Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het zo verder gaat verwacht ik nog de Porsche expert van HLN die zijn zegje komt doen over de crash van Tom Waes en zijn oldtimer. Mannekes toch![]()
En hoe jij net zoals Tom Waes uzelf een Porsche kan kopen.Stijn Baert? Econoom, steakkenner en porschist?
nu straks nog je derde overstap..Klote treinen toch.
Overstap net gehaald op de terugrit.
Normaal een kwartier tijd om over te stappen.
Nog 1 minuut, de ziel uit mijn leven gerend, de trein binnengesprongen.
Stijn Baert naar eigen zeggen een zware introvert.Stijn Baert? Econoom, steakkenner en porschist?
En hoe jij net zoals Tom Waes uzelf een Porsche kan kopen.
This was you?Klote treinen toch.
Overstap net gehaald op de terugrit.
Normaal een kwartier tijd om over te stappen.
Nog 1 minuut, de ziel uit mijn leven gerend, de trein binnengesprongen.

Daarvoor hebben we BG.Stijn Baert naar eigen zeggen een zware introvert.
In realiteit een aandachtsh**r die over alles een mening heeft en dat wil verkondigen.
Eentje maar.nu straks nog je derde overstap..

Eentje maar.
Maar al erg genoeg dat ik de overstap deze morgen wel gemist heb.
De spoorwegen, disfunctionele buchtshit.![]()
Ja, dan kan ik steeds een taxi nemen.Ik wens u euromillions toe!
Was toevallig in de politierechtbank ook deze week van ene die hetzelfde voor had. 1km/h teveel maar 2 jaar niet gekeurd en de minnelijke schikking was 175€. Maar had die niet betaald en moest dus voorkomen. Het zal dus idd door je keuring zijn.Geflitst aan 41 in zone 30. Gecorrigeerde snelheid = 35. Boete: 121 euro.
Vrouw is op dezelfde plaats geflitst geweest terwijl ze sneller reed en betaalde 73 euro.
Het enige wat ik kan denken is dat mijn wagen te laat is voor de keuring en ik in feite met een wagen rond rijd die geen geldige technische keuring heeft.
Iemand een idee of dit effectief in rekening gebracht wordt bij een snelheidsovertreding? @Str8_6 misschien?
Wel klote. Ik ben in fout, akkoord. Maar die staan heel strategisch opgesteld helemaal op 't einde van een zone 30 waar de meesten alweer beginnen te versnellen richting de zone 50. Maar goed, lesson learned.
Is idd ook boete daarvoor, paar maand geleden hetzelfde voorgehad.Niets van uitleg. Helemaal onderaan staat het er wel expliciet op dat het voertuig niet beschikt over een geldig bewijs van technische keuring.
Ze moeten nu eenmaal mee natuurlijk.Op deze manier er vooral van overtuigd dat je in niet-kortingsperiodes beter niets koopt bij ICI Paris, want als ze zoveel (en zo vaak) korting kunnen geven, dan zijn hun prijzen in gewone periodes véél, véél te hoog.
Oof! Betaald!Best idd betalen, ook al voorgehad en toen de minnelijke schikking was binnengekomen aan de kant gelegd om later te betalen en die was verdwenen (wss bij papier & karton). Dan bijna jaar later iemand aan de deur met een brief mee da'k voor het gerecht mocht verschijnen, resultaat: boete van om en bij de €980.
Toevallig ook gezien! Ik heb vooral de woorden van de rechter op 't laatste onthouden: 'ge moet hier eens ne helen dag komen zitten, dan is een auto die niet gekeurd is het minste van mijn zorgen hoor'Was toevallig in de politierechtbank ook deze week van ene die hetzelfde voor had. 1km/h teveel maar 2 jaar niet gekeurd en de minnelijke schikking was 175€. Maar had die niet betaald en moest dus voorkomen. Het zal dus idd door je keuring zijn.

Mah echt dan he. Alsof het wereldnieuws is. Persoonlijk kijk ik wel uit naar zijn nieuwe tv-programma. Revalidatie Waes. Alles eruit halen!Als ik nog 1 artikel over Tom Waes moet lezen op de front page van een krant rij ik zelf tegen een botsabsorbeerder
In HLN : brekend : De naäpers van Tom Waes. Wie zijn ze? Wat drijft hen ? En waarom rijden ze zo graag tegen botsabsorbeerders ?Als ik nog 1 artikel over Tom Waes moet lezen op de front page van een krant rij ik zelf tegen een botsabsorbeerder