Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'ah maar ik keur dat zeker niet goed hé Anderson, ik wou gewoon tonen hoe groot m'n zonen al geworden zijn'.En wat was haar antwoord?![]()
'Mijn zonen zijn belachelijk en crapuleus en ik heb ze een ferme bolwassing gegeven''ah maar ik keur dat zeker niet goed hé Anderson, ik wou gewoon tonen hoe groot m'n zonen al geworden zijn'.
Wat moet ze ook zeggen tegen iemand die duidelijk niet onder de indruk is en vlakaf zegt dat zo'n toestanden belachelijk en crapuleus zijn.
+1 voor bolwassing.'Mijn zonen zijn belachelijk en crapuleus en ik heb ze een ferme bolwassing gegeven'
Dat is misschien een begin?
Kan het artikel niet lezen, maar waarom zou dat niet mogen?
Een radiozender krijgt van de regulator een boete van €30 000 omdat ... ze te veel non-stop muziek spelen en de presentatoren er te weinig tussen zeveren.
For real? Met wat moeien die idioten zich?
Hetgeen het meest tegen steekt aan de radio en mij naar spotify heeft gejaagd is al dat gezeik van de presentatoren en nog meer van al die Kevins en Kelly's die inbellen.
Uit het artikel:Kan het artikel niet lezen, maar waarom zou dat niet mogen?
De Vlaamse mediatoezichthouder VRM deelt Nostalgie+ een uitzonderlijk hoge boete uit van 30.000 euro wegens overtredingen van het mediadecreet.
De radiozender zendt te veel non-stopmuziek uit, terwijl de Vlaamse mediaregels voorschrijven dat er voldoende variatie moet zijn in presentatie en interactie met luisteraars.
Waarom moet de overheid zich daar hemelsnaam in mengen? Nu goed, ik deel die mening bij quasi alle overheidsinmenging.Uit het artikel:
Vast dien auto voor mij. Enfin. Dubbele portie gekregen, eind goed, al goed.Ze hebben de finale begin dit jaar zelfs niet meer in 4K opgenomen, maar in 1080p (HDR).2024 en de Champions League wordt hier nog altijd in 720p uitgezonden![]()
Volgens een rapport van de International Broadcasting Convention (IBC) door schrijver Adrian Pennington is de belangrijkste reden voor de downgrade een gebrek aan interesse van omroepen en de rechthebbenden van de respectievelijke competities. Er is ook een vraagteken of 4K-productie nodig is wanneer veel consumenten sport kijken op sociale netwerken, zelfs in een verticaal formaat.