Mijn probleem met Proximus, Bpost en Dynalogic is nog steeds niet opgelost. Onze bestelling werd nu effectief op het verkeerde huisnummer geleverd terwijl we op het werk waren.
Dynalogic weigert het correcte huisnummer door te geven aan de bezorger. Zij beweren ook dat Proximus hen het verkeerde nummer bezorgd heeft, en enkel Proximus het adres mag aanpassen, niet ik. Proximus zegt dat ze het juiste nummer hebben doorgegeven en de schuld bij Dynalogic ligt, en dat ik hen moet contacteren om het nummer te laten aanpassen. Je legt het met handen en voeten uit, en nog begrijpen ze het niet. Degene met wie je chat / belt kunnen en mogen ook niks doen. Zij mogen het zogezegd enkel doorgeven aan de back-office van Proximus, waarna het wekenlang duurt vooraleer ze er toe komen, ook al staat het zogezegd op hoogste prioriteit.
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een customer support zo werkt? Stel je voor dat je belt naar bol.com, en degene met wie je praat mag je niet helpen. Enkel de boodschap doorgeven aan iemand die het pas weken later zal behandelen.
Ik heb zelden of nooit dergelijke levels van incompetentie gezien. Om nog maar te zwijgen van de gestampte boeren die mogen lullen wat ze willen, en weten dat ze toch niet ontslagen gaan worden, want ze hebben nu al te weinig mensen die de job willen doen.
Eigenlijk zouden zulke praktijken illegaal moeten zijn. Van de GDPR trekken ze zich ook niks aan. Eén onnozelaar gaf me zelfs doodleuk, zonder reden, het rijksregisternummer van de vorige eigenaar. Ondertussen antwoordt Dynalogic helemaal niet meer, Proximus doet helemaal niks, en Bpost zegt dat ze er niks mee te maken hebben.
En dat allemaal om een huisnummer aan te passen, dat op onverklaarbare wijze foutief werd doorgegeven. Je houdt het je niet voor mogelijk.