Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik heb er gisteren 2 zien lopen toen ik net klaar was met laden in Ruisbroek. Het zal daar in bepaalde broeken ook geruisd hebben :lol:

Scherm van GSM is opeens kapot en er staat zovéél op dat ik echt wil/moet hebben.. 180 euro is crazy expensive voor een scherm. Iemand weet van andere alternatieven of manieren om toch nog aan mijn data te geraken zodat ik deze kan overzetten?

Tis de touchscreen en stuk van scherm dat kapot is :(
USB hubje op steken en een muis aansluiten.

USB hubje op steken en een muis aansluiten.
Blijkbaar heb ik het model dat geen video uit functie heeft. (samsung sm A21)
Vreselijk kut want er staan een heleboel foto's op die ik eigenlijk echt wel nog wil en er is geen backup gemaakt naar google foto ofzo.

180 euro voor een scherm is toch yikes

Je kunt je gsm toch gewoon met usb kabel aan je pc leggen, dan behandelt die dat als een externe harde schijf en kan je je foto's vandaar naar pc overzetten

Na elk artikel op HLN is er tegenwoordig de dag erna een oproep van "Hou jij ook van XYZ?"
Man wordt dood gevonden op een parking.
HLN: https://www.hln.be/binnenland/oproep-bent-u-een-liefhebber-van-parkingseks~a5eb377c/
Gaat parkingseks het woord van 2024 worden?

Mijn 20-jarige ik heeft ooit wel is seks gehad met het toenmalig lief in een auto op een parking. Telt dat ook of gaat het enkel over homoseksuelen? En wat met een lesbisch koppel? Zoveel ethische vraagstukken!

LESLEY-ANN POPPE
STEMT VERSCHILLEND VAN DAG TOT DAG

MICHEL VAN DEN BRANDE
Heel dat LBG-gedoe, of wat zijn die letters allemaal: het is een afleidingsmanoeuvre om het niet over migratie te moeten hebben. Maar dat zal niet marcheren. Ik hoop dat Vlaams Belang 30 procent haalt. Zo kunnen we vanaf maandag schoon schip maken. Dat het dan eindelijk gedaan is met het in de staatskas graaien door die fils à papa’s als De Croo en gekken als Rousseau. Had ik in Het conclaaf gezeten (Van den Brande wilde op de lijst van Vlaams Belang staan, maar Van Grieken weigerde hem, red.), ik had ze allemaal op hun bakkes geslagen. Gelukkig kan ik me nog net inhouden om mijn televisie op de grond te gooien. Ik zou er elke dag een nieuwe moeten kopen.”

Srsly, zit daar nu echt iemand op te wachten? “Op wie stemt Annouk Matton?”

“Ik weet niet waarover het gaat en ik weet niet wie wie is”, zegt dj Anouk Matton. “Ik zie die affiches wel, langs de kant van de weg, maar voor mij zijn het allemaal wildvreemden. Op sociale media krijg ik dankzij het algoritme gelukkig nooit advertenties van politici te zien. Wat je zelf niet opzoekt of waar je zelf niet geïnteresseerd in bent, krijg je op Instagram of Facebook niet te zien.”

“Zondag ga ik stemmen, en de dag erna vertrekken we naar Ibiza. Toevallig een dag ná de verkiezingen, maar ik ben eigenlijk wel blij dat ik kan gaan stemmen. Politiek interesseert me niet, maar dat we in een democratie leven vind ik wel belangrijk. En stemmen hoort daarbij. Doe mij dan maar Conner, zondag. Ik leerde hem kennen in The masked singer, en sindsdien is hij een vriend. Hij heeft zoveel haat over zich gekregen terwijl het gewoon een toffe, sympathieke kerel is. Kan ik in de provincie Antwerpen niet stemmen op Rousseau? Dat wist ik niet. Kijk, zie je wel dat ik niks van politiek ken. Dan zal ik in Antwerpen stemmen voor zijn partij.”

Arm België

Je kunt je gsm toch gewoon met usb kabel aan je pc leggen, dan behandelt die dat als een externe harde schijf en kan je je foto's vandaar naar pc overzetten
Niet bij mijn Chromebook, die vraagt nog eens toestemming aan mijn GSM die ik dan moet bevestigen.

