Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Tegenwoordig is die 6 maand niet meer van kracht. Dat is nu gewoon twee jaar.
Hmmm ik las het zonet ook op testaankoop. Vanaf juni 2022 ligt de bewijslast blijkbaar bij de verkoper en de laptop dateert van na die maand.
Ze zijn mij dan toch gewoon aan het afschepen?

Gewoon een droge melding "Na onderzoek blijkt dat u het produkt onoordeelkundig gebruikt heeft" lijkt mij dan NIET voldoende om de garantie zomaar af te wijzen?

Ik heb een emailtje terug gestuurd dat ik al hun voorstellen weiger en dat ik eerst bewijzen wil zien dat het effectief mijn schuld is dat de laptop stuk gegaan is. Wedden dat ze dat niet kunnen aantonen?

Laatst bewerkt:
Hmmm ik las het zonet ook op testaankoop. Vanaf juni 2022 ligt de bewijslast blijkbaar bij de verkoper en de laptop dateert van na die maand.

Gewoon een droge melding "Na onderzoek blijkt dat u het produkt onoordeelkundig gebruikt heeft" lijkt mij dan NIET voldoende om de garantie zomaar af te wijzen?

Ik heb een emailtje terug gestuurd dat ik al hun voorstellen weiger en dat ik eerst bewijzen wil zien dat het effectief mijn schuld is dat de laptop stuk gegaan is. Wedden dat ze dat niet kunnen aantonen?
https://economie.fgov.be/nl/themas/...en-product-een-gebrek/gebrek-binnen-de-2-jaar

Alle info over garantie en ook voorbeeldbrieven die je kan gebruiken om de verkoper aan te schrijven (bijvoorbeeld bij weigering zoals in uw geval om ze in gebreke te stellen).

Even dreigen met rechtsbijstand en indien nodig erop zetten 🤷‍♂️

Wil ik ze gisteren in onze rugzak steken, treinticket spoorloos 😭.
Nergens meer in je mails te vinden?

ik hou toch alles mooi bij op mijn telefoon hoor, van zo'n dingen.

anyway:

ziek! :mad:

Laatst bewerkt:
Allez, Studio Brussel organiseert een herdenkingsconcert voor Luc De Vos ('t is 10 jaar geleden).

Maar dan wel in Antwerpen, en niet in zijn Gent.

toch een beetje een gemiste kans.

Alsof er in de buurt van gent niks te inden zou zijn waar ge 5000 man kunt binnen duwen.

De Lotto arena is in de buurt van Gent. In Gent zelf heb je gewoon nergens die capaciteit of infrastructuur. Vroeger had je nog Flanders Expo, maar dat gebruiken ze nog louter voor beurzen.

Waar in Gent zou jij 5000 man steken voor een concert?
Leonard Cohen heeft indertijd opgetreden op't St. Pietersplein voor 8000 man. voor Bjork waren er 15.000 tickets voorzien (en zijn er meer dan 12.000 verkocht)
maar waarom moet daar per sé 5000 man zijn?

en de Lotto Arena "in de buurt van Gent" :lol: 't is bijna 70km. grote buurt ze. ligt zelfs aan de andere kant van Antwerpen, dus ge moet heel de ring doen.

Leonard Cohen heeft indertijd opgetreden op't St. Pietersplein voor 8000 man. voor Bjork waren er 15.000 tickets voorzien (en zijn er meer dan 12.000 verkocht)
maar waarom moet daar per sé 5000 man zijn?

en de Lotto Arena "in de buurt van Gent" :laugh: 't is bijna 70km. grote buurt ze. ligt zelfs aan de andere kant van Antwerpen, dus ge moet heel de ring doen.

Je kunt er uiteindelijk wel meer kanttekeningen bij maken he. Waarom moet het in december? Waarom staan er met Emma Bale, Maria Iskariot, ISE, Bluai, Emmy D'arc, Ila en Chibi nagenoeg uitsluitend jonge artiestes die Luc niet gekend hebben?

Ze doen maar. Als het een jong publiek kennis laat maken met Gorki en de schone mens achter de muziek even gevierd wordt, dan wil ik er niet al te cynisch over doen.

Je kunt er uiteindelijk wel meer kanttekeningen bij maken he. Waarom moet het in december?
hij is overleden op 29 november. dus 't is een week later.
Waarom staan er met Emma Bale, Maria Iskariot, ISE, Bluai, Emmy D'arc, Ila en Chibi nagenoeg uitsluitend jonge artiestes die Luc niet gekend hebben?
idd, een goeie vraag. ik denk dat alleen Lady Lynn er echt een band mee had.
Ja, je weet wel, die man die helemaal niks met gent had waardoor het herdenkingsconcert in gelijk welke belgische stad gehouden kan worden.
Luc De Vos niks met Gent :lol:
wat gaan we hier nog allemaal lezen

nu ja, 't is idd ook niet zo'n big deal he. maar 't is gewoon raar. alsof ge Tom Barman zou gaan vieren in Leuven of zo. zal ook wel marcheren, maar toch, da blijft nen Antwerpenaar he.

Terug
Bovenaan