Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Geflitst aan 41 in zone 30. Gecorrigeerde snelheid = 35. Boete: 121 euro.

Vrouw is op dezelfde plaats geflitst geweest terwijl ze sneller reed en betaalde 73 euro.

Het enige wat ik kan denken is dat mijn wagen te laat is voor de keuring en ik in feite met een wagen rond rijd die geen geldige technische keuring heeft.

Iemand een idee of dit effectief in rekening gebracht wordt bij een snelheidsovertreding? @Str8_6 misschien?

Wel klote. Ik ben in fout, akkoord. Maar die staan heel strategisch opgesteld helemaal op 't einde van een zone 30 waar de meesten alweer beginnen te versnellen richting de zone 50. Maar goed, lesson learned.

Vrouw is op dezelfde plaats geflitst geweest terwijl ze sneller reed en betaalde 73 euro.

Het enige wat ik kan denken is dat mijn wagen te laat is voor de keuring en ik in feite met een wagen rond rijd die geen geldige technische keuring heeft.

Iemand een idee of dit effectief in rekening gebracht wordt bij een snelheidsovertreding? @Str8_6 misschien?

Wel klote. Ik ben in fout, akkoord. Maar die staan heel strategisch opgesteld helemaal op 't einde van een zone 30 waar de meesten alweer beginnen te versnellen richting de zone 50. Maar goed, lesson learned.
Vreemd, dat zou het minimum moeten zijn.
Staat er daar dan niets van uitleg bij?

Rijden zonder keuring is geen minnelijke schikking, maar PV en rechtbank, dus dat zal het niet zijn.

Vreemd, dat zou het minimum moeten zijn.
Staat er daar dan niets van uitleg bij?

Rijden zonder keuring is geen minnelijke schikking, maar PV en rechtbank, dus dat zal het niet zijn.
Niets van uitleg. Helemaal onderaan staat het er wel expliciet op dat het voertuig niet beschikt over een geldig bewijs van technische keuring.

Men kan weldegelijk besluiten u eerst een minnelijke schikking te geven ipv u asap voor de rechtbank te dagen.
In die zin heeft @Mr.Anderson nog geluk gehad. (Nu ja wat is geluk?)

Update: Ik was te snel. Ik had de post van @Mefke nog niet gelezen. Maar mijn post klopt dus.

Ik denk soms dat het universum mijn vrouw op mijn pad heeft gezonden om mij te testen 😅

Kopen nieuwe gordijnen voor op de slaapkamers.
Uiteraard levering en plaatsing ASAP!
Aahja wat de oude moesten meteen weg ipv terug te hangen na het (her)schilderen.

Plaatser belt, weinig ruimte in zijn agenda. Uiteindelijk toch een plaatsje volgende week zaterdag. (Normaal 6 tot 8 weken, zitten nu in week 4)
Ik heel fier dat vertellen aan mijn vrouw.

"Wij hebben zaterdag volk!!"
Euhm ja.. 's avonds en komen die ook boven? Welke plannen hebt gij?
"Die mannen gaan het vuilmaken!"
Die komen binnen en gaan naar boven en boren 6 gaatjes int plafond..
"Als het regent hebben die natte schoenen"

Oké, ik zal die mens ff terug bellen dat ik iets over het hoofd heb gezien
"Neenee laat hem maar komen" :wtf: "Maar al het werk is voor u die dag, ik moet ook nog voorbereidingen maken voor een opleiding die ik moet geven"

Waarom wilt ge dan mensen uitnodigen dat weekend?!
En waarom hebt ge in de winkel mijne nummer doorgegeven om iets te regelen :crazy:

Ik ben er nu een goei 10jaar mee samen, maar die denkwijze soms. Niet te doorgronden
Het wordt nog beter

Ik dacht dat onze gasten om 17:30-18:00 kwamen. Neenee de 1e komen om 15:00

Bovenal is nu beslist dat er vandaag nog gepoetst moest worden.. tis dat we echt in een stort wonen 😂 hier lopen dus seffes 8 volwassene, 3 peuters en een hond rond.. zal ik es gaan poetsen ja

Nu op weg naar de drankhandel, ik heb n gevoel dat we onvoldoende in huis hebben 😂😂

Bedankt! Zal inderdaad zo zijn.

Ik heb ondertussen met de politie gebeld en die wisten het ook niet. 'Misschien een fout in 't systeem?'

Gewoon betalen voor de minste miserie.
Best idd betalen, ook al voorgehad en toen de minnelijke schikking was binnengekomen aan de kant gelegd om later te betalen en die was verdwenen (wss bij papier & karton). Dan bijna jaar later iemand aan de deur met een brief mee da'k voor het gerecht mocht verschijnen, resultaat: boete van om en bij de €980.

Strontgazetten. :lol:

Ik herinner mij ook nog goed toen een team porsche 911's in de jaren 80 ramen zijn komen steken bij mijn ouders thuis!

9Nh8shf.jpeg

Best idd betalen, ook al voorgehad en toen de minnelijke schikking was binnengekomen aan de kant gelegd om later te betalen en die was verdwenen (wss bij papier & karton). Dan bijna jaar later iemand aan de deur met een brief mee da'k voor het gerecht mocht verschijnen, resultaat: boete van om en bij de €980.
Iemand met een brief… de gerechtsdeurwaarder met een dagvaarding dus? 😅

Ik onlangs aan 43. Gecorrigeerd naar 37.
Ik dacht aiai dat gaat een fikse boete zijn.

53 euro. Raar. Ik verwachtte 80 euro of zo.

Ergens in een keuterstraatje kanten van Antwerpen waar alles stressy is.

--
Ach boetes.

Me toch weer laten vangen aan het OV.

Op een rustige zondagmorgen kan er toch niet veel misgaan denk je.

Overstap gemist in Leuven.
De eerste had vertraging.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan