Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het is niet toevallig dat al die mannen van 'Down the road' ook iedere dag 2 afleveringen van FC De Kampioenen kijken.
Geef ze wat respijt de dagelijkse portie voor een gemiddelde mens, een stuk of vier zo ongeveer, zal misschien te veel genialiteit voor hen zijn op één dag.

Enige monitor die ik ooit via webshop gekocht heb (dik jaar geleden) is defect gegaan. Wel nog binnen garantie (2 jaar) gelukkig. Alle andere monitors die ik ooit kocht, gingen nooit kapot.

Glimlach is dan wel dat de retourservice van Megekko heel gemakkelijk gegaan is. Woensdag vorige week retour aangevraagd, volgende ochtend gratis retourlabel ontvangen om via DHL op te sturen. Kon ik ook gewoon bij kantoor van Bpost hier afgeven en zit sinds vanochtend al terug bij Megekko. Van hun bericht gehad dat ze het naar de leverancier hebben opgestuurd. Ben benieuwd wat die ermee gaat doen (monitor van Dell): nog proberen te maken of gewoon vervangen.

Glimlach en/of ergernis van de dag ..

2x achter elkaar dure Philips LED verlichting gekocht --> 2x kapot binnen de paar weken
Merkloze goedkope *crap* LED verlichting gekocht in den Action (prijs gedeeld door 3) --> Na een jaar branden ze nog

Ik had in mijn kelder een menselijke schedel liggen, erfenis van mijn grootvader (niet zijn schedel).

Op mijn facebook zie ik iemand die vraagt of ze ergens aan een menselijke schedel kan geraken voor een bepaald project.
Ik wil graag helpen en ga achter mijn schedel zoeken.

Zegt mijn vrouw doodleuk dat ze die naar het containerpark gedaan heeft voorbije zomer omdat ze dat toch maar in de weg vond liggen en vies vond…

Ik weet nu niet wat ik het ergst vind. Of dat mijn schedel weg is of het feit dat mijn vrouw met menselijke resten zomaar naar het containerpark gegaan is…

Ik zou eerder schrik hebben. Als ze zonder problemen met een schedel naar het containerpark durft gaan... wat durft ze als jij haar te hard irriteert...

Is uw schedel wel veilig....

😀

Ik zit hier weer klaar om exact wanneer de klok 9u aangeeft mijn dochter in te schrijven voor het volgende niveau peuterzwemmen. Mijn vrouw staat al van 7u te koken. Hoe zo iemand, of gewoon al een technieker op de baan zich ooit voor zoiets kan inschrijven, ik weet het niet. Verlof nemen ofzo. Om 9u05 zat vorige keer alles vol.

Ik zit hier weer klaar om exact wanneer de klok 9u aangeeft mijn dochter in te schrijven voor het volgende niveau peuterzwemmen. Mijn vrouw staat al van 7u te koken. Hoe zo iemand, of gewoon al een technieker op de baan zich ooit voor zoiets kan inschrijven, ik weet het niet. Verlof nemen ofzo. Om 9u05 zat vorige keer alles vol.
Server plat, het lijkt wel tickets kopen voor Tomorrowland.

Server plat, het lijkt wel tickets kopen voor Tomorrowland.

Wij hebben dat ook elk jaar voor om onze kinderen in te schrijven voor de zomeropvang van de gemeente.
18u inschrijvingen open (maar je moet wel in de wachtrij gaan staan tussen 17:30 en kwart voor, 18:07 alles volboekt :lol:

Mijn vrouw zorgt ook altijd voor allerhande inschrijvingen en ik stel me ook dan ook veel de vraag hoe anderen dat eigenlijk allemaal voor elkaar krijgen.

Terug
Bovenaan