Ik denk dat geen enkele deftige werkgever van zulke zaken een probleem zal maken. Ik zou mij daar in ieder geval niet veel van aantrekken. Enig idee van wat je het voorhebt?
Ik mag pas komende woensdag het verslag zelf inzien, huisarts heeft het eerder.
Ambulance is mij begin mei moeten komen halen door volledige blokkage van nek en rechterarm, die ook extreem pijnlijk was, ik kon niet meer in eigen auto stappen om naar spoed te gaan, dus huisarts heeft 112 gebeld. Gewoon hier thuis een remork aan het afkoppelen en mij mispakt, geen idee wat eigenlijk, in mijn hoofd ging alles normaal.
Een kleine week met een brace moeten rondlopen en daarna begon de pijn in de onderrug plots op te komen, dus daar ook extra scans voor ondergaan.
Wat ik nu weet is dat het meerdere hernia's zijn, 2 zenuwbanen (of wortels of hoe ze het noemen) volledig gekneld zitten, plus nog andere zenuwbanen deels gekneld. Resulteert in tijdelijk verlamd linkerbeen (pak 1 dag op 2) en continue ondraaglijke pijn.
Waarom het zo plots is gekomen, daar moet ik nog 3 weken voor wachten...
Het absolute hefverbod boven 5kg is ergens goed nieuws geweest omdat ik mij tot nu toe schuldig voelde tegenover mijn vriendin als ik iets niet kon doen. Nu hoort ze het van een dokter. Ale, het schuldgevoel is er niet mee weg, maar ergens heb ik nu het idee dat het begrip groter is, terwijl ze eigenlijk altijd al begripvol en hulpvaardig was, maar bon. Gevoel is soms lastig uit te leggen.