Nrt
Well-known member
Het is niet toevallig dat al die mannen van 'Down the road' ook iedere dag 2 afleveringen van FC De Kampioenen kijken.Ze hebben gelijk jij bent fout.
Groeten iedere weldenkende Vlaming.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is niet toevallig dat al die mannen van 'Down the road' ook iedere dag 2 afleveringen van FC De Kampioenen kijken.Ze hebben gelijk jij bent fout.
Groeten iedere weldenkende Vlaming.
Geef ze wat respijt de dagelijkse portie voor een gemiddelde mens, een stuk of vier zo ongeveer, zal misschien te veel genialiteit voor hen zijn op één dag.Het is niet toevallig dat al die mannen van 'Down the road' ook iedere dag 2 afleveringen van FC De Kampioenen kijken.
Zit gij trouwens ook op Moviemeter?Geef ze wat respijt de dagelijkse portie voor een gemiddelde mens, een stuk of vier zo ongeveer, zal misschien te veel genialiteit voor hen zijn op één dag.
Ja maar niet onder de naam van hier.Zit gij trouwens ook op Moviemeter?
Eevera ?Ja maar niet onder de naam van hier.

Ik kijk toch meer uit naar TomcrashteromMah echt dan he. Alsof het wereldnieuws is. Persoonlijk kijk ik wel uit naar zijn nieuwe tv-programma. Revalidatie Waes. Alles eruit halen!

Server plat, het lijkt wel tickets kopen voor Tomorrowland.Ik zit hier weer klaar om exact wanneer de klok 9u aangeeft mijn dochter in te schrijven voor het volgende niveau peuterzwemmen. Mijn vrouw staat al van 7u te koken. Hoe zo iemand, of gewoon al een technieker op de baan zich ooit voor zoiets kan inschrijven, ik weet het niet. Verlof nemen ofzo. Om 9u05 zat vorige keer alles vol.
Server plat, het lijkt wel tickets kopen voor Tomorrowland.

Mijn vrouw zorgt ook altijd voor allerhande inschrijvingen en ik stel me ook dan ook veel de vraag hoe anderen dat eigenlijk allemaal voor elkaar krijgen.Ik zit hier weer klaar om exact wanneer de klok 9u aangeeft mijn dochter in te schrijven voor het volgende niveau peuterzwemmen. Mijn vrouw staat al van 7u te koken. Hoe zo iemand, of gewoon al een technieker op de baan zich ooit voor zoiets kan inschrijven, ik weet het niet. Verlof nemen ofzo. Om 9u05 zat vorige keer alles vol.
Ik knutsel ook graag met mijn kinderen.Op mijn facebook zie ik iemand die vraagt of ze ergens aan een menselijke schedel kan geraken voor een bepaald project.
Speciaal voor u, ander nieuws:Elke dag dat gezeik over Tom waes.