Wat is er niet compatibel aan (mssh handig voor de andere elektrische rijders om te weten)Eerste keer electrische deelauto, je moet het maar weten dat de laadpalen van Optimille bij den lokale Delhaize niet compatibel zijn...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is er niet compatibel aan (mssh handig voor de andere elektrische rijders om te weten)Eerste keer electrische deelauto, je moet het maar weten dat de laadpalen van Optimille bij den lokale Delhaize niet compatibel zijn...

En sommigen willen al boeken voor ... volgend jaar.
Mja, gaat nu veelal over mensen zonder kinderen.Je en zeker die die hun kinderen weer als wapen gaan gebruiken om de leukste periodes in de vakantieplanning op te eisen.
die dan eveneens bestaan uit wandelen, restaurant, sauna en film kijken?Mja, gaat nu veelal over mensen zonder kinderen.
Sommigen zijn gewoon...euhm enthousiast.
Nu al een weekend plannen voor komend jaar mei bv.
Pff, mss bieden er zich 10 betere alternatieven aan tegen dan.

Reis naar de VS ligt o.a. op tafel, periode mei wsl ook.die dan eveneens bestaan uit wandelen, restaurant, sauna en film kijken?![]()

@Ruigen Das help jij deze mens eens?Hmpf, elke gsm die ik nu al heb gehad die zijn oplaaddingske zit altijd vol met stof en dan laadt da nie goe meer op.
Ambetantttttt
Moet ik van katoen geven?@Ruigen Das help jij deze mens eens?
Hmpf, elke gsm die ik nu al heb gehad die zijn oplaaddingske zit altijd vol met stof en dan laadt da nie goe meer op.
Ambetantttttt
Video gezien, achter alcohol gegaan en fijn pincetje gekocht, en werkt weer perfect. Hetgeen er uit kwam was niet gigantisch veel, maar wel genoeg om terug goed in te kunnen pluggen. Nu moet je de usb c poort er terug uit trekken, ipv dat die er zelf uitviel... Can recommend !
Ik denk dat je best alles doet hoor, ik heb het gedaan zonder de tandenborstel, en is als nieuw nu, gewoon een beetje oppassen wat je doet, max 2 druppeltjes en telefoon uit en ik denk niet dat je veel schrik moet hebben van deze methode, die alcohol vervliegt sowiesoGodverdomme ja, ben tandenborstel dak daar nog ni aan heb gedacht
Volledig begrijpbaar.Godverdomme ja, ben tandenborstel dak daar nog ni aan heb gedacht
Godverdomme ja, ben tandenborstel dak daar nog ni aan heb gedacht

Hoe ver van de journalistiek kan je eigenlijk verwijderd zijn?!
Want ze wil de jeugd bereiken.