Wall of text, maar toch even afschrijven
Uurtje geleden thuis rustig naar TV aan het kijken als we plots gigantisch luid iemand horen roepen/vloeken op straat aan de overkant. Niet veel van te verstaan, buiten af en toe "KOM MIJ HALEN, KOM MIJ HALEN, IK MAAK U DOOD" terwijl hij ondertussen (tevergeefs) een brommer probeert te starten. Die kerel/jongen overduidelijk gigantisch over zijn toeren, toch maar de deur op slot gedaan voor de zekerheid.
Blijft zo 10 minuten duren, ondertussen al zijn maten die het afgebold waren, maar dan toch stil, dus we dachten dat het gedaan was.
Twintig minuten later ineens "STAP IN DIE AUTO KANKERWIJF, IK DOE U DOOD, WOLLAH" etc etc. Door de ruit aan het kijken, waren er twee vrouwen en een klein kind (ik schat een jaar of vijf) die om die kerel waren gekomen maar blijkbaar niet naar zijn zin. Hij zat in die auto, die twee vrouwen wouden niet instappen, ondertussen die kleine hartstochtelijk aan het wenen op de achterbank. Tot ze plots onze oprit oploopt, helemaal over haar toeren "hij gaat mama dooddoen, bel de politie, ik wil niet dat hij mama dooddoet"
De deur dan opengedaan omdat u hart breekt als ge zoiets ziet en gevraagd aan die twee vrouwen of ze niet binnen wilden komen. Ondertussen afgedreigd door een knulletje van 17 die een vape naar mn hoofd heeft gesmeten, ondertussen aan het zeggen was dat hij weg ging lopen van huis, etc etc.
Long story short, blijkbaar een volledig gebroken gezin. Moeder aan de drank (kon ik ruiken en werd meermaals tegen haar geroepen door de zoon). Die zoon van zeventien geen kloten waard en agressieproblemen (Ik doe u dood, bel de politie, kankervent, etc etc). Ondertussen ook oma aan de telefoon gehoord die tegen de moeder aan het zeggen was dat ze moest luisteren naar de zoon (echt wtf). Dan de dochter van 13 die de boel probeerde te kalmeren en ondertussen zit je met een doodsbang kind van 6 in je huis die je moet geruststellen dat alles ok komt, dat mama niet dood is, dat broer al weggewandeld is, etc etc.
Het doet toch iets ze. Dat kind was ongelofelijk sympathiek, aangenaam in de omgang, maar je merkte gewoon dat die alles nu al aan het wegdrukken was om te kunnen omgaan met die situatie

Fucking zes jaar en hoogstwaarschijnlijk al getekend voor het leven..
En voor de zekerheid ook maar een foto genomen van die kerel zijn nummerplaat, want voor hetzelfde geld staat mijn auto hier morgen met 4 platte banden