Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eens het nieuw dak erop ligt, hij eens goed kan uitdrogen (regen sijpelt er al +10j in) en ik hem afwerk gaat dat idd iets heel mooi worden.Propere hangaar wel![]()

(wel benieuwd wanneer hij hier geraakt daarvoor)Lokale politiekers die plots vriendschapsverzoeken versturen op FB.![]()
"Falen" zou ik niet zeggen. Het feit dat je die dingen er al 2-3 (of meer) keren over hebt gekregen zonder enige hulp is al niet iedereen gegeven.Eens het nieuw dak erop ligt, hij eens goed kan uitdrogen (regen sijpelt er al +10j in) en ik hem afwerk gaat dat idd iets heel mooi worden.
Mancave in wording
Gisteren trouwens er nog een hele dag aan bezig geweest, de zeilen in de dakgoten tussen 2 houten latten gestoken en door elke ring vastgevezen aan het gebinde. Langs de zijkanten ook door elke ring een touw gespannen, en alles heel strak aangespannen.
Terwijl ik er in stond een paar serieuze rukwinden en het zag er goed uit.
Tot deze voormiddag, de helft weer losgekomen. Mijn vrouw heeft dan (achter mijn rug) naar de dakwerker gebeld zodat hij kan komen kijken en het deftig kan aanpakken(wel benieuwd wanneer hij hier geraakt daarvoor)
Ik was eerst serieus in m'n gat gebeten, maar uiteindelijk toch beseft dat het wel het beste is zo. Het voelt als falen, maar die dakwerker heeft daar sowieso meer ervaring mee, en heeft allicht ook het juister materiaal.
Ja, hier ook zo'n vriendschapsverzoek van iemand die ik 5+ jaar geleden misschien twee keer heb gesproken. Wat blijkt, ze staat op een lijst. En dan heeft ze me nog 3 dagen te laat gelukkige verjaardig gewenst.Lokale politiekers die plots vriendschapsverzoeken versturen op FB.![]()
Een schotelvod gemaakt van natuurvezels is ook een mogelijkheid natuurlijk maar dan moet je natuurlijk zelf enig initiatief nemen. En kan je niet meer cynisch komen doen, dat is natuurlijk het belangrijkste. Waarschijnlijk is die spons je opgedrongen door de maatschappij en kan je daar zelf niets aan doen natuurlijk.Als je een afwas doet met de hand.
Dat sponsje, nadien ligt de hele pompbak vol met krezeltjes van die spons.
Dat zijn allemaal microplastics.
Uiteraard spoelen we die weg, de gevolgen zijn toch voor de generaties na ons. Problemen spoelen we gewoon door he.
Gelukkig gebruik ik hier genoeg natuurlijk zodat het toch nog overkomt alsof ik enorm geef om de natuur.Ik herken de ergernis.Als je een afwas doet met de hand.
Uiteraard spoelen we die weg, de gevolgen zijn toch voor de generaties na ons. Problemen spoelen we gewoon door he.
Je hebt er ook zonder plasticfolie.die vaatwaspads zijn 90% microplastics![]()
Met zo'n vod krijg ik geen pan of ketel proper geschrobd zanne.Een schotelvod gemaakt van natuurvezels is ook een mogelijkheid natuurlijk maar dan moet je natuurlijk zelf enig initiatief nemen. En kan je niet meer cynisch komen doen, dat is natuurlijk het belangrijkste. Waarschijnlijk is die spons je opgedrongen door de maatschappij en kan je daar zelf niets aan doen natuurlijk.Gelukkig gebruik ik hier genoeg natuurlijk zodat het toch nog overkomt alsof ik enorm geef over de natuur.
Ik herken de ergernis.
Ik heb, ondertussen al jaren geleden zie ik, een alternatief gevonden in de pers, maar ja, dat is dan weer niet (meer) te vinden in de winkel(s).
"Straffe spons
Toen ik ontdekte dat schuursponsjes met een groene schuurlaag bijzonder slecht zijn voor het milieu, ben ik naar een waardig duurzaam alternatief gaan zoeken. Zo vond ik bij Action de gele Grease Master. Hij ligt lekker in de hand, schuurt bijzonder goed en kan in de wasmachine gewassen worden. Doordat hij zo dik is, blijft hij wel langer vochtig. Maar dat los ik op door hem goed uit te wringen en op de verwarming te drogen. Deze spons gaat ook aanzienlijk langer mee dan de klassieke geel/groene.
Grease Master, 0,79 euro, Action"
09-01-2021 Nieuwsblad - Zamarra Kok
Valt toch mee qua verlies? En dan nog, de watermaatschappij filtert dat er uit he. Allez, als je aangesloten bent op het riool.Als je een afwas doet met de hand.
Soda of schuren met zout en een citroen ken je dus niet?Met zo'n vod krijg ik geen pan of ketel proper geschrobd zanne.
(Ik geef nog steeds meer om de natuur dan een gemiddelde CEO van een ecobedrijf.)
die vaatwaspads zijn 90% microplastics![]()
Die folie, is die niet gewoon oplosbaar? Bij die sponsjes is het ofwel de spons zelf ofwel die PU-bolletjes om te schuren die voor microplastics zorgen. Zit er in vaatwastablets zo'n schuurmiddel, nee toch?Je hebt er ook zonder plasticfolie.
Ik gebruik staalwol ….allemaal metaal in dat water .Als je een afwas doet met de hand.

Dat komt altijd een beetje neerbuigend over vind ik.Sommige mensen hebben de neiging om achter elke zin '''' te typen.
Waarom? Waarom is dat een drang van sommige mensen?
Da knipoogje werkt op mijn systeem se

Ze zijn subtiel aan het flirten met uWaarom? Waarom is dat een drang van sommige mensen?