Je ergernissen van vandaag - Deel 2

'ah maar ik keur dat zeker niet goed hé Anderson, ik wou gewoon tonen hoe groot m'n zonen al geworden zijn'.

Wat moet ze ook zeggen tegen iemand die duidelijk niet onder de indruk is en vlakaf zegt dat zo'n toestanden belachelijk en crapuleus zijn.
'Mijn zonen zijn belachelijk en crapuleus en ik heb ze een ferme bolwassing gegeven'

Dat is misschien een begin?

Een radiozender krijgt van de regulator een boete van €30 000 omdat ... ze te veel non-stop muziek spelen en de presentatoren er te weinig tussen zeveren.

For real? Met wat moeien die idioten zich?
Hetgeen het meest tegen steekt aan de radio en mij naar spotify heeft gejaagd is al dat gezeik van de presentatoren en nog meer van al die Kevins en Kelly's die inbellen.

Een radiozender krijgt van de regulator een boete van €30 000 omdat ... ze te veel non-stop muziek spelen en de presentatoren er te weinig tussen zeveren.

For real? Met wat moeien die idioten zich?
Hetgeen het meest tegen steekt aan de radio en mij naar spotify heeft gejaagd is al dat gezeik van de presentatoren en nog meer van al die Kevins en Kelly's die inbellen.
Kan het artikel niet lezen, maar waarom zou dat niet mogen?

vlaamse media zijn verplicht om nieuwsprogramma's en andere (generalistische) informatie-programma's te hebben. die informatie is heel breed te interpreteren, maar als ge 16 uur per dag non-stop muziek uitzendt, voldoet ge niet aan die verplichting.

de plaatsen op de FM-band zijn beperkt, als ge dan met een zender afkomt die quasi een streaming-zender is, dan is dat een plaats die naar een correcte zender zou kunnen gaan

Kan het artikel niet lezen, maar waarom zou dat niet mogen?
Uit het artikel:
De Vlaamse mediatoezichthouder VRM deelt Nostalgie+ een uitzonderlijk hoge boete uit van 30.000 euro wegens overtredingen van het mediadecreet.

De radiozender zendt te veel non-stopmuziek uit, terwijl de Vlaamse mediaregels voorschrijven dat er voldoende variatie moet zijn in presentatie en interactie met luisteraars.

Mja, dan moet je imo eerder kijken naar de regels dan naar de overtreder.
Ik weet dat het zo niet werkt natuurlijk maar iets zegt me dat er vraag is naar een zender die muziek brengt en geen oeverloos geleuter.

Ik had een hongerke. Dus ben ik naar de dichtstbijzijnde McDrive gereden en bestel me twee deftige burgers, een groot pak friet met mayo. Aangekomen aan dat lokketje krijg ik een zak met twee burgers in zo'n miserabel plastiekske in plaats van een doosje en een kleine friet zonder mayo.

Bon. Binnen mijn beklag maar gaan doen en den uitleg was dat de bestelling was meegegeven aan iemand anders 🤷‍♂️ Vast dien auto voor mij. Enfin. Dubbele portie gekregen, eind goed, al goed.

Nog eens naar Brussel gemoeten. De auto genomen.

Goed dat ik dat maar heel sporadisch moet doen.

Miljaar, bij opgaan een file door een accident. Op de terugrit ook één.

Dan de gewoonlijke opstroppingen.

Die dat elke dag moeten doen, ze mogen het hebben.

OV was ook een optie. Nee wacht, dat is nog ergere shit dat dat dus geen optie is.

Morgen thuiswerk, wekker om 8:30 gezet. :v

2024 en de Champions League wordt hier nog altijd in 720p uitgezonden :sop:
Ze hebben de finale begin dit jaar zelfs niet meer in 4K opgenomen, maar in 1080p (HDR).

Volgens een rapport van de International Broadcasting Convention (IBC) door schrijver Adrian Pennington is de belangrijkste reden voor de downgrade een gebrek aan interesse van omroepen en de rechthebbenden van de respectievelijke competities. Er is ook een vraagteken of 4K-productie nodig is wanneer veel consumenten sport kijken op sociale netwerken, zelfs in een verticaal formaat.

Bron: https://www.avinteractive.com/marke...tch-4k-uhd-in-favour-of-1080p-hdr-03-05-2024/

Gisteren een pakketje van Amazon mogen ontvangen. Helaas, het verkeerde product in de correct afgestempelde doos. Meteen iets laten weten, maar ze konden nog niet veel doen en ik mag het ofwel terugsturen of 2 dagen wachten voor een andere oplossing. Zal ik dan wel twee dagen wachten in plaats van heen en weer te lopen naar het postkantoor.

Daarnaast ook nog een andere bestelling die enkele dagen over tijd is en er enkel maar excuses van de verzender komen. Het is even alles samen. het zal den tijd van het jaar zijn.

Terug
Bovenaan