Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Rekeningnummer veranderen op myfin. Ik krijg een bericht in mijn bugerprofiel ivm belastingsaangifte. Download het document, in het document een link naar myfin. Naar myfin, en die website is dan een error. Dus geen idee hoe ik dat voor mekaar ga krijgen.
Andere browser eens proberen? Of incognito modus?

Ik herinner me vaag dat ik een tijdje geleden hetzelfde probleem had in Chrome.
Maar met Edge (of Firefox, ben niet meer zeker) werkte het wel.

Lichamelijk toch ferm moe de laatste tijd doordeweeks. Ik sport 4 keer in de week + zaterdag en het volume begint door te wegen. Nee geen pijntjes of dergelijke.

Ja, eerder gaan slapen is logisch, maar ik kan me moeilijk eraan toezetten direct na het werk te gaan sporten (fitness of hardlopen). Resultaat: 20u-20u30-21u resulterend in soms 22u30 of later klaar met douchen en al.

Vandaag opmerking gekregen dat ik moe uitzie en of ik nog wel gelukkig ben in het leven.

Herkenbaar ?

Laatst bewerkt:
Ik heb mij dat ook al afgevraagd, die overvloed van zenders kan toch niet rendabel zijn. Dat is waarschijnlijk een pak marktonderzoek hebben ingezeten om zo een niche doelgroep te bereiken maar dan nog. De tijd dat ik bewust nog eens naar Play 5/6 of VTM 2/3 heb gekeken is toch al een hele tijd geleden.
Buitenlandse series worden in pakketvorm aangekocht.

Play 4 is geïnteresseerd in serie x en krijgt er serie y en z bij. De overbodige content eindigt vaak op een Play 7 om er toch nog wat mee te doen. De rest van de uren wordt dan ingevuld met herhalingen van Komen Eten of Blind Gekocht. Programma's die men makkelijk meermaals kan heruitzenden en die zichzelf al hebben terugverdiend op de hoofdzender(s).

Qua rendabiliteit zijn dat soort televisiezenders nog wel interessant ondanks dat ze een heel beperkt publiek (<1% marktaandeel) bereiken.

Laatst bewerkt:
Daarnet in de supermarkt, mijn post van vanochtend hier indachtig, gooi ik alles gewoon zonder kijken en structuur op de band, rebel die ik ben, ik wou bijna een hoorn-teken naar de kassierster doen...

Viel ferm tegen bij het in de tas steken, stress mannekes. :S

Kun je dat niet via uw bankapp?
ja. is even slecht. Dat is de enige keer dat ik nog die focking kaartlezer nodig heb. Alles kan je tekenen met its me, zelfs betalingen tot 25000 euro maar voor dienstencheques heb je die stomme kaartlezer nodig die natuurlijk dan de melding moet geven: battery low.

ja. is even slecht. Dat is de enige keer dat ik nog die focking kaartlezer nodig heb. Alles kan je tekenen met its me, zelfs betalingen tot 25000 euro maar voor dienstencheques heb je die stomme kaartlezer nodig die natuurlijk dan de melding moet geven: battery low.
En bij KBC steek je dan zelf een nieuwe batterij en krijg je de melding dat je een nieuwe kaartlezer nodig hebt, want zelf batterij vervangen mag niet.

En bij KBC steek je dan zelf een nieuwe batterij en krijg je de melding dat je een nieuwe kaartlezer nodig hebt, want zelf batterij vervangen mag niet.
van kbc mag wel meer niet. Die hebben onlangs een internationale betaling tegengehouden want ja, het was een groot bedrag. No shit sherlock, wat dacht je dat bouwmachines kosten? Nen euro? Lekker gezellig om dan telefoon te krijgen van de transportfirma dat ze niet kunnen laden omdat het nog niet betaald is.

Lichamelijk toch ferm moe de laatste tijd doordeweeks. Ik sport 4 keer in de week + zaterdag en het volume begint door te wegen. Nee geen pijntjes of dergelijke.

Ja, eerder gaan slapen is logisch, maar ik kan me moeilijk eraan toezetten direct na het werk te gaan sporten (fitness of hardlopen). Resultaat: 20u-20u30-21u resulterend in soms 22u30 of later klaar met douchen en al.

Vandaag opmerking gekregen dat ik moe uitzie en of ik nog wel gelukkig ben in het leven.

Herkenbaar ?
Heel herkenbaar. Maar ben ondertussen het stadium verder en de pijntjes zijn er ook.

Ouderdom zeker?

Heb hier al zeker 3 keer de batterij in die kaartlezer zelf vervangen en die werkt gewoon terug . `
Heb er net mijne nieuwe auto mee betaald deze avond . ;) (moest wel effe bellen om de limiet te verhogen . ;) )

Heb hier al zeker 3 keer de batterij in die kaartlezer zelf vervangen en die werkt gewoon terug . `
Heb er net mijne nieuwe auto mee betaald deze avond . ;) (moest wel effe bellen om de limiet te verhogen . ;) )
Bij de mijne lukte dat dus niet. Moet nog altijd eens naar de bank om in te wisselen, de dag dat mijn GSM het begeeft kan ik niet meer aan mijn KBC-rekening. :crazy:

Hmmm, bizar. Wij zitten bij BNP en die liggen serieus achter met hun app, maar voor dienstencheques moet gewoon tekenen met fingerprint.

Op welk vlak liggen die achter?
Vergeleken met KBC, heel veel. Alles wat bij BNP nieuw is, hebben ze al maanden/jaren bij KBC. Om een klein voorbeeld te geven, hoelang heeft het niet geduurd voor je gewoon je eigen rekeningnummer kon kopiëren vanuit de app. Daarnaast ook altijd "uw sessie is afgelopen". Ja, dat weet ik, want ik heb de app laatst uren geleden de laatste keer gebruikt!

Ik rij ook per hoge uitzondering nog is met wagen van mijn vader, meer kofferruimte, en ik kom terug van paar winkels naar men parkeerplek, heeft er ene vanachter tegen gezeten, niks van briefje ofzo achter gelaten, ... 🙄😡.

Terug
Bovenaan