GETHEZ
Well-known member
Ela, elaaahhhhhAls hij al niet 50-35 kan doen, gaat uwe pizza koud zijn voor hij exact wisselgeld heeft uitgerekend
This guy

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ela, elaaahhhhhAls hij al niet 50-35 kan doen, gaat uwe pizza koud zijn voor hij exact wisselgeld heeft uitgerekend

Eerder teveel 3mmc denk ikIs dat niet gewoon van niet willen hoofdrekenen?
Ons lab heeft een nieuwe diepvriezer nodig. We hebben twee keer op rij een nieuwe, professionele Liebherr gehad die gewoon na de garantieperiode stopte met werken. Dat zijn vriezers van rond de 3000 EUR. Ondertussen staat er ergens in een donker hoekje uit vervlogen tijden gewoon zo'n voedselfrigo (ik gok begin jaren '80) stampvol vergeten chemicaliën, en dat spel blijft gewoon werken. Het is echt gewoon dit:
In huis waar ik opgroeide heb ik altijd dezelfde inbouwkoelkast geweten, zo'n standaardgeval met nog ruimte voor een kast eronder en erboven. Mijn broer woont daar nu en heeft die nog altijd niet vervangen, ik ben er bijna 38.Toen wij ons huis kochten stond er een grote jaren 90 (inbouw) Amerikaanse frigo. Niet kapot maar ook maar vervangen omdat die tegen de 3000 kWh per jaar verbruikte...
Ge zou dan toch beter een 2de hands jaren 80 frigo kopen, niet?Ons lab heeft een nieuwe diepvriezer nodig. We hebben twee keer op rij een nieuwe, professionele Liebherr gehad die gewoon na de garantieperiode stopte met werken. Dat zijn vriezers van rond de 3000 EUR. Ondertussen staat er ergens in een donker hoekje uit vervlogen tijden gewoon zo'n voedselfrigo (ik gok begin jaren '80) stampvol vergeten chemicaliën, en dat spel blijft gewoon werken. Het is echt gewoon dit:
Bekijk bijlage 31343
Ik heb echt zin om gewoon bij Coolblue een eenvoudige vriezer te bestellen.
Ons lab heeft een nieuwe diepvriezer nodig. We hebben twee keer op rij een nieuwe, professionele Liebherr gehad die gewoon na de garantieperiode stopte met werken. Dat zijn vriezers van rond de 3000 EUR. Ondertussen staat er ergens in een donker hoekje uit vervlogen tijden gewoon zo'n voedselfrigo (ik gok begin jaren '80) stampvol vergeten chemicaliën, en dat spel blijft gewoon werken. Het is echt gewoon dit:
Bekijk bijlage 31343

Ja dat is gewoon waar.Valt me op dat je het woord "gewoon" gewoon veel gebruikt.
![]()

De kans is klein, maar een oorzaak kan zijn dat de deur niet perfect sluit (zo net niet gesloten omdat er bv. iets in zit wat nét te groot is en de deur minimaal blokkeert) waardoor de ventilator vochtige lucht blijft aanzuigen en uiteindelijk bevriest en dan is het er inderdaad (tijdelijk!) mee gedaan. Hebben jullie de vriezer na 72u stilstand opnieuw proberen opstarten?Ons lab heeft een nieuwe diepvriezer nodig. We hebben twee keer op rij een nieuwe, professionele Liebherr gehad die gewoon na de garantieperiode stopte met werken. Dat zijn vriezers van rond de 3000 EUR. Ondertussen staat er ergens in een donker hoekje uit vervlogen tijden gewoon zo'n voedselfrigo (ik gok begin jaren '80) stampvol vergeten chemicaliën, en dat spel blijft gewoon werken. Het is echt gewoon dit:
Bekijk bijlage 31343
Zou een ander emailadres niet werken?Spotify
Mijn madam heeft blijkbaar niet tijdig haar adres bevestigd (mail zat in spam) en nu is ze van onze premium family gekegeld met absoluut geen enkele mogelijkheid om terug te joinen. 12 maand strafbankje voor ik ze weer kan toevoegen in onze premium account.
Zou een ander emailadres niet werken?
Anders een nieuw madam zoeken en kijken of ge die wel kunt toevoegen?

Dit lijkt mij toch ook de beste oplossing. Liefst een die wel haar spam checked.Zou een ander emailadres niet werken?
Anders een nieuw madam zoeken en kijken of ge die wel kunt toevoegen?
Ja, ik vermoed dat we dit destijds wel hebben getest, maar kan geen kwaad om hier zeker van te zijn.De kans is klein, maar een oorzaak kan zijn dat de deur niet perfect sluit (zo net niet gesloten omdat er bv. iets in zit wat nét te groot is en de deur minimaal blokkeert) waardoor de ventilator vochtige lucht blijft aanzuigen en uiteindelijk bevriest en dan is het er inderdaad (tijdelijk!) mee gedaan. Hebben jullie de vriezer na 72u stilstand opnieuw proberen opstarten?
Wetende dat je daar ook gewoon had kunnen zittenDit is toch echt een kloteperiode om te werken. Ge zit in een duf kantoorke en ge ziet de hele dag de ene na de andere foto langskomen met mensen die aan een zwembad liggen met een dikke cocktail.
. Veel te veel betalen voor hotels en vlucht. Dikke Duitsers en luidruchtige Engelsen in het hotel. Kinderen die krijsend door de gangen lopen. Ik teken direct.Wetende dat je daar ook gewoon had kunnen zitten. Veel te veel betalen voor hotels en vlucht. Dikke Duitsers en luidruchtige Engelsen in het hotel. Kinderen die krijsend door de gangen lopen. Ik teken direct.
De Britten en Russen weten inderdaad hoe ze er een slagveld van moeten maken. Bij de Duitsers is dat al even geledenBuffet dat elke dag eruit ziet als een slagveld nadat de eerste britten/duitsers/russen gepasseerd zijn.