Is van vorig jaar.Gisteren een grappig verhaal gelezen. Een vrouw die een refund vroeg aan de fotograaf van haar huwelijksfoto's omdat ze ondertussen gescheiden was na een paar jaar huwelijk en de foto's waren overbodig geworden![]()
Conversatie:
Tweet:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is van vorig jaar.Gisteren een grappig verhaal gelezen. Een vrouw die een refund vroeg aan de fotograaf van haar huwelijksfoto's omdat ze ondertussen gescheiden was na een paar jaar huwelijk en de foto's waren overbodig geworden![]()
Yep, die was het.Is van vorig jaar.
Conversatie:
Bekijk bijlage 32702
Bekijk bijlage 32703
Bekijk bijlage 32704
Tweet:

Super héIk verhuur aan 950 en betaal 811 af. Staat je altijd vrij om te kopen en verhuren en winst te tappen.
Er is 20% inflatie geweest voorbije 2y 3y. Als je die als indexatie erdoor duwt en je hebt een vaste lening, flappen tappen.
Zonder lening valt dat overigens tegen qua rendement. Mijne app gaat binnenkort de deur uit en wsch vervangen door 2 nieuwe aankopen (tenzij ik de bank somehow kan overtuigen om equity extraction te doen of wederopname of onderpand of whatever voor een "verbouwing" in de gezinswoning) wegens rendement dat wegzakt door equity aflossingen.
Super hé
.... behalve als huurder die geen huis kan kopen
En elke nieuwe eigendom die jij nu koopt is ook weer zoveel duurder natuurlijk. Maar eenmaal je er een paar hebt door: hard werk, erven, rijke vrouw of familie -> peanuts
Ik ben je huurder niet!Je bent precies mijn huurder. Een gepensioneerde. "Mijn huur blijft naar boven gaan". Yep, net zoals je pensioen...
De lonen zijn toch ook 20% naar boven...

Maar de kwaliteit van de woning gaat niet mee omhoog. Je moet meer betalen voor iets van mindere kwaliteit dan vorig jaar.Je bent precies mijn huurder. Een gepensioneerde. "Mijn huur blijft naar boven gaan". Yep, net zoals je pensioen...
Je bent precies mijn huurder. Een gepensioneerde. "Mijn huur blijft naar boven gaan". Yep, net zoals je pensioen...
De kwaliteit van je werk ook niet. En toch stijgt je loonMaar de kwaliteit van de woning gaat niet mee omhoog. Je moet meer betalen voor iets van mindere kwaliteit dan vorig jaar.
En het is niet dat de meeste verhuurders een boterham minder moeten eten als de index niet doorrekenen.
Neem het niet persoonlijk sinds ik niet meer werk voor de huurdersbond mis ik het verhuurder bashen soms

Je expertise in je werk stijgt wel.De kwaliteit van je werk ook niet. En toch stijgt je loon![]()

Op Reddit staan er tal van die verhalen. Bruid die refund wil omdat de fotografe met de bruidegom in bed dook op de huwelijksdag, bijvoorbeeld.Gisteren een grappig verhaal gelezen. Een vrouw die een refund vroeg aan de fotograaf van haar huwelijksfoto's omdat ze ondertussen gescheiden was na een paar jaar huwelijk en de foto's waren overbodig geworden![]()
Eens aan het lurken op wat Belgische subreddits zoals BESalary. Krijg serieuze brutolonenvibes en ben verbaasd dat ik nog niet dakloos ben![]()
Context is hier belangrijk - ik heb ook wel weet van kameraden die samen na de nacht wel eens een pintje drinken voordat ze het weekend ingingen ofzo.Je ziet toch altijd speciale figuren in die kleine tankstations. Niet de uitbater, maar gewoon de mensen die er zitten. 10 uur ‘s ochtends op een woensdag? Ideaal tijdstip voor de eerste halve liter van de dag.

De kwaliteit van je werk ook niet. En toch stijgt je loon![]()

In de gemeente waar ik vroeger woonde had je er een waar het bier spotgoedkoop was, en daar kwamen dus effectief al de alcoholisten en zij die goed op weg waren van 's morgens vroeg drinken.Context is hier belangrijk - ik heb ook wel weet van kameraden die samen na de nacht wel eens een pintje drinken voordat ze het weekend ingingen ofzo.
Maar de kans is idd wel groot dat het gewoon marginalen zijn![]()
Cege is de aanhalingstekens rond je werk vergeten.