Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor deze leerrijke tips.Soda of schuren met zout en een citroen ken je dus niet?
Mssh je eens verdiepen in de technieken zou oud als de straat ipv films zou oud al de straat.
Om nog maar te schrijven van het schandalig gebruik van deSommige mensen hebben de neiging om achter elke zin '''' te typen.
Waarom? Waarom is dat een drang van sommige mensen?
Da knipoogje werkt op mijn systeem se
die de meerderheid nog niet eens correct kan gebruiken.Vorige week op een voetbal training van kinderen -10 een vrouw aan't bellen met haar luidspreker op.Mensen die bellen met hun luidspreker op. ZET DAT DING AF EN HOU DAT TEGEN UW OOR. RANDDEBIELEN.
Dreft is zo 1 van die dingen waar ik zelfs niet omkijk naar het huismerk of een alternatief. Dreft rules echt wel.Klinkt beter dan mijn fles 'Dreft Platinum - drie keer zo krachtige reiniging'
Heel luid opmerken: ah, die gonorroe van vorige maand is opgeklaard dan? Is *insert naam van netjes gehuwde maar afwezige voetbalvader/moeder* ook al van de jeuk af?Vorige week op een voetbal training van kinderen -10 een vrouw aan't bellen met haar luidspreker op.
Volop bezig over rubbers gebruiken of een pilletje pakken (ging over spiraal verwijderen denk ik).
En dan durft da kalle nog zeggen ''amai die andere ouders zijn kei braaf die zijn kei stil HAHAHA''.
Bwuark

Stop dan ook om uzelf half op de weg en half op het trottoir te parkeren hé.Mensen die zich half op de weg parkeren en half op het trottoir om zich te schminken. Stomme doos dat ge zijt.
Nee, vandaag ben ik in erger-modus.
He he.Stop dan ook om uzelf half op de weg en half op het trottoir te parkeren hé.
Die komen dan in een plastiekje dat je mag openscheurenJe hebt er ook zonder plasticfolie.

Maar dat komt niet in het water terecht en je hebt nog wat beweging.Die komen dan in een plastiekje dat je mag openscheuren![]()
Oh youZe zijn subtiel aan het flirten met u![]()

Ik begrijpt u volledig .Sommige mensen hebben de neiging om achter elke zin '''' te typen.

Ik gebruik dat zelf soms, maar niet altijd. De meest neerbuigende vind ikSommige mensen hebben de neiging om achter elke zin '''' te typen.
Dat komt hautain over.