Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Als het zo verder gaat verwacht ik nog de Porsche expert van HLN die zijn zegje komt doen over de crash van Tom Waes en zijn oldtimer. Mannekes toch 🙈

Klote treinen toch.

Overstap net gehaald op de terugrit.

Normaal een kwartier tijd om over te stappen.
Nog 1 minuut, de ziel uit mijn leven gerend, de trein binnengesprongen.

Klote treinen toch.

Overstap net gehaald op de terugrit.

Normaal een kwartier tijd om over te stappen.
Nog 1 minuut, de ziel uit mijn leven gerend, de trein binnengesprongen.
This was you? :D

Ooit hebben ze er ene een ferm sprintje zien trekken om de trein nog te halen.
Het lukt hem bijna maar net voor hij de trein op springt, schuift ie uit en valt hij toch wel op de grond zeker?

De conducteur had het niet gezien of had geen medelijden, bam deuren toe en de trein vertrekt gewoon!

Wij vanop de trein (de jeugd van tegenwoordig, dat was in de jaren 90) heel luid die mens liggen uitlachen. Dat was niet zo mooi van ons. :tongue:
Opmerking: Je had die mens zijn gezicht toen moeten zien. Hij trok toen op Mister Bean.

Sorry ik weet het: Dat is niet om mee te lachen maar zo'n zaken uit uw jeugd vergeet je natuurlijk niet hé.

Geflitst aan 41 in zone 30. Gecorrigeerde snelheid = 35. Boete: 121 euro.

Vrouw is op dezelfde plaats geflitst geweest terwijl ze sneller reed en betaalde 73 euro.

Het enige wat ik kan denken is dat mijn wagen te laat is voor de keuring en ik in feite met een wagen rond rijd die geen geldige technische keuring heeft.

Iemand een idee of dit effectief in rekening gebracht wordt bij een snelheidsovertreding? @Str8_6 misschien?

Wel klote. Ik ben in fout, akkoord. Maar die staan heel strategisch opgesteld helemaal op 't einde van een zone 30 waar de meesten alweer beginnen te versnellen richting de zone 50. Maar goed, lesson learned.
Was toevallig in de politierechtbank ook deze week van ene die hetzelfde voor had. 1km/h teveel maar 2 jaar niet gekeurd en de minnelijke schikking was 175€. Maar had die niet betaald en moest dus voorkomen. Het zal dus idd door je keuring zijn.

De fucking overvloed aan "Black Friday" en "Cyber Monday" reclames.
Vandaag is de laatste dag van de "Black Friday Week deals bij blah blah blah"... Hoezo 't is maandag? Black Friday was vorige week, stopt ermee...
Of "Pak nu nog je Cyber Monday korting bij ICI Paris!" want parfum is tegenwoordig ook al electronica...

Op deze manier er vooral van overtuigd dat je in niet-kortingsperiodes beter niets koopt bij ICI Paris, want als ze zoveel (en zo vaak) korting kunnen geven, dan zijn hun prijzen in gewone periodes véél, véél te hoog.

Op deze manier er vooral van overtuigd dat je in niet-kortingsperiodes beter niets koopt bij ICI Paris, want als ze zoveel (en zo vaak) korting kunnen geven, dan zijn hun prijzen in gewone periodes véél, véél te hoog.
Ze moeten nu eenmaal mee natuurlijk.

Al is het nu eenmaal het best, als je kan wachten met de aankoop, om dit te doen tijdens een kortingsperiode. Ongeacht welke dat is en hoe men die noemt. (black friday, cyber monday, herfstkorting, zomerkorting, nieuwjaarskorting, etc...).
Al moet je dan ook bereid zijn om erlangs te grijpen. Vroeger waren de kortingen beperkt in aantal. Dat was namelijk de eindvoorraad van het lopende jaar of zo.

Terwijl men het nu eerder bekijkt als extra omzet draaien ipv overstock verkopen. En elke firma moet mee.

Best idd betalen, ook al voorgehad en toen de minnelijke schikking was binnengekomen aan de kant gelegd om later te betalen en die was verdwenen (wss bij papier & karton). Dan bijna jaar later iemand aan de deur met een brief mee da'k voor het gerecht mocht verschijnen, resultaat: boete van om en bij de €980.
Oof! Betaald!

Was toevallig in de politierechtbank ook deze week van ene die hetzelfde voor had. 1km/h teveel maar 2 jaar niet gekeurd en de minnelijke schikking was 175€. Maar had die niet betaald en moest dus voorkomen. Het zal dus idd door je keuring zijn.
Toevallig ook gezien! Ik heb vooral de woorden van de rechter op 't laatste onthouden: 'ge moet hier eens ne helen dag komen zitten, dan is een auto die niet gekeurd is het minste van mijn zorgen hoor' :coolbrows:

Edit: afspraak meteen verzet, ik mag morgen al gaan i.p.v. tussen Kerst en Nieuw, ik zal wel verlof moeten nemen.

Als ik nog 1 artikel over Tom Waes moet lezen op de front page van een krant rij ik zelf tegen een botsabsorbeerder
In HLN : brekend : De naäpers van Tom Waes. Wie zijn ze? Wat drijft hen ? En waarom rijden ze zo graag tegen botsabsorbeerders ?

Lees hier alles. Met commentaar van Stijn Baert en een officiële live verslaggeving ter plaatse bij de grootste fan van TW... Liqqqqquuuuiiiiiiiiddddddd !!!!!
En op het laatste in het nieuws van 19h in ware WWE (World Wrestling Entertainment) stijl een showoff tussen beiden giganten !!!!
PS: preview : Jambers komt er in voor als lachende derde !!!! (hij wil zijn titel terug die TW heeft gestolen)

Terug
Bovenaan