LESLEY-ANN POPPE
STEMT VERSCHILLEND VAN DAG TOT DAG

MICHEL VAN DEN BRANDE
Heel dat LBG-gedoe, of wat zijn die letters allemaal: het is een afleidingsmanoeuvre om het niet over migratie te moeten hebben. Maar dat zal niet marcheren. Ik hoop dat Vlaams Belang 30 procent haalt. Zo kunnen we vanaf maandag schoon schip maken. Dat het dan eindelijk gedaan is met het in de staatskas graaien door die fils à papa’s als De Croo en gekken als Rousseau. Had ik in Het conclaaf gezeten (Van den Brande wilde op de lijst van Vlaams Belang staan, maar Van Grieken weigerde hem, red.), ik had ze allemaal op hun bakkes geslagen. Gelukkig kan ik me nog net inhouden om mijn televisie op de grond te gooien. Ik zou er elke dag een nieuwe moeten kopen.”

Srsly, zit daar nu echt iemand op te wachten? “Op wie stemt Annouk Matton?”

“Ik weet niet waarover het gaat en ik weet niet wie wie is”, zegt dj Anouk Matton. “Ik zie die affiches wel, langs de kant van de weg, maar voor mij zijn het allemaal wildvreemden. Op sociale media krijg ik dankzij het algoritme gelukkig nooit advertenties van politici te zien. Wat je zelf niet opzoekt of waar je zelf niet geïnteresseerd in bent, krijg je op Instagram of Facebook niet te zien.”

“Zondag ga ik stemmen, en de dag erna vertrekken we naar Ibiza. Toevallig een dag ná de verkiezingen, maar ik ben eigenlijk wel blij dat ik kan gaan stemmen. Politiek interesseert me niet, maar dat we in een democratie leven vind ik wel belangrijk. En stemmen hoort daarbij. Doe mij dan maar Conner, zondag. Ik leerde hem kennen in The masked singer, en sindsdien is hij een vriend. Hij heeft zoveel haat over zich gekregen terwijl het gewoon een toffe, sympathieke kerel is. Kan ik in de provincie Antwerpen niet stemmen op Rousseau? Dat wist ik niet. Kijk, zie je wel dat ik niks van politiek ken. Dan zal ik in Antwerpen stemmen voor zijn partij.”

Arm België
Dat lijkt wel satire.

Kennelijk zijn al die mensen die in het eerste middelbaar 0/10 haalden op alles, er trots op waren, en dan in de waterval verdwenen....BV geworden?

Auto van 4 jaar automatic waar, zonder enige reden, olie lekt en motor storing geeft.

Garage moet horen bij invoerder voor tussenkomst, eerste voorstel 30% op uren en 60% op onderdelen.

Is reteduur een versnellingsbak en 3 werkdagen werk… ik ga voor de 90% tussenkomst en was niet akkoord, auto goed onderhouden…

Niels Destadsbader die plots verscheen in mijn droom (waarom zelfs?!:angry: ) en mij aansprak. Zonet al schreeuwend wakker geworden, mijn weekend is nu al naar de kloten :angry:

MICHEL VAN DEN BRANDE
Heel dat LBG-gedoe, of wat zijn die letters allemaal: het is een afleidingsmanoeuvre om het niet over migratie te moeten hebben. Maar dat zal niet marcheren. Ik hoop dat Vlaams Belang 30 procent haalt. Zo kunnen we vanaf maandag schoon schip maken.
Dat werkt dan in den bouw, het grootste deel van zijn werkmannen komt waarschijnlijk uit een migrantengezin, toffen baas zeg. En als het niet bij hem is zal het wel bij de andere aannemers zijn die ervoor zorgen dat hij überhaupt stellingen kan zetten.

Dat werkt dan in den bouw, het grootste deel van zijn werkmannen komt waarschijnlijk uit een migrantengezin, toffen baas zeg. En als het niet bij hem is zal het wel bij de andere aannemers zijn die ervoor zorgen dat hij überhaupt stellingen kan zetten.
Het is zelfs nog beter :unsure:

Schoonzoon Michel Van den Brande is 'zo zwart als een schouw': "Ik had het graag anders gezien, maar mijn dochter is gelukkig"

Het is zelfs nog beter :unsure:

Schoonzoon Michel Van den Brande is 'zo zwart als een schouw': "Ik had het graag anders gezien, maar mijn dochter is gelukkig"

Die pé heeft ondertussen al half Vlaanderen op de bakkes geslagen 🧐

Terug
Bovenaan