Oldskooler
Well-known member
Afgezaagd, maar toch:In de file staan aan de Kennedytunnel …sta hier nu al 2 uur en half aan te schuiven en moet nog 5 km doen …maar we staan hier dus stil richting Antwerpen komende van Burcht
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Afgezaagd, maar toch:In de file staan aan de Kennedytunnel …sta hier nu al 2 uur en half aan te schuiven en moet nog 5 km doen …maar we staan hier dus stil richting Antwerpen komende van Burcht
Afgezaagd, maar toch:

Je zou voor minder zeiken.Lach maar maar heb uit protest tegen de vangrail liggen pissen ….ern nee heb mij echt niet ingehouden .![]()
Had staand niet gemakkelijker geweest?Lach maar maar heb uit protest tegen de vangrail liggen pissen ….ern nee heb mij echt niet ingehouden .![]()

Kom kom, je hebt tenminste geen 3 uur in de file gestaan.Het schijtweer van vandaag, regen, wind, sneeuw, ijzel, en dan nog eens een onweer tussendoor. Met de hond gaan wandelen draait uit op Russian roulette op deze manier.
Had staand niet gemakkelijker geweest?

"Maar al het werk is voor u die dag, ik moet ook nog voorbereidingen maken voor een opleiding die ik moet geven"
Echt he, de belangrijkste reden waarom ik sanitair werk haat, dat compleet gebrek aan standaardisatie. Ik heb intussen genoeg restjes en overschotten en koppelstukken en miskopen liggen om een middelgroot sanitair bedrijf te starten maar toch mankeer ik altijd net dat stuk wat ik nodig heb.Loodgieterij
Buizen in mm, koppelingen in duim, 5/535ste duim, halven duim. Wel knelkoppeling, geen knelkoppeling, wel vlas, geen vlas....
Wie vindt het uit?
Zeer herkenbaar. Logisch nadenken is soms moeilijk..Ik denk soms dat het universum mijn vrouw op mijn pad heeft gezonden om mij te testen
Kopen nieuwe gordijnen voor op de slaapkamers.
Uiteraard levering en plaatsing ASAP!
Aahja wat de oude moesten meteen weg ipv terug te hangen na het (her)schilderen.
Plaatser belt, weinig ruimte in zijn agenda. Uiteindelijk toch een plaatsje volgende week zaterdag. (Normaal 6 tot 8 weken, zitten nu in week 4)
Ik heel fier dat vertellen aan mijn vrouw.
"Wij hebben zaterdag volk!!"
Euhm ja.. 's avonds en komen die ook boven? Welke plannen hebt gij?
"Die mannen gaan het vuilmaken!"
Die komen binnen en gaan naar boven en boren 6 gaatjes int plafond..
"Als het regent hebben die natte schoenen"
Oké, ik zal die mens ff terug bellen dat ik iets over het hoofd heb gezien
"Neenee laat hem maar komen""Maar al het werk is voor u die dag, ik moet ook nog voorbereidingen maken voor een opleiding die ik moet geven"
Waarom wilt ge dan mensen uitnodigen dat weekend?!
En waarom hebt ge in de winkel mijne nummer doorgegeven om iets te regelen
Ik ben er nu een goei 10jaar mee samen, maar die denkwijze soms. Niet te doorgronden
In de file staan aan de Kennedytunnel …sta hier nu al 2 uur en half aan te schuiven en moet nog 5 km doen …maar we staan hier dus stil richting Antwerpen komende van Burcht
Knelkoppelingen en verloopstukken heb je toch ook in metrische maten ?Loodgieterij
Buizen in mm, koppelingen in duim, 5/535ste duim, halven duim. Wel knelkoppeling, geen knelkoppeling, wel vlas, geen vlas....
Wie vindt het uit?

Omdat de kans dat ze gepakt worden nihil is. Sowieso zijn er altijd mensen die 112 bellen, maar tegen dat die er zijn, is de stoet al ergens anders.Daarnet achter zo’n onnozele Turkse/Marokaanse trouwstoet beland. Waarom denken die altijd dat ze kunnen doen en laten wat ze willen op de openbare weg omdat ‘t ne trouw is?