Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Over de data lig ik ook niet wakker. Het stoort mij dat als ik ochottekes 1,5 dag niet reageer het catastrofe is. Maar dat er nadien van de "organisator" uit +- 3 weken geen reactie komt

Daar krijg ik ook het schijt van. Enerzijds allemaal klagen over hoe bereikbaar we moeten zijn en hoe overprikkeld we zijn, maar bij een ander gaan we dan wel klagen als hij/zij niet binnen de 24u reageert.

Volgens mij zitten er veel mensen constant met hun vingers te draaien op hun werk, als ik zie hoe snel die altijd reageren op whatsapps.

Ik stelde mij jou altijd voor als groene jongen nochtans.
Eerder als hij mij uitkomt/ geen moeite kost/ het effect heeft.

Waarom zou ik moeite moeten doen om alles te sorteren als ze op het containerpark niet weten wat waar moet. Of waarom zou ik moeten betalen voor iets waar ik zelf weinig aan kan doen ( verpakking, bepaalde grof vuil enz)

En akkoord dat het niet mijn beste eigenschap is.

Waarom zou ik moeite moeten doen om alles te sorteren als ze op het containerpark niet weten wat waar moet. Of waarom zou ik moeten betalen voor iets waar ik zelf weinig aan kan doen ( verpakking, bepaalde grof vuil enz)

Ik ben zelf totaal geen groene jongen, maar sorteren/recycleren is nu iets waar ik toch wel moeite in steek. Financieel ga je daar ook niet arm van worden he.
Als iedereen zo denkt, zal er idd geen effect zijn.

Dergelijk egoïstisch gedrag ondermijnt echt heel het recycling proces. En zijn eerder zaken die ik verwacht bij rechtse Trumpaanhangers ofzo (sorry voor het gebruik van de stereotypes).

Ik begrijp dat voor leken niet alle categorieën afvalstromen duidelijk zijn in het recyclagepark. Maar bewust afval als papier/karton vermommen, is een dikke middelvinger naar het milieu en ook naar de werknemers van verwerkingsbedrijven.

Ik ben zelf totaal geen groene jongen, maar sorteren/recycleren is nu iets waar ik toch wel moeite in steek. Financieel ga je daar ook niet arm van worden he.
Als iedereen zo denkt, zal er idd geen effect zijn.

Dergelijk egoïstisch gedrag ondermijnt echt heel het recycling proces. En zijn eerder zaken die ik verwacht bij rechtse Trumpaanhangers ofzo (sorry voor het gebruik van de stereotypes).

Ik begrijp dat voor leken niet alle categorieën afvalstromen duidelijk zijn in het recyclagepark. Maar bewust afval als papier/karton vermommen, is een dikke middelvinger naar het milieu en ook naar de werknemers van verwerkingsbedrijven.
Ik ga akkoord dat ik uit puur gemakzucht en luiheid en egoïsme handel. Echter als de mannen van het containerpark uw kostprijs bepalen met de natte vinger en aan de hand of ze u al dan niet kennen, kies ik voor de goedkoopste oplossing, nogmaals wil mezelf niet goedpraten.

Telenet, die nog altijd niet in staat is om gewoon elk programma juist te beginnen bij uitgesteld kijken. Hoe vaak is een programma al bezig... Je gaat me toch niet zeggen dat het nog altijd op tijd gebaseerd is die triggers voor bepalen begin / einde programma. Amateurs ten top.

Mijn PC.
En dit niet alleen vandaag maar al sinds anderhalf jaar. Was het toen nog een uur gamen wat leidde tot een crash, nu is blijkbaar een PDF openen al te veel gevraagd.:angry:
Dit weekend kijken voor iets nieuws. En dan ook écht iets nieuws. Geen tweedehands meer...

Dag voordat ik maand op reis ga schiet die van ons in gang om allerlei shit in huis te laten maken...
facepalm-really.gif

Al die mensen die op Q liggen te raden wat het geluid zou kunnen zijn .
Blijkbaar is er daar niemand die vraagt hoe het origineel geluid klinkt .
Liggen ze allemaal te raden wat het versterkt (en bewerkt ) geluid zou kunnen zijn dat klinkt als het toegooien van een deur maar voor hetzelfde geld is dat iets klein en onnozel (zoals het sluiten van een kistje garen ) ….

Mensen kunnen zich dus blijkbaar niet meer verplaatsen zonder licht van hun smartphone eens het ietwat donker is rondom hun :wtf:

20 jaar geleden nam men toch ook niet massaal zaklampen mee naar een concert- of theaterzaal? :sarcastic:

Terug
Bovenaan