Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Straf dat velen geloven dat men in garages zit te wachten tot iemands wagen in panne valt. En al zeker met dat personeelstekort bij technische profielen.
Gewoon gaan werken bij een transportfirma met eigen garage.
Heb je al die problemen niet :coolbrows:.

Eerder pech van de dag:

Omdat wij hier thuis beiden afwisselend telewerken en vaak leven als een hermiet is er haast altijd iemand thuis.
Nu deze morgen een aangetekende zending gemist omdat we met dochterlief op controle waren naar het ziekenhuis.

Moet ook weer lukken. :smurf:

Facebook boomers die geen AI gegenereerde afbeelding kunnen herkennen al staat het er in drukletters opgeschreven.
IMG_5838.jpeg

ik koop al mijn kledij ermee. TNF, Patagonia, Fjall, zelf Jack&Jones zit er bij ons al tussen.
En waar/hoe koop je die dan?

Ik heb hier nog 8 zakken potgrond liggen, dus daarmee zit ik wel goed voor een jaar of 2. Voor de rest weet ik ook nooit wat ermee te kopen.

Hooikoorts, al enkele dagen wat last maar vanavond echt abnormaal. Ik heb met momenten echt ademnood omdat ik niet genoeg lucht binnen krijg door al het hoesten, snutten en niezen.

Dirk vindt het een fantastisch idee om, om 7h30 de haag te gaan snoeien. Rot toch op man. Ga wat van je dag genieten en laat de mensen even wakker worden.

Dirk vindt het een fantastisch idee om, om 7h30 de haag te gaan snoeien. Rot toch op man. Ga wat van je dag genieten en laat de mensen even wakker worden.
Overbuurvrouw vindt het tof om om 21u haar gras af te rijden. Op een zondag. Twee huizen verder één die het leuk vindt om 5000 keer per jaar zijn haag te scheren want ojee, er steekt weer ergens een blaadje uit.

Gelukkig bestaat er zoiets als NC headphones.

Hier elke dag werken vlak naast mij (ze zijn nieuwbouwappartementen aan het het bouwen) vanaf 06u30 en dit tot april- mei 2025...en jawel er wordt ook op zaterdag gewerkt. Ze werken er met een tiental personen aan en er is ene die niet normaal kan praten en enkel brult (als die eens af en toe een paar seconden zijn bakkes zou houden om te kunnen ademen zou ik al content zijn), elke dag stipt om 6u30 wakker worden door gebrul en geklop

Hier elke dag werken vlak naast mij (ze zijn nieuwbouwappartementen aan het het bouwen) vanaf 06u30 en dit tot april- mei 2025...en jawel er wordt ook op zaterdag gewerkt. Ze werken er met een tiental personen aan en er is ene die niet normaal kan praten en enkel brult (als die eens af en toe een paar seconden zijn bakkes zou houden om te kunnen ademen zou ik al content zijn), elke dag stipt om 6u30 wakker worden door gebrul en geklop
Hier ook jong, vanaf 5.20 aan het brullen en niet stil te krijgen. Uiteindelijk maar gaan verhaal halen.

Bleek dat ze wou opstaan, dus hebben we ze maar uit haar bed gehaald en ontbeten.

Terug
Bovenaan