Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Je kon daar niet opladen; we kregen drie chipkaartjes mee en dan nog waren er palen waar het niet werkte. Maar Waalse Delhaize palen waren dan weer anders dan Vlaamse. Op de sleutelhanger van Dégage (deelfirma) stond een link naar een app waar je locaties moest opzoeken, maar net die dag konden we de app niet installeren. Geluk bij een ongeluk dat bij de paal waar het werkte (geen snellaadpaal) het in 2 uur volgeladen was.

Chats met 101 uitnodigingen in.
En sommigen willen al boeken voor ... volgend jaar.

Meer dan soms word ik er gek van :v

Eer ik bepaalde chats weer heb bijgelezen.

Impulsen 😬

Vandaag eens een chille dag. (Als ik de chats negeer.)
Gewoon mss eens thuisblijven.
(Of naar de sauna maar.)

--
Gisteren gaan maffen om 23 uur.
Blijven liggen tot 11 uur.
Ik word oud.

Laatst bewerkt:
Je en zeker die die hun kinderen weer als wapen gaan gebruiken om de leukste periodes in de vakantieplanning op te eisen.
Mja, gaat nu veelal over mensen zonder kinderen.

Sommigen zijn gewoon...euhm enthousiast.

Nu al een weekend plannen voor komend jaar mei bv.
Pff, mss bieden er zich 10 betere alternatieven aan tegen dan.

@Oldskooler idd ergerlijk.
Ondertussen blokkeren ze data in de agenda voor anderen.
Om dan een maand vooraf te zeggen: “ah ik ga die dagen toch niet meer nemen”.

Ze zouden die mensen beter straffen door te zeggen: “vastgelegd is vastgelegd”.

Mja, gaat nu veelal over mensen zonder kinderen.

Sommigen zijn gewoon...euhm enthousiast.

Nu al een weekend plannen voor komend jaar mei bv.
Pff, mss bieden er zich 10 betere alternatieven aan tegen dan.
die dan eveneens bestaan uit wandelen, restaurant, sauna en film kijken? :s

Hmpf, elke gsm die ik nu al heb gehad die zijn oplaaddingske zit altijd vol met stof en dan laadt da nie goe meer op.
Ambetantttttt

In maart of april nieuwe inktcartridges gestoken in mijn Brother printer. Vandaag melding dat het geel bijna op is. Nog geen 20 pagina's geprint in die paar maanden en dan nog is het allemaal zwart-wit geprint.

@Ruigen Das help jij deze mens eens?
Moet ik van katoen geven?

Vanaf hier en de pagina daarop

Hmpf, elke gsm die ik nu al heb gehad die zijn oplaaddingske zit altijd vol met stof en dan laadt da nie goe meer op.
Ambetantttttt

Video gezien, achter alcohol gegaan en fijn pincetje gekocht, en werkt weer perfect. Hetgeen er uit kwam was niet gigantisch veel, maar wel genoeg om terug goed in te kunnen pluggen. Nu moet je de usb c poort er terug uit trekken, ipv dat die er zelf uitviel... Can recommend !

Godverdomme ja, ben tandenborstel dak daar nog ni aan heb gedacht
Ik denk dat je best alles doet hoor, ik heb het gedaan zonder de tandenborstel, en is als nieuw nu, gewoon een beetje oppassen wat je doet, max 2 druppeltjes en telefoon uit en ik denk niet dat je veel schrik moet hebben van deze methode, die alcohol vervliegt sowieso

Godverdomme ja, ben tandenborstel dak daar nog ni aan heb gedacht
Dirty-teeth-2.jpg

Soms moet ge da wel is gebruiken ja...

Juist pistolets aan't bakken. Kom ik er achter dat m'n verse gist op was. Dan maar instant gist gebruikt.
Verhouding verkeerd uitgeteld. Pistolets zijn dus van die standaard hotelbroodjes geworden die elke supermarkt afbakt.
Wat n klotestart vd dag.:S

2 weken geleden eens een suggestie aangeleverd aan de VRT om een reportage over te maken. Gaat over een schizofrene overheid, tegenstrijdige communicatie. Burgers die in de kou blijven staan. Ideaal item voor onze 4de macht, denk ik dan.
Alles netjes aangeleverd met bewijsmateriaal op papier.

Nooit reactie op gekomen. Wellicht is het onderwerp niet sexy genoeg.

Nu zit ik hier naar Het Journaal te kijken. Met een reportage over het wereldschokkende nieuws zoals daar zijn: "Het is de laatste dag van Tomorrowland, wij gaan met onze reporter live ter plaatse!". *zucht* :sarcastic:

Zie je daar de journalist in kwestie, Ferre Windey (*). Opvallende ring in zijn oor. Hipster-snorretje. Minstens 3 knopen teveel open van zijn vrijetijdshemdje waardoor zijn borsthaar weelderig eruit hangt. Zijn haar op halfzeven alsof hij net uit zijn bed komt. Gezellig, een happy-happy promopraatje aan het voeren voor het festival. *zucht* :sarcastic::sarcastic: Hoe ver van de journalistiek kan je eigenlijk verwijderd zijn?!
En dat was nog niet eens de "uitsmijter" hé, dat was nog gewoon nieuws. Je moet je niet afvragen welk niveau die uitsmijters dan hebben.

Ik ben eigenlijk een vrij liberaal persoon. Maar een klein beetje meer terug naar de essentie zou toch soms niet verkeerd zijn, me dunkt. ik voel mij met de dag conservatiever worden. En ik durf complexloos beweren dat dat vooral ligt aan onze maatschappij, die steeds verder lijkt af te glijden naar je m'en foutisme, luiheid, luchtigheid, zinsledigheid, ... tot en met decadentie.

En "Heeeeeeyyy!!!" daar heb je Jacotte Brokken weer. :sarcastic: Want ze wil de jeugd bereiken.

(*) Zonet eens gegoogled. Kereltje wil al sinds 2010 op TV komen, maar dan als jeugdzanger. Die carrière is blijkbaar mislukt. Hij moet gedacht hebben: "Hoe kan ik toch nog op televisie komen?" -> Aha, "journalist" worden! Appliceren. Aangeworven. Op TV.
Als HR zou dat voor mij een grote rode vlag zijn. Iemand die gewoon op TV wil komen? -> Totaal verkeerde insteek voor de job. Sorry.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan