Avondland
Well-known member
In de oven laat ik de schil ook aan, maar dat is dan ook een meerwaarde.Ik ben nog luier. Wij kopen de kleintjes en bakken ze in de oven of airfryer met de schil nog aan![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de oven laat ik de schil ook aan, maar dat is dan ook een meerwaarde.Ik ben nog luier. Wij kopen de kleintjes en bakken ze in de oven of airfryer met de schil nog aan![]()
Euh, bintjes zijn bloemige aardappelenGeen bloemige patatten kopen. Die gebruik je normaliter enkel voor puree. Waar je dus smaakmakers als boter, room/melk, nootmuskaat, peper/zout en een ei onder doet.
Bintjes hebben mij nog niet teleurgesteld.

of dat reclame van TJOEKE SJOEKE TjOEKE , EINE STOOVE VON VANDENBROUCKE"Ik ben Donald Muylle" x100 per dag. We weten het nu wel bedezaiker![]()

Dat gaat toch erg lokaal zijn, ik heb dat nog nooit gehoord.of dat reclame van TJOEKE SJOEKE TjOEKE , EINE STOOVE VON VANDENBROUCKE![]()

Nog nooit van gehoord maar lijkt me idd fucking irritant te zijnof dat reclame van TJOEKE SJOEKE TjOEKE , EINE STOOVE VON VANDENBROUCKE![]()
idd Esen Diksmuide....Dat gaat toch erg lokaal zijn, ik heb dat nog nooit gehoord.
Die reclame wel al zien hangen als je van Diksmuide naar Kortemark rijdt.
)Maar allez wie bedenkt zoiets toch? "Onze kleine nicolas is weer zo tevreden". Ja, mijn kinderen vinden een opendeurdag van een verwarmingszaak ook het allerleukste om te doen. Ze zouden er zelfs hun schermtijd voor opofferen.idd Esen Diksmuide....
ik hoor het vaak op topradio. (een zender met weing gebabbel in !)
Ik neem gewoon uit principe daarom gaan saus meer op mijn frieten.5,5€ voor een saté in het frituur, das er ook los over! Voor 1 vleesje hè! Nog niet zo lang geleden had je daar een flink smoske voor.
Maar dan zijn uw frieten niet zo goed gedrenkt in saus als ge thuis komt.Ik neem gewoon uit principe daarom gaan saus meer op mijn frieten.
Vroeger kreeg ik dat er zo bij. Nu vragen ze daar een euro voor, een euro!
Ik weiger dat gewoon te betalen.
als niet West-Vlaming klinkt dat als "stomme Vanbroecke"of dat reclame van TJOEKE SJOEKE TjOEKE , EINE STOOVE VON VANDENBROUCKE![]()
En hoe dom ook. Met het vliegtuig naar de zon. Terwijl de zon hier schijnt.Net op het vtm nieuws: dit gezin checkte deze ochtend in voor een zonnige herfstvakantie.
In beeld met naam en al: gezin met schoolgaande kinderen, op ne vrijdag. Buiten het verlof.
En dat kan zomaar. En zelfs al zouden ze een pedagogische studiedag gehad hebben waardoor de school zou dicht zijn: zeg dat dan als mama in beeld, of als reporter die het item maakt, maar nee: wat voor een beeld schep je nu? Trekt het u ni aan van die schoolplicht, doe maar ne goeie gang op!

Wordt er niet door de scholen zelf ingezet op zulke zaken?Net op het vtm nieuws: dit gezin checkte deze ochtend in voor een zonnige herfstvakantie.
In beeld met naam en al: gezin met schoolgaande kinderen, op ne vrijdag. Buiten het verlof.
En dat kan zomaar. En zelfs al zouden ze een pedagogische studiedag gehad hebben waardoor de school zou dicht zijn: zeg dat dan als mama in beeld, of als reporter die het item maakt, maar nee: wat voor een beeld schep je nu? Trekt het u ni aan van die schoolplicht, doe maar ne goeie gang op!
Dat is dus waarvoor ik ze nodig had.Geen bloemige patatten kopen. Die gebruik je normaliter enkel voor puree. Waar je dus smaakmakers als boter, room/melk, nootmuskaat, peper/zout en een ei onder doet.

Dat is dus waarvoor ik ze nodig had.![]()
Ik snap en volg u en ik heb het item niet gezien, maar de ouders kunnen ook bv toestemming gevraagd hebben en gekregen hebben. Dat weten we hier niet.Net op het vtm nieuws: dit gezin checkte deze ochtend in voor een zonnige herfstvakantie.
En dat is minder nuttig omdat het geen wiskunde, Nederlands, WO, ... is?Wordt er niet door de scholen zelf ingezet op zulke zaken?
Op de school van mijn vriendin haar kinderen gaan ze deze ochtend in het bos wandelen en deze namiddag verkleed een "griezelfilm" zien omdat het halloween is.
Maw, als school geef je quasi toestemming om je kind een dag eerder thuis te houden want ze gaan geen sikkepit nuttigs doen. Het zal wel wat het kip en het ei verhaal zijn, en ik keur het ook niet goed, maar ze helpen elkaar wel met dit in stand te houden natuurlijk.
Nog een pluspuntMaar dan zijn uw frieten niet zo goed gedrenkt in saus als ge thuis komt.

voor een lentefeest zeg.