Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Soda of schuren met zout en een citroen ken je dus niet?
Mssh je eens verdiepen in de technieken zou oud als de straat ipv films zou oud al de straat.
Bedankt voor deze leerrijke tips.

Klinkt beter dan mijn fles 'Dreft Platinum - drie keer zo krachtige reiniging'

Ik ga zeker mijn pannen/ketels lange tijd laten weken in de soda, straks breng ik me een heel pak citroenen mee.
(Hopelijk even zuur als sommige forumleden. Nee ook niet zo zuur, of er schiet niets nog van over, incluis mijn handen.)
Om dan tot de constatatie te komen dat ze uiteindelijk ook niet zo doeltreffend zijn, en je die teringspons erbij moet halen.

Even serieus.
Mijn mond doet nog steeds zeer van de grijns.
Net niet moeten bulderlachen.

Sommige mensen hebben de neiging om achter elke zin '';)'' te typen.
Waarom? Waarom is dat een drang van sommige mensen?
Da knipoogje werkt op mijn systeem se
Om nog maar te schrijven van het schandalig gebruik van de :oi22: die de meerderheid nog niet eens correct kan gebruiken.

Mensen die bellen met hun luidspreker op. ZET DAT DING AF EN HOU DAT TEGEN UW OOR. RANDDEBIELEN.
Vorige week op een voetbal training van kinderen -10 een vrouw aan't bellen met haar luidspreker op.
Volop bezig over rubbers gebruiken of een pilletje pakken (ging over spiraal verwijderen denk ik).

En dan durft da kalle nog zeggen ''amai die andere ouders zijn kei braaf die zijn kei stil HAHAHA''.

Bwuark

Vorige week op een voetbal training van kinderen -10 een vrouw aan't bellen met haar luidspreker op.
Volop bezig over rubbers gebruiken of een pilletje pakken (ging over spiraal verwijderen denk ik).

En dan durft da kalle nog zeggen ''amai die andere ouders zijn kei braaf die zijn kei stil HAHAHA''.

Bwuark
Heel luid opmerken: ah, die gonorroe van vorige maand is opgeklaard dan? Is *insert naam van netjes gehuwde maar afwezige voetbalvader/moeder* ook al van de jeuk af?

Na bijna 9jaar in men nieuwbouw te wonen men eerste afvoer waterlek. Beetje te snel naar men goesting om al zo een kwaaltje te hebben.
Nuja bon dan weet een mens weer wat doen.
:feelsgood::sop::cry:

Mensen die zich half op de weg parkeren en half op het trottoir om zich te schminken. Stomme doos dat ge zijt.

Nee, vandaag ben ik in erger-modus.

In Final Fantasy 7 de trap genomen ipv de lift naar de 59e verdieping, geen enkel voordeel aan verbonden. Had toch op z’n minst een trophy kunnen zijn

Overschrijflimieten bij banken. Moet je tig checks doorlopen, kan je ocharme maar een paar % van uw rekeningstand overschrijven in 1 keer. Daglimieten, weeklimieten.... het is wel mijn geld hé mannekes, niet dat van jullie :fingerguns_r:

Terug
Bovenaan