Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Op welke manier heb ge last van dat zuur? Moeite met ademen en/of als je hoest is het altijd een keiharde hoest waarbij ge uw maaginhoud proeft?

Ik heb daar ook last van gehad. Ge kunt er medicamenten voor nemen, maar wat ik deed was appelsap drinken. Nu al een dik jaar geen last meer van mn maagzuur, zolang ik elke 2-3 dagen een glas appelsap drink. Misschien dat het ook helpt in uw geval.
Brandere . Zou maagzweren kunnen zijn .

Effe de zure hond uithangen. Ik woon in de buurt van PKP. Ik weet dat het elk jaar PKP is en ik heb daar ook weinig/geen problemen mee, maar waarom moet dat zondagnacht tot 3u duren? Mensen moeten maandag gewoon werken. Opnieuw, geen problemen mee dat het do-vr-zat tot 3-4u duurt, maar moet dat nu zondag ook nog eens? Wordt weer vermoeid een belachelijk drukke week beginnen.

Effe de zure hond uithangen. Ik woon in de buurt van PKP. Ik weet dat het elk jaar PKP is en ik heb daar ook weinig/geen problemen mee, maar waarom moet dat zondagnacht tot 3u duren? Mensen moeten maandag gewoon werken. Opnieuw, geen problemen mee dat het do-vr-zat tot 3-4u duurt, maar moet dat nu zondag ook nog eens? Wordt weer vermoeid een belachelijk drukke week beginnen.
Ge weet toch ver op voorhand wanneer dat is? Krijgde ook geen compensatie? Je wist dat ook op voorhand toen je daar ging wonen?
Ik weet naast TML en haal er nog een mooie duit uit door het verhuren van mijn ruimte. Profiteren!

Ik erger me effe steendood aan personeel in winkels en op klantendiensten. Die weten echt 0,0 van iets af.

1) Interieurwinkel paar weken geleden: ik ging uitleg vragen over verschil tussen laminaat en vinyl. Krijg ik als antwoord "er zijn verschillende kleuren". Dus ik informeer opnieuw naar materiaalsoort en voordelen van het ene of het andere. Antwoord de kerel "dat weet'k niet, maar kies de kleur die je't mooiste vind".

2) Bij een andere interieurwinkel heb ik even gebeld om te vragen of er leveringkosten zijn bij een bestelling vinyl. Antwoord "dat weet ik niet, ik ken alleen iets van behangpapier".

3) Telenet klantendienst "mevrouw, ik weet niet wat u wil zeggen met een netwerkverdeler". Heb haar even doorverwezen naar hun eigen website.

Is dat tegenwoordig een trend ofzo dat je niets meer moet weten over de producten die je verkoopt?

Het probleem is dat die fases allemaal al voorbij zijn :unsure:

Sommige zitten al op een hoger niveau, winnen in tornooien of halen toch halve finales, beginnen les te geven, spelen dagelijks, etc. Again, ieder zijn hobby eh, niets op tegen. Maar om dat nu elk gesprek opnieuw aan te halen. :unsure:
Ik heb er wel iets op tegen.
Van wat ik zie op de padelterreinen is het een sport voor mensen met 0,0 balgevoel.

Van wat ik zie op de padelterreinen is het een sport voor mensen met 0,0 balgevoel.
Ik heb P700 als klassement en wil u anders bij gelegenheid gerust eens demonstreren wat balgevoel is...

Dat een ruime meerderheid weinig tot geen balgevoel heeft daar heb je gelijk in maar dat is toch bij alle balsporten zo op de lagere niveaus en niet alleen bij padel?

Het probleem is dat die fases allemaal al voorbij zijn :unsure:

Sommige zitten al op een hoger niveau, winnen in tornooien of halen toch halve finales, beginnen les te geven, spelen dagelijks, etc. Again, ieder zijn hobby eh, niets op tegen. Maar om dat nu elk gesprek opnieuw aan te halen. :unsure:
Is dat dan de mannelijke tegenhanger van het paardenmeisje?

