Ik had vandaag alleen maar tevreden reizigers en een trein die mooi op tijd reed.![]()
Als je al tevreden moet zijn dat het gewoon werkt, is het ver gekomen .
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had vandaag alleen maar tevreden reizigers en een trein die mooi op tijd reed.![]()
22 euro invoerrechten moeten betalen voor een geschenk die ik uit het buitenland opgestuurd krijg

Geluk zit in de kleine dingen.Als je al tevreden moet zijn dat het gewoon werkt, is het ver gekomen .
Vreemd, dat zou het minimum moeten zijn.Geflitst aan 41 in zone 30. Gecorrigeerde snelheid = 35. Boete: 121 euro.
Vrouw is op dezelfde plaats geflitst geweest terwijl ze sneller reed en betaalde 73 euro.
Het enige wat ik kan denken is dat mijn wagen te laat is voor de keuring en ik in feite met een wagen rond rijd die geen geldige technische keuring heeft.
Iemand een idee of dit effectief in rekening gebracht wordt bij een snelheidsovertreding? @Str8_6 misschien?
Wel klote. Ik ben in fout, akkoord. Maar die staan heel strategisch opgesteld helemaal op 't einde van een zone 30 waar de meesten alweer beginnen te versnellen richting de zone 50. Maar goed, lesson learned.
Niets van uitleg. Helemaal onderaan staat het er wel expliciet op dat het voertuig niet beschikt over een geldig bewijs van technische keuring.Vreemd, dat zou het minimum moeten zijn.
Staat er daar dan niets van uitleg bij?
Rijden zonder keuring is geen minnelijke schikking, maar PV en rechtbank, dus dat zal het niet zijn.
Niets van uitleg. Helemaal onderaan staat het er wel expliciet op dat het voertuig niet beschikt over een geldig bewijs van technische keuring.
Men kan weldegelijk besluiten u eerst een minnelijke schikking te geven ipv u asap voor de rechtbank te dagen.Rijden zonder keuring is geen minnelijke schikking, maar PV en rechtbank, dus dat zal het niet zijn.
Het wordt nog beterIk denk soms dat het universum mijn vrouw op mijn pad heeft gezonden om mij te testen
Kopen nieuwe gordijnen voor op de slaapkamers.
Uiteraard levering en plaatsing ASAP!
Aahja wat de oude moesten meteen weg ipv terug te hangen na het (her)schilderen.
Plaatser belt, weinig ruimte in zijn agenda. Uiteindelijk toch een plaatsje volgende week zaterdag. (Normaal 6 tot 8 weken, zitten nu in week 4)
Ik heel fier dat vertellen aan mijn vrouw.
"Wij hebben zaterdag volk!!"
Euhm ja.. 's avonds en komen die ook boven? Welke plannen hebt gij?
"Die mannen gaan het vuilmaken!"
Die komen binnen en gaan naar boven en boren 6 gaatjes int plafond..
"Als het regent hebben die natte schoenen"
Oké, ik zal die mens ff terug bellen dat ik iets over het hoofd heb gezien
"Neenee laat hem maar komen""Maar al het werk is voor u die dag, ik moet ook nog voorbereidingen maken voor een opleiding die ik moet geven"
Waarom wilt ge dan mensen uitnodigen dat weekend?!
En waarom hebt ge in de winkel mijne nummer doorgegeven om iets te regelen
Ik ben er nu een goei 10jaar mee samen, maar die denkwijze soms. Niet te doorgronden
hier lopen dus seffes 8 volwassene, 3 peuters en een hond rond.. zal ik es gaan poetsen ja 

Nu op weg naar de drankhandel, ik heb n gevoel dat we onvoldoende in huis hebben![]()
Ik denk dat ik inderdaad ook nog wijn moet halen bij de wijnhandel. Kunt nooit teveel hebben hèBlijf gewoon wat langer weg. Laat haar maar poetsen ondertussen.
Kom terug als ze klaar is.

Bedankt! Zal inderdaad zo zijn.
Ik vermoed als ik dit lees dat je voor beide een minnelijke schikking gekregen hebt.
Best idd betalen, ook al voorgehad en toen de minnelijke schikking was binnengekomen aan de kant gelegd om later te betalen en die was verdwenen (wss bij papier & karton). Dan bijna jaar later iemand aan de deur met een brief mee da'k voor het gerecht mocht verschijnen, resultaat: boete van om en bij de €980.Bedankt! Zal inderdaad zo zijn.
Ik heb ondertussen met de politie gebeld en die wisten het ook niet. 'Misschien een fout in 't systeem?'
Gewoon betalen voor de minste miserie.
Gewoon lange wachtrij. Terwijl je de frituur binnenstapt en een frietje binnensteekt.Ik denk dat ik inderdaad ook nog wijn moet halen bij de wijnhandel. Kunt nooit teveel hebben hè![]()
Dat is vtm go plus, niet vtm go dat betalend is.3,95 euro voor VTM go! Wat zijn dat nu voor dieven? Was dat vorig jaar niet gratis?
Iemand met een brief… de gerechtsdeurwaarder met een dagvaarding dus?Best idd betalen, ook al voorgehad en toen de minnelijke schikking was binnengekomen aan de kant gelegd om later te betalen en die was verdwenen (wss bij papier & karton). Dan bijna jaar later iemand aan de deur met een brief mee da'k voor het gerecht mocht verschijnen, resultaat: boete van om en bij de €980.

Ik onlangs aan 43. Gecorrigeerd naar 37.Geflitst aan 41 in zone 30. Gecorrigeerde snelheid = 35. Boete: 121 euro.
Vrouw is op dezelfde plaats geflitst geweest terwijl ze sneller reed en betaalde 73 euro.
Het enige wat ik kan denken is dat mijn wagen te laat is voor de keuring en ik in feite met een wagen rond rijd die geen geldige technische keuring heeft.
Iemand een idee of dit effectief in rekening gebracht wordt bij een snelheidsovertreding? @Str8_6 misschien?
Wel klote. Ik ben in fout, akkoord. Maar die staan heel strategisch opgesteld helemaal op 't einde van een zone 30 waar de meesten alweer beginnen te versnellen richting de zone 50. Maar goed, lesson learned.
Spijtig dat je niet kan zeggen : we kopen geen brieven aan de deur.Iemand met een brief… de gerechtsdeurwaarder met een dagvaarding dus?![]()