Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Gisteren is mijn vrouw opgenomen met infectie op haar transplant nier , mogelijk moet zecer drie weken blijven.... mee twee pubers in huisvexames komen er aan

Dadde.

Op Pol&Actua gaat het van Tom Waes naar alcohol in zijn geheel afschaffen in de maatschappij.

Nog een paar pagina's en men begint te roepen dat we auto's moeten afschaffen.
én ingebouwde E-ID reader én ingebouwd alcoholslot enz enz. de moraalridders vallen mekaar weer eens voor de voeten

Dadde.

Op Pol&Actua gaat het van Tom Waes naar alcohol in zijn geheel afschaffen in de maatschappij.

Nog een paar pagina's en men begint te roepen dat we auto's moeten afschaffen.
Pol&actua is toch ook meer en meer een verzamelpunt van mensen met een speciale kijk op het leven.

Je vatte het ergens anders al mooi samen:
'Wist je dat een groot deel van de mensen die op Pol&Actua vertoeven een Snickers omgedraaid eten? Zo voelen ze meteen die geaderde structuur op hun tong.'

Laatst bewerkt:
Pol&actua is toch ook meer en meer een verzamelpunt van mensen met een speciale kijk op het leven.

Je vatte het ergens anders toch ook al mooi samen:
'Wist je dat een groot deel van de mensen die op Pol&Actua vertoeven een Snickers omgedraaid eten? Zo voelen ze meteen die geaderde structuur op hun tong.'
Het is woensdag, 8:30 voorbij.

De werkP&A-dag begint.

Stond horloge te koop op 2dehands voor 150.
Bieden vanaf 100.
Zet bod van 100 gisteren.
Vandaag, u bent overboden. Ga zien staat er zelfs gereserveerd.
Bedrag 105€ wtf :laugh: :angry:

Je vatte het ergens anders al mooi samen:
Als ik de standpunten op P&A vergelijk met die van mij plaatselijke "Ge zijt van..." fb-groep valt dat nog wel mee hoor. Daar zijn ze momenteel een groot complot aan het bespreken (of uitvinden) omdat de druk van het kraantjeswater lager is.
Voor alles is inderdaad een oplossing, en zwavelzuur is vaak een hele goeie.
Bwa, natriumhydroxide is ook wel ok. Vraag maar aan Andras Pandy.

Laatst bewerkt:
Ik zit hier weer klaar om exact wanneer de klok 9u aangeeft mijn dochter in te schrijven voor het volgende niveau peuterzwemmen. Mijn vrouw staat al van 7u te koken. Hoe zo iemand, of gewoon al een technieker op de baan zich ooit voor zoiets kan inschrijven, ik weet het niet. Verlof nemen ofzo. Om 9u05 zat vorige keer alles vol.

Denderstreek? Er zijn dan ook bijna geen zwembaden hier, zeker sinds Ninove dicht is.

Denderstreek? Er zijn dan ook bijna geen zwembaden hier, zeker sinds Ninove dicht is.
Ik woon ernaast maar gaat wel over het zwembad van Lebbeke (en die website is ook voor Aalst dus ja).

Uiteindelijk stond de website een half uur bevroren op het scherm om te betalen. Gelukkig was dit nadat ik mijn pincode had ingegeven en zag ik dat het bedrag gereserveerd en later betaald bleek in mijn bankapp. Dan iets voor 10u een bevestigingsmail.

Didier Reynders die ondanks een toploon als minister van Financiën, en Eurocommissaris, en minister van Buitenlandse Zaken, toch nog zwart geld moet witwassen, de-gou-tant!

Achja, komt er waarschijnlijk toch vanaf met een slap on the wrist, of zoals mede-ideoloog Karel De Gucht, met helemaal niets.

Wel “grappig”, zat net de biografie door te nemen van Didier Reynders omdat ik dacht dat hij ook minister van Staat was, blijkt dat hij van 2007-2011 als minister belast was met de Nationale Loterij.

Mijn broer kocht zondag een iPhone 16 Pro via Telenet webshop wegens hun klantenkorting.

Pakje zou dinsdag met PostNL geleverd worden, dinsdagmorgen bericht van PostNL dat het een dag later zou zijn.

Gisteren geleverd, doen ze daarnet de doos open en zit er een flesje shampoo in de doos in plaats van de gsm, gsm waarschijnlijk gestolen dus:sop:

Gelukkig betaalden ze met hun kredietkaart waar een verzekering voor dit soort zaken op zit, maar hopelijk reageert Telenet een beetje deftig.

Kleine ergernis: Waarom moeten dingen tegenwoordig "uitgesproken worden" in plaats van gewoon te "zeggen". Therapeuten- en zelfhulpboektaaltje dat ons taalgebruik binnensluipt.

Terug
Bovenaan