Wtf man, kansloze figuren toch...
Ja en nee.
U vrienden vinden u niet en kunnen u niet bereiken dus zijn onwetend.
Jij als persoon waar naar gezocht wordt bent er zelf ook niet van op de hoogte dat zich dit afspeelt.
Wie moet zijn verantwoordelijkheid dan nemen? Wat is de ideale oplossing?

Ik heb P700 als klassement en wil u anders bij gelegenheid gerust eens demonstreren wat balgevoel is...

Dat een ruime meerderheid weinig tot geen balgevoel heeft daar heb je gelijk in maar dat is toch bij alle balsporten zo op de lagere niveaus en niet alleen bij padel?
Helemaal akkoord dat padel op niveau echt nog wel balgevoel (en dat niet alleen) vereist.

Maar ik vind persoonlijk ook wel dat padel iets is waar ik heel veel mensen competitie zie spelen die echt geen balgevoel hebben, akkoord ongetwijfeld heb je er hier en daar in de lage tennis reeksen ook (denk aan de typische volleyballers of badmintonners die overschakelen op tennis) maar toch een stuk minder heb ik het idee.

Tennis is echt nog wel een sport met een hoge instapdrempel tov padel en lijkt mij zelfs op bescheiden niveau een stuk technischer al wil je iets of wat kunnen spelen.

En ik heb ook wel de ervaring dat padelspelers idd de mannelijke vorm zijn van paardenmeisjes vaak, nog meer bij padelspelers op bescheiden niveau wel dan op deftig of hoog niveau.

Ja en nee.
U vrienden vinden u niet en kunnen u niet bereiken dus zijn onwetend.
Jij als persoon waar naar gezocht wordt bent er zelf ook niet van op de hoogte dat zich dit afspeelt.
Wie moet zijn verantwoordelijkheid dan nemen? Wat is de ideale oplossing?
Heb je het artikel wel gelezen? Het gaat om een groepje zatte kloten hé. Van mij mogen ze die zwembroekman laten opdraaien voor alle kosten. Gaat natuurlijk weer niet gebeuren. Niemand stelt zich blijkbaar ook vragen bij een dronkaard in een natte zwembroek op een trein?

Het was pas nadien dat een van de melders in een verhoor meldde dat hij al contact had gehad met zijn vermiste vriend. Die had in zijn natte zwembroek de trein naar woonplaats Aalst teruggenomen. Zijn kledij liet hij op het strand liggen. Het duurde uiteindelijk nog tot 4.30 uur voor de intussen ontnuchterde vermiste gelokaliseerd kon worden.

(Burgemeester Tommelein) “Meestal gaat het – zoals dat ook nu het geval is – om mensen die niet nuchter zijn en een gans apparaat van hulpdiensten onnodig aan het werk zetten. Blijkt uiteindelijk dat die man doodleuk de trein richting Aalst had genomen. Dan kan je je vragen stellen bij de verantwoordelijkheidszin van de mensen.”

Heb je het artikel wel gelezen? Het gaat om een groepje zatte kloten hé. Van mij mogen ze die zwembroekman laten opdraaien voor alle kosten. Gaat natuurlijk weer niet gebeuren. Niemand stelt zich blijkbaar ook vragen bij een dronkaard in een natte zwembroek op een trein?

Het was pas nadien dat een van de melders in een verhoor meldde dat hij al contact had gehad met zijn vermiste vriend. Die had in zijn natte zwembroek de trein naar woonplaats Aalst teruggenomen. Zijn kledij liet hij op het strand liggen. Het duurde uiteindelijk nog tot 4.30 uur voor de intussen ontnuchterde vermiste gelokaliseerd kon worden.

(Burgemeester Tommelein) “Meestal gaat het – zoals dat ook nu het geval is – om mensen die niet nuchter zijn en een gans apparaat van hulpdiensten onnodig aan het werk zetten. Blijkt uiteindelijk dat die man doodleuk de trein richting Aalst had genomen. Dan kan je je vragen stellen bij de verantwoordelijkheidszin van de mensen.”
Maar die mens weet toch niet dat er naar hem gezocht wordt, heeft daar toch niet om gevraagd?
Dat zijn vrienden niet direct melden dat ze contact gehad hebben en dat de zoekactie mag stoppen is dan weer iets anders.
Ik zeg niet dat het niet verkeerd is he, maar hier is gewoon geen andere oplossing voor.
Hadden die vrienden de hulpdiensten niet ingeschakeld was er niets gebeurd, maar wie weet was er dan weer een bericht van een dode drenkeling.

