Tu-du-duuuuun!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tu-du-duuuuun!
“Alles is duurder geworden hè mijnheer!”Ik ga normaal altijd bij dezelfde garage voor mijn motor op onderhoud te doen.
Nu door enkele factoren eens besloten het mezelf makkelijk te gaan en eentje dichter bij huis te nemen, €520 voor een groot onderhoud.
Zeggen andere mensen me allemaal dat het eigenlijk max €350 moet zijn...Ja kut.
Die garage nu opbellen en mijn ontevredenheid uiten heeft weinig nut zeker?

Tis door het graan in Oekraïne!“Alles is duurder geworden hè mijnheer!”![]()
hebde geen bon gekregen met detail?Ik ga normaal altijd bij dezelfde garage voor mijn motor op onderhoud te doen.
Nu door enkele factoren eens besloten het mezelf makkelijk te gaan en eentje dichter bij huis te nemen, €520 voor een groot onderhoud.
Zeggen andere mensen me allemaal dat het eigenlijk max €350 moet zijn...Ja kut.
Die garage nu opbellen en mijn ontevredenheid uiten heeft weinig nut zeker?
Jawel, maar vooral de werkuren zijn buitenproportioneel hoog. Onderdelen zijn opzich "oke".hebde geen bon gekregen met detail?
Jawel, maar vooral de werkuren zijn buitenproportioneel hoog. Onderdelen zijn opzich "oke".
Bij Yamaha garages is het voor zover ik weet meestal nog onder de €60.Ik zie al vaker richting 100 per uur voor een technieker.

Bij mij is het dan toch geleverd, gelukkig.Mijn uiterste bezorgdatum was ... Gisteren. In de trace ook niks te zien, behalve dat zij het pakket in hun bezit hebben.
Ik ben net terug van de winkel en 5min geleden hetzelfde tegen mijn dochter gezegd.Mensen in een supermarkt die er een sport van maken om op de meest krampachtige manier zoveel mogelijk de baan te blokkeren.
Ik ben er van overtuigd, als je die zou vermalen, vermengen met varkensgehakt en in plastiek inpakken, dat hun gemiddelde intelligentie alleen maar zou stijgen![]()
Helaas.Bij mij is het dan toch geleverd, gelukkig.
Hopelijk bij u ook?
Onze jongste is geen ‘ik wil ik wil’ kind dus als hij al eens iets vraagt, dan is het wel een heel diepe wens. Vroeg dus einde schooljaar of hij een Air Up mocht en heb dus zo een aanbieding genomen van fles plus pods. Is me dat een vreemd ding. Ik begrijp de werkwijze van smaak via geur maar dat je dan in feite door dat rietje ook luchtbellen zit te lurken is toch niet echt aangenaam drinken? Hij blij, ik snap de hype zo niet.
Er komen geen luchtbellen via dat rietje. Er zit gewoon een gaatje in die pod die bij de ene stand helemaal onthuld is (en dus meer geur afgeeft).Onze jongste is geen ‘ik wil ik wil’ kind dus als hij al eens iets vraagt, dan is het wel een heel diepe wens. Vroeg dus einde schooljaar of hij een Air Up mocht en heb dus zo een aanbieding genomen van fles plus pods. Is me dat een vreemd ding. Ik begrijp de werkwijze van smaak via geur maar dat je dan in feite door dat rietje ook luchtbellen zit te lurken is toch niet echt aangenaam drinken? Hij blij, ik snap de hype zo niet.