pol&Actua gaat het van Tom Waes naar alcohol in zijn geheel afschaffen in de maatschappij.
Waar halen ze het.Dadde.
Pol&actua is toch ook meer en meer een verzamelpunt van mensen met een speciale kijk op het leven.Dadde.
Het is woensdag, 8:30 voorbij.Pol&actua is toch ook meer en meer een verzamelpunt van mensen met een speciale kijk op het leven.
Je vatte het ergens anders toch ook al mooi samen:
'Wist je dat een groot deel van de mensen die op Pol&Actua vertoeven een Snickers omgedraaid eten? Zo voelen ze meteen die geaderde structuur op hun tong.'

Kunnen we geen mensen afschaffen? Probleem opgelost. Alle problemen, eigenlijk.Dadde.
Voor alles is inderdaad een oplossing, en zwavelzuur is vaak een hele goeie.Kunnen we geen mensen afschaffen? Probleem opgelost. Alle problemen, eigenlijk.
Als ik de standpunten op P&A vergelijk met die van mij plaatselijke "Ge zijt van..." fb-groep valt dat nog wel mee hoor. Daar zijn ze momenteel een groot complot aan het bespreken (of uitvinden) omdat de druk van het kraantjeswater lager is.Pol&actua is toch ook meer en meer een verzamelpunt van mensen met een speciale kijk op het leven.
Je vatte het ergens anders al mooi samen:
'Wist je dat een groot deel van de mensen die op Pol&Actua vertoeven een Snickers omgedraaid eten? Zo voelen ze meteen die geaderde structuur op hun tong.'
Bwa, natriumhydroxide is ook wel ok. Vraag maar aan Andras Pandy.Voor alles is inderdaad een oplossing, en zwavelzuur is vaak een hele goeie.
Ik zit hier weer klaar om exact wanneer de klok 9u aangeeft mijn dochter in te schrijven voor het volgende niveau peuterzwemmen. Mijn vrouw staat al van 7u te koken. Hoe zo iemand, of gewoon al een technieker op de baan zich ooit voor zoiets kan inschrijven, ik weet het niet. Verlof nemen ofzo. Om 9u05 zat vorige keer alles vol.
Ik woon ernaast maar gaat wel over het zwembad van Lebbeke (en die website is ook voor Aalst dus ja).Denderstreek? Er zijn dan ook bijna geen zwembaden hier, zeker sinds Ninove dicht is.
Zo werkt bieden hé.Stond horloge te koop op 2dehands voor 150.
Bieden vanaf 100.
Zet bod van 100 gisteren.
Vandaag, u bent overboden. Ga zien staat er zelfs gereserveerd.
Bedrag 105€ wtf![]()
![]()
Zo werkt bieden hé.

Kleine ergernis: Waarom moeten dingen tegenwoordig "uitgesproken worden" in plaats van gewoon te "zeggen". Therapeuten- en zelfhulpboektaaltje dat ons taalgebruik binnensluipt.
Hebt ge nu eigenlijk nog iets te zeggen?Blij dat dit eindelijk es uitgesproken wordt!
Hebt ge nu eigenlijk nog iets te zeggen?