Helemaal akkoord dat padel op niveau echt nog wel balgevoel (en dat niet alleen) vereist.

Maar ik vind persoonlijk ook wel dat padel iets is waar ik heel veel mensen competitie zie spelen die echt geen balgevoel hebben, akkoord ongetwijfeld heb je er hier en daar in de lage tennis reeksen ook (denk aan de typische volleyballers of badmintonners die overschakelen op tennis) maar toch een stuk minder heb ik het idee.

Tennis is echt nog wel een sport met een hoge instapdrempel tov padel en lijkt mij zelfs op bescheiden niveau een stuk technischer al wil je iets of wat kunnen spelen.

En ik heb ook wel de ervaring dat padelspelers idd de mannelijke vorm zijn van paardenmeisjes vaak, nog meer bij padelspelers op bescheiden niveau wel dan op deftig of hoog niveau.

Tennis is technischer daar heb je 100% gelijk in maar ik ken ook gasten die al 20j. tennissen en les volgen en nog altijd maar 5 of 10 punten hebben. Die zie je nog steeds dingen doen waarvan ik zeg wtf zeg. Als het er niet in zit dan mag je zelfs privé-lessen krijgen van Federer, het gaat er nog niet uit komen...
Ik heb me in de corona-periode toen de velden nog schaars waren ook kapot geërgerd aan die P50-100 die alle velden inpalmden en op elke bal zo hard mogelijk willen kloppen maar goed ja, ze betalen ook lidgeld en sport op laag niveau is nog altijd beter dan helemaal geen sport vind ik. Er zijn er veel die 'dank zij' padel nu meer dan vroeger uit hun zetel komen.

Maar die mens weet toch niet dat er naar hem gezocht wordt, heeft daar toch niet om gevraagd?
Pardon? Je komt uit het water, je laat je kleren liggen op het strand, je zegt tegen niemand van je vrienden boe of ba en je pakt doodleuk de trein naar huis? Dan kun je toch wel verwachten dat er iemand actie gaat ondernemen?

Deze nacht/ochtend meerdere keren wakker geschoten en terug in slaap gevallen. Telkens zelfde droom die herbegint over hoe ik, in een onbekende locatie, hopeloos achter mijn 1e lief aan´t lopen ben. Echt geen flauw idee waar dat van komt.

Om dan wakker te worden en te zien dat m´n ex, na maanden radiostilte, plots meerdere keren heeft proberen bellen.

Vreemde ochtend hier seg.

Deze nacht/ochtend meerdere keren wakker geschoten en terug in slaap gevallen. Telkens zelfde droom die herbegint over hoe ik, in een onbekende locatie, hopeloos achter mijn 1e lief aan´t lopen ben. Echt geen flauw idee waar dat van komt.

Om dan wakker te worden en te zien dat m´n ex, na maanden radiostilte, plots meerdere keren heeft proberen bellen.

Vreemde ochtend hier seg.
Ben jij die zatte kloot die de trein genomen heeft van Oostende naar Aalst ? :p

Ge weet toch ver op voorhand wanneer dat is? Krijgde ook geen compensatie? Je wist dat ook op voorhand toen je daar ging wonen?
Ik weet naast TML en haal er nog een mooie duit uit door het verhuren van mijn ruimte. Profiteren!
Zoals ik zeg heb ik geen problemen met PKP. Ik woon te ver voor compensaties, maar niet ver genoeg om geen last te hebben van de bassgeluiden. Mijn ergernis is gewoon dat het zondag op maandag nog zo laat moet duren.
Zelfs al vlucht ik naar een weekendje weg, zondag op maandag wil ik gewoon thuis kunnen slapen om mijn werkweek fris te kunnen starten. µ

Het is trouwens ook gewoon een PKP probleem, want andere festivals zoals bv. Werchter of TML hebben helemaal niet zo laat nog een line-up gepland.

Terug
Bovenaan