Je ergernissen van vandaag - Deel 2

giphy.webp
Tu-du-duuuuun!

Ik ga normaal altijd bij dezelfde garage voor mijn motor op onderhoud te doen.
Nu door enkele factoren eens besloten het mezelf makkelijk te gaan en eentje dichter bij huis te nemen, €520 voor een groot onderhoud.
Zeggen andere mensen me allemaal dat het eigenlijk max €350 moet zijn...Ja kut.

Die garage nu opbellen en mijn ontevredenheid uiten heeft weinig nut zeker?
“Alles is duurder geworden hè mijnheer!” 😬

Ik ga normaal altijd bij dezelfde garage voor mijn motor op onderhoud te doen.
Nu door enkele factoren eens besloten het mezelf makkelijk te gaan en eentje dichter bij huis te nemen, €520 voor een groot onderhoud.
Zeggen andere mensen me allemaal dat het eigenlijk max €350 moet zijn...Ja kut.

Die garage nu opbellen en mijn ontevredenheid uiten heeft weinig nut zeker?
hebde geen bon gekregen met detail?

Ik zie al vaker richting 100 per uur voor een technieker.
Bij Yamaha garages is het voor zover ik weet meestal nog onder de €60.

Heb ook van iemand gehoord die bij de garage gaat waar ik normaal ga, hij heeft €200 minder moeten betalen voor hetzelfde onderhoud.

Mensen in een supermarkt die er een sport van maken om op de meest krampachtige manier zoveel mogelijk de baan te blokkeren.

Ik ben er van overtuigd, als je die zou vermalen, vermengen met varkensgehakt en in plastiek inpakken, dat hun gemiddelde intelligentie alleen maar zou stijgen :rolleyes:

Mensen in een supermarkt die er een sport van maken om op de meest krampachtige manier zoveel mogelijk de baan te blokkeren.

Ik ben er van overtuigd, als je die zou vermalen, vermengen met varkensgehakt en in plastiek inpakken, dat hun gemiddelde intelligentie alleen maar zou stijgen :rolleyes:
Ik ben net terug van de winkel en 5min geleden hetzelfde tegen mijn dochter gezegd.
Nu ni van dat gehakt maar ik had wel ne kwiet dat ieder pakske gehakt in de collruyt heeft vastgehad totaal homer simpson alleen op de wereld terwijl ik daar als ne debiel sta te koekeloeren.
Daarna stopt hij in het midden van de doorgang, leunend op zijn kar zijn briefke aant lezen. Ik had er genoeg van en zeg luid " alstublieft eh seg"
Dan is hij opzij geschoten, weer totaal onwetend wat er in zijn directe omgeving gebeurd want alleen in de winkel.
Daarwil ik gerust de trottoir scene van American history X op oefenen.

Laatst bewerkt:
Onze jongste is geen ‘ik wil ik wil’ kind dus als hij al eens iets vraagt, dan is het wel een heel diepe wens. Vroeg dus einde schooljaar of hij een Air Up mocht en heb dus zo een aanbieding genomen van fles plus pods. Is me dat een vreemd ding. Ik begrijp de werkwijze van smaak via geur maar dat je dan in feite door dat rietje ook luchtbellen zit te lurken is toch niet echt aangenaam drinken? Hij blij, ik snap de hype zo niet.

Onze jongste is geen ‘ik wil ik wil’ kind dus als hij al eens iets vraagt, dan is het wel een heel diepe wens. Vroeg dus einde schooljaar of hij een Air Up mocht en heb dus zo een aanbieding genomen van fles plus pods. Is me dat een vreemd ding. Ik begrijp de werkwijze van smaak via geur maar dat je dan in feite door dat rietje ook luchtbellen zit te lurken is toch niet echt aangenaam drinken? Hij blij, ik snap de hype zo niet.

Zoon van vrienden van ons heeft dat ook. Ik snap het ook niet. Je ruikt cola maar je drinkt water. Is dat om de jeugd voor te bereiden op thee?

Er komen geen luchtbellen via dat rietje. Er zit gewoon een gaatje in die pod die bij de ene stand helemaal onthuld is (en dus meer geur afgeeft).
Nu, dat rietje drinkt wel ongemakkelijk vind ik.

De oudste hier wou dat ook per se, dus voor zijn verjaardag gekregen. Sinds maart zit er al dezelfde geurpod op en dat vindt hij nog steeds prima 😂

Deze morgen om 7u wakker. De dochter had wat gehuild om 4u30, een uur wakker gelegen, dus was al blij dat het 7u was i.p.v. 6u. Ik doe de slaapkamerdeur open om in de frisse gang te stappen, waar heel de nacht de ramen hebben opengestaan, en ik ruik een rookgeur. Bleek dat idioten van enkele huizen verder hun snoeiafval aan het opfikken waren. Allez alles dus dicht, en ze hebben net gedaan met hun vuurtje stook. Nu alles openzetten is natuurlijk al niet zo'n goed idee.

winkelen op een zaterdag. en wie staat er voor jou aan te schuiven en een praatje te slaan met de kassierster? de bomma natuurlijk. en vragen hoe de app op haar gsm werkt, en hoe het zit met de punten natuurlijk.

Volgens het IOC is het niet langer een wetenschappelijk feit dat XX vrouw is en XY man. Niet langer een wetenschappelijk feit. Bij deze ben ik vanaf volgend schooljaar dus een ambtenaar van het mannelijk geslacht en mag mijn loonbrief dat ook weerspiegelen.

ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar bij ons zijn de basislonen gelijk voor XX en XY. premies/bonussen voor andere chromosonen zijn er niet. basically, iedereen krijgt dezelfde premies, er zijn alleen verschillen op taalvaardigheid en welke shiften je doet. en uiteraard anciënniteit en graad.

ik ben toch ook een ambtenaar?

Terug
Bovenaan