The Magical Taz
Well-known member
Teleurstellend.Aan het aanschuiven voor attracties in een pretpark. Mijn haat voor de mensheid groeit weer met de minuut.
Een echte BG’er gebruikt een fastpass of beter nog huurt gewoon heel het park af.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Teleurstellend.Aan het aanschuiven voor attracties in een pretpark. Mijn haat voor de mensheid groeit weer met de minuut.
Teleurstellend.
Een echte BG’er gebruikt een fastpass of beter nog huurt gewoon heel het park af.
Dat leren ze toch het best door in de werkmensrij te staan terwijl ze hun ouders zien voorsteken met de fastpass?Ik doe er principieel niet aan mee. Mijn kinderen moeten leren dat ze niet beter zijn dan een ander omdat we wat meer geld hebben.
Dat was exact het principe hoe mijn eerste baas werkte. Eerste klasse vliegen naar the far east, zijn kinderen bij het plebs godverdomme!Dat leren ze toch het best door in de werkmensrij te staan terwijl ze hun ouders zien voorsteken met de fastpass?
Elk zijn ding hé maar waarom zou je nu begot maandelijkse huur betalen voor zo'n pods bovenop uw al overpriced internetverbinding als je zo'n mesh systeem ook gewoon in de winkel kan kopen?3 van die Telenet wifi pods, of hoe heet het, besteld.
Het is een periode voor niets, waarbij ik dus kan testen of het effectief wel werkt hier in huis. We hebben wreed dikke muren en tot nu toe niets gevonden dat wifi er door krijgt. Ik heb ook geen goesting om veel geld te leggen voor een mesh systeem zonder garantie dat het werkt.Elk zijn ding hé maar waarom zou je nu begot maandelijkse huur betalen voor zo'n pods bovenop uw al overpriced internetverbinding als je zo'n mesh systeem ook gewoon in de winkel kan kopen?
Toen ik vorige week vrijdag naar Bellewaerde ging, viel het me op dat ik zowat nul wespen gezien had, zelfs in de buurt van de vuilbakken op de picnic.En om dan nog te zwijgen van de wespen. Van mij mogen die kutbeesten collectief uitsterven. En liever gisteren dan morgen. Hoe nuttig ze ook zouden blijken te zijn voor het evenwicht in de natuur.
Ik dacht altijd dat dat zo gewoon in het stopcontact steken was en dat dat ok was.3 van die Telenet wifi pods, of hoe heet het, besteld. We hebben hier maar internet in technische ruimte, keuken en woonkamer. Met die pods zou het in badkamer/wc, slaapkamer 1 en 2, atelier en feestwoonkamer ook gaan. Zonder speciale installatie.
Maar blijkbaar komt er daar een ander modem en heel wat logistiek bij ook. Dat wordt uiteraard niet verteld in de gemakkelijke uitleg bij aankoop.
Ik snap uw ergernis, maar wat je omschrijft is eigenlijk typisch iets voor beginners en de lagere niveaus. Het is een toegankelijke sport en kan binnen een vriendengroep heel enthousiasmerend zijn.Padel-spelers zijn de nieuwe veganisten. Ik kan er gerust inkomen dat je dat graag speelt, het lijkt ook wel plezant. Maar die mensen kunnen vanaf het moment dat ze beginnen spelen over niets anders meer praten. Als je op café gaat en 1 (of nog erger, 2 of meer) mensen van de groep spelen padel dan weet je op voorhand dat elke 2 minuten er iets over gezegd moet worden. Heel hun leven draait plots rond padel. Echt vermoeiend/irritant op een gegeven moment.
Het probleem is dat die fases allemaal al voorbij zijnIk snap uw ergernis, maar wat je omschrijft is eigenlijk typisch iets voor beginners en de lagere niveaus. Het is een toegankelijke sport en kan binnen een vriendengroep heel enthousiasmerend zijn.
De eerste maanden ga je ook best wel snel vooruit maar zonder technische en tactische training (wat de meeste startende volwassenen nooit doen) zit iedereen ook al heel snel aan zijn/haar plafond.
Wanneer die dan eens buiten hun eigen kliek spelen (tornooien of interclub) en een paar keer zwaar op hun doos krijgen van betere spelers, de eerste blessures beginnen komen, een aantal vrienden beginnen afhaken etc. dan smelt dat enthousiasme meestal als sneeuw voor de zon.
Ik voorspel dat als je die kliek binnen een paar maanden nog eens gaat tegenkomen in je stamcafé het al veel minder zal zijn..

Padel heeft in de leraarskamer een vaste plaats naast ‘de verbouwing’, de ‘fiets’ (zowel koers als elektrisch) en ‘de blessure’ (door de verbouwing, de fiets of de padel). Elke LK heeft dan ook altijd nog eentje specifiek voor die LK, bij ons is dat ‘karaoke’ (nog geen blessures).Het probleem is dat die fases allemaal al voorbij zijn
Sommige zitten al op een hoger niveau, winnen in tornooien of halen toch halve finales, beginnen les te geven, spelen dagelijks, etc. Again, ieder zijn hobby eh, niets op tegen. Maar om dat nu elk gesprek opnieuw aan te halen.![]()
Ook enkele dagen geleden opgemerkt - en gesmost met melk.On topic ergernis: dat de doppen nu vasthangen, oké maar bij de melk is dat er een genre op- en afklikken en elke keer eindig je met een sploosh melk overal. #GewoonDraaidopFTW
Daar had ik idd niet goed gelezen. Want doe figuren steken ook echt banden plat dacht ik? Dit zijn gewoon nutteloze pesterijen.Als de banden afgelaten zijn, "gewoon" oppompen.
Probleem: een pomp vinden. Of wachten op VAB/Touring/...
Neen, ze steken geen banden plat omdat dat strafbaar was.Daar had ik idd niet goed gelezen. Want doe figuren steken ook echt banden plat dacht ik? Dit zijn gewoon nutteloze pesterijen.
Toch grappig al die aparte regeltjes. Andermans eigendom beschadigen of aankomen algemeen strafbaar maken...Neen, ze steken geen banden plat omdat dat strafbaar was.
Ze laten die enkel af. Om die reden en tgv die pesterijen en overlast heeft Gent het GAS boete systeem aangepast zodanig dat het aflaten van de banden zonder goedkeuring van de eigenaar ook strafbaar is. Zou dan 350€ zijn.
Maar is niet van toepassing in Antwerpen natuurlijk, waardoor dit wettelijk nog allemaal straffeloos is.

Op welke manier heb ge last van dat zuur? Moeite met ademen en/of als je hoest is het altijd een keiharde hoest waarbij ge uw maaginhoud proeft?Last van zuur , zal wa te veel aan de haring in het zuur gehangen hebben .![]()