Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
er was niks positiefs aan een algemene woonbonus ongeacht de woning die je kocht. Zeker niet gezien héél veel mensen winst aan hun lening hebben gehad door die woonbonus.gij zijt toch het zonnetje in huis op ne maandag he.
er was niks positiefs aan een algemene woonbonus ongeacht de woning die je kocht. Zeker niet gezien héél veel mensen winst aan hun lening hebben gehad door die woonbonus.
De lening van 150.000 euro die we aangegaan zijn voor aankoop van de woning , heeft ons uiteindelijk, rekening houdend met woonbonus en inflatiegecorrigeerd en met alle hypotheekkosten etc, minder dan 115.000 euro gekost om terug te betalen.
De tweede lening (verbouwing) zal ons zo'n 46.000 euro kosten, een lening van 50.000 euro...
Voor de derde lening (tweede woning) zitten we aan een nettokost van zo'n 230k, voor een lening van 250k. Nog altijd een beetje kwaad dat ik die niet langer heb laten lopen, ging nog meer voordeel opleveren.

Beetje pervers vanuit standpunt van mensen die niet kunnen kopen wegens geweigerde leningen, maar dan wel 900 tot 1000+ huur moeten betalen (en dat dan ook doen voor 10 -15 jaar bvb). Dus idd maar logisch dat dit afgebouwd wordt.er was niks positiefs aan een algemene woonbonus ongeacht de woning die je kocht. Zeker niet gezien héél veel mensen winst aan hun lening hebben gehad door die woonbonus.
De lening van 150.000 euro die we aangegaan zijn voor aankoop van de woning , heeft ons uiteindelijk, rekening houdend met woonbonus en inflatiegecorrigeerd en met alle hypotheekkosten etc, minder dan 115.000 euro gekost om terug te betalen.
De tweede lening (verbouwing) zal ons zo'n 46.000 euro kosten, een lening van 50.000 euro...
Voor de derde lening (tweede woning) zitten we aan een nettokost van zo'n 230k, voor een lening van 250k. Nog altijd een beetje kwaad dat ik die niet langer heb laten lopen, ging nog meer voordeel opleveren.
De petsitter stuurde net als in september zijn kat naar de zitting.
Hoe bereken je dat? Ik zou de mijne ook wel willen uitrekenen.er was niks positiefs aan een algemene woonbonus ongeacht de woning die je kocht. Zeker niet gezien héél veel mensen winst aan hun lening hebben gehad door die woonbonus.
Maandelijkse afbetaling x aantal maanden dat je lening loopt doen. En daarvan het bedrag dat je minder aan belastingen moet betalen door de woonbonus aftrekken. Zo heb ik het toch gedaan. Ik had daar nog nooit over nagedacht, maar de 250.000 die we geleend hebben, gaat effectief maar 246.000 gekost hebben. Ik heb wel de inflatie niet meegerekend.Hoe bereken je dat? Ik zou de mijne ook wel willen uitrekenen.
Je weet dat na het afschaffen de registratierechten serieus verlaagd zijn? Dus dat bedrag is eerder gewoon dubbel en dik al aan de overheid betaald.
er was niks positiefs aan een algemene woonbonus ongeacht de woning die je kocht. Zeker niet gezien héél veel mensen winst aan hun lening hebben gehad door die woonbonus.
Algemeen denk ik dat de meeste grootbanken in hetzelfde bedje ziek zijn. Al hoor ik over ING nu wel vaak klachten. Anyway, hier bij Fortis en Argenta en eigenlijk nooit problemen mee gehad, al is de meerwaarde tegenover andere banken waarschijnlijk vrij verwaarloosbaar.ING is echt de nagel aan mijn doodskist. Ik heb na mijn beklag vorige week m'n werkende zichtrekening en domiciliëringen overgezet naar KBC. Maar ik heb wel nog altijd een spaarrekening met een redelijk bedrag bij ING.
Plots krijg ik vorige week een nieuwe bankkaart aan, terwijl ik mijn vorige nog maar 4 maanden had en die nog tot 2028 goed was. Anyway, ik stuur de sms om de pincode aan te vragen, krijg ik een sms terug dat die al is opgestuurd. Nogal speciaal, want ik heb niets ontvangen.
Ik probeer nu ING te contacteren en uiteraard blijft die klantendienst bemand door een stel idioten. Of ja, dat zou ik denken mocht ik effectief antwoord krijgen. Ik bel om exact 08:00 en nog krijg ik "het is drukker dan normaal, bel een andere keer". In hun chat krijg ik enkel hun debiele chatbot, vorige keer heb ik pas na 6! uur een antwoord gekregen van een mens.
Tijd om daar gewoon alles weg te halen.
Iemand nog tips voor een bank?
ING is echt de nagel aan mijn doodskist. Ik heb na mijn beklag vorige week m'n werkende zichtrekening en domiciliëringen overgezet naar KBC. Maar ik heb wel nog altijd een spaarrekening met een redelijk bedrag bij ING.
Plots krijg ik vorige week een nieuwe bankkaart aan, terwijl ik mijn vorige nog maar 4 maanden had en die nog tot 2028 goed was. Anyway, ik stuur de sms om de pincode aan te vragen, krijg ik een sms terug dat die al is opgestuurd. Nogal speciaal, want ik heb niets ontvangen.
Ik probeer nu ING te contacteren en uiteraard blijft die klantendienst bemand door een stel idioten. Of ja, dat zou ik denken mocht ik effectief antwoord krijgen. Ik bel om exact 08:00 en nog krijg ik "het is drukker dan normaal, bel een andere keer". In hun chat krijg ik enkel hun debiele chatbot, vorige keer heb ik pas na 6! uur een antwoord gekregen van een mens.
Tijd om daar gewoon alles weg te halen.
Iemand nog tips voor een bank?

Windows 11 en net updates geïnstalleerd toevallig? Was bij mij ook vorige week na een update te installeren.Windows dat uit het niets beslist om ineens mijn bureau-achtergrond te veranderen naar 1 of ander woestijnlandschap waarop je geen enkele shortcut nog ziet staan. Want dat is echt waar ik zat op te wachten![]()
Windows 11 en net updates geïnstalleerd toevallig? Was bij mij ook vorige week na een update te installeren.