Je ergernissen van vandaag - Deel 2

-ReCaptcha waarbij je vanalles moet aanduiden op een foto om te bewijzen dat je geen robot bent. Vaak is niet helemaal duidelijk wat je moet aanduiden en dan kan je een foto of 20 doen tegen dat het in orde is.

-Bpost die wilt dat ik invoerkosten betaal op een geschenk die ik toegestuurd krijg. Protest is al ingediend, nu nog een paar weken wachten tot ze het (hopelijk) goedkeuren.

Had vandaag afspraak bij de tandarts maar melding op smartphone niet gezien (of op automatische piloot weggeklikt) en dat was mijn enige controle dit jaar en agenda tandarts zit volledig vol (online) dus kans dat ik dit jaar toch nog kan gaan is klein

Of ze moet zeggen dat ik toch geweest ben en het me aanrekenen (wss rekent ze gemiste afspraak ook aan of dat staat toch vermeld in de bevestigingsmail)

😥

Het schijtweer van vandaag, regen, wind, sneeuw, ijzel, en dan nog eens een onweer tussendoor. Met de hond gaan wandelen draait uit op Russian roulette op deze manier.

Had staand niet gemakkelijker geweest?

Begrijpend lezen is ook niet uw ding blijkbaar . ;)
Heb niet geschreven dat ik liggend tegen de vangrail heb liggen pissen . ;)

Blijkbaar lag het dus aan een put in de weg …Jaja , als ze nu alle straten waar putten inzitten gaan afsluiten …iedereen te voet dan maar . ;)

Ik denk soms dat het universum mijn vrouw op mijn pad heeft gezonden om mij te testen 😅

Kopen nieuwe gordijnen voor op de slaapkamers.
Uiteraard levering en plaatsing ASAP!
Aahja wat de oude moesten meteen weg ipv terug te hangen na het (her)schilderen.

Plaatser belt, weinig ruimte in zijn agenda. Uiteindelijk toch een plaatsje volgende week zaterdag. (Normaal 6 tot 8 weken, zitten nu in week 4)
Ik heel fier dat vertellen aan mijn vrouw.

"Wij hebben zaterdag volk!!"
Euhm ja.. 's avonds en komen die ook boven? Welke plannen hebt gij?
"Die mannen gaan het vuilmaken!"
Die komen binnen en gaan naar boven en boren 6 gaatjes int plafond..
"Als het regent hebben die natte schoenen"

Oké, ik zal die mens ff terug bellen dat ik iets over het hoofd heb gezien
"Neenee laat hem maar komen" :wtf: "Maar al het werk is voor u die dag, ik moet ook nog voorbereidingen maken voor een opleiding die ik moet geven"

Waarom wilt ge dan mensen uitnodigen dat weekend?!
En waarom hebt ge in de winkel mijne nummer doorgegeven om iets te regelen :crazy:

Ik ben er nu een goei 10jaar mee samen, maar die denkwijze soms. Niet te doorgronden

Loodgieterij :eviltongue:

Buizen in mm, koppelingen in duim, 5/535ste duim, halven duim. Wel knelkoppeling, geen knelkoppeling, wel vlas, geen vlas....

Wie vindt het uit?

Buizen in mm, koppelingen in duim, 5/535ste duim, halven duim. Wel knelkoppeling, geen knelkoppeling, wel vlas, geen vlas....

Wie vindt het uit?
Echt he, de belangrijkste reden waarom ik sanitair werk haat, dat compleet gebrek aan standaardisatie. Ik heb intussen genoeg restjes en overschotten en koppelstukken en miskopen liggen om een middelgroot sanitair bedrijf te starten maar toch mankeer ik altijd net dat stuk wat ik nodig heb.

Ik denk soms dat het universum mijn vrouw op mijn pad heeft gezonden om mij te testen 😅

Kopen nieuwe gordijnen voor op de slaapkamers.
Uiteraard levering en plaatsing ASAP!
Aahja wat de oude moesten meteen weg ipv terug te hangen na het (her)schilderen.

Plaatser belt, weinig ruimte in zijn agenda. Uiteindelijk toch een plaatsje volgende week zaterdag. (Normaal 6 tot 8 weken, zitten nu in week 4)
Ik heel fier dat vertellen aan mijn vrouw.

"Wij hebben zaterdag volk!!"
Euhm ja.. 's avonds en komen die ook boven? Welke plannen hebt gij?
"Die mannen gaan het vuilmaken!"
Die komen binnen en gaan naar boven en boren 6 gaatjes int plafond..
"Als het regent hebben die natte schoenen"

Oké, ik zal die mens ff terug bellen dat ik iets over het hoofd heb gezien
"Neenee laat hem maar komen" :wtf: "Maar al het werk is voor u die dag, ik moet ook nog voorbereidingen maken voor een opleiding die ik moet geven"

Waarom wilt ge dan mensen uitnodigen dat weekend?!
En waarom hebt ge in de winkel mijne nummer doorgegeven om iets te regelen :crazy:

Ik ben er nu een goei 10jaar mee samen, maar die denkwijze soms. Niet te doorgronden
Zeer herkenbaar. Logisch nadenken is soms moeilijk..

In de file staan aan de Kennedytunnel …sta hier nu al 2 uur en half aan te schuiven en moet nog 5 km doen …maar we staan hier dus stil richting Antwerpen komende van Burcht

Als het een troost is, ik was van de E34 afgereden (nog een stuk vóór de Kennedytunnel, aan Moerbeke) en op al die zijwegen was het geen haar beter, ook 2,5u gereden op een route die anders nog geen uur duurt - waarvan meer dan 1 uur voor de laatste 10 km.

Blijkbaar een stuk uit het wegdek, toevallig naast of in een stuk oplapwerk...

Wie vindt het uit?
Knelkoppelingen en verloopstukken heb je toch ook in metrische maten ?
Gewoonlijk is een standaard buis in een oud huis 1/2” (een halven duim dus ) maar nu gebruiken de meesten in de nieuwe huizen de metrische maat 15 mm (en nee dat is dus gene 1/2” alhoewel je er wel een knelkoppeling op kunt zetten van 1/2” maar dan moet je die wel heel hard aandraaien )

En wil je geen vlas en vet (de oude wijze ) gebruiken dan gebruik je gewoon teflon (of die andere rommel van tegenwoordig ) maar vlas en vet werkt gemakkelijker soms om iets dicht te krijgen maar infeite maakt het weinig uit wat je gebruikt …zolang het maar niet lekt . ;)

Daarnet achter zo’n onnozele Turkse/Marokaanse trouwstoet beland. Waarom denken die altijd dat ze kunnen doen en laten wat ze willen op de openbare weg omdat ‘t ne trouw is?

Daarnet achter zo’n onnozele Turkse/Marokaanse trouwstoet beland. Waarom denken die altijd dat ze kunnen doen en laten wat ze willen op de openbare weg omdat ‘t ne trouw is?
Omdat de kans dat ze gepakt worden nihil is. Sowieso zijn er altijd mensen die 112 bellen, maar tegen dat die er zijn, is de stoet al ergens anders.

Terug
Bovenaan