Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Mijn schoonmoeder heeft op 3 maand tijd 2 keer ne (verschillende) gsm in de wc laten vallen, kan ook tellen.
Bij de man snap ik dat nog sneller, als die met de gsm in de hand boven de pot staat te plassen.
Maar bij een vrouw.... die was dan de wc aan kuisen of zo terwijl ze aan het liken was? :biglaugh:

Bij de man snap ik dat nog sneller, als die met de gsm in de hand boven de pot staat te plassen.
ik snap dat eigenlijk niet? op een pot gaat ge toch altijd zitten?
collega van mij vorige week ook. loopt 2 urinoirs voorbij, gaat dan in het hokje naast mij naar de pot. rechtstaand plassen, en maar klateren. ik peis dat heel de luchthaven het gehoord heeft.
waarom dan? wat heb je te bewijzen, en tov wie?

collega van mij vorige week ook. loopt 2 urinoirs voorbij, gaat dan in het hokje naast mij naar de pot. rechtstaand plassen, en maar klateren. ik peis dat heel de luchthaven het gehoord heeft.
Ik plas ook altijd rechtstaand :unsure: en niet om iets te bewijzen.
Als ik de grote boodschap doe dan wordt ook regelmatig ineens (al zitten :crazy: ) mee geplast.

Thuis ga ik ok zitten, ergens anders niet neen. 😁

Ik snap niet hoe een pincode uitleggen makkelijker is
Gewoon zeggen ‘1234’ indrukken dat ging, want dat is zoals het bakje van de bank en bancontact. Vingerafdruk of face id kreeg hij samenzweringskoorts van. ‘De Chinezen’ ‘de overheid’ ‘de Russen’ …

Ik probeer nu al bijna 2 weken op Ticketswap tickets voor Amenra vast te krijgen en ik ben telkens just te laat. Als ik nog haar zou hebben had ik ze ondertussen uitgetrokken :wallbash:

Hier een gouden tip van iemand die er al geregeld in geslaagd is om tickets via Ticketswap te scoren, ook bij optredens die dusdanig populair zijn dat er gebruik gemaakt wordt van een loterij:

De kans dat ge een ticket hebt door als eerste de pushmelding te openen, of door de loterij te winnen, is gewoon heel klein. De truc zit hem er echter in om erna gewoon nog een 10-15 minuten in de app te blijven en de ticketpagina in kwestie te blijven refreshen. Zodra iemand als eerste dat ticket "neemt" dan blijft dat tien minuten gereserveerd staan totdat het effectief betaald wordt. Ge ziet dat na enkele minuten dan ook als "gereserveerd" staan op de ticketpagina. Het gebeurt echter vaak dat het ticket toch niet gekocht wordt, zeker als er in ene keer meerdere tickets worden verkocht en die niet allemaal tegelijk worden betaald. Na 10-15 minuten komt dat ticket dus gewoon terug als aangeboden te staan zonder dat daar opnieuw een pushmelding voor verstuurd wordt waardoor ge veel meer kans hebt dat ticket te kopen omdat er dan veel minder/amper gegadigden zijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan