Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij de man snap ik dat nog sneller, als die met de gsm in de hand boven de pot staat te plassen.Mijn schoonmoeder heeft op 3 maand tijd 2 keer ne (verschillende) gsm in de wc laten vallen, kan ook tellen.

Eens gedaan, kzal laten weten als het nog gebeurt.Probeer een andere browser, werkt het? Eens bij de andere alle cookies van Beyondgaming verwijderen..
ik snap dat eigenlijk niet? op een pot gaat ge toch altijd zitten?Bij de man snap ik dat nog sneller, als die met de gsm in de hand boven de pot staat te plassen.
Ik plas ook altijd rechtstaandik snap dat eigenlijk niet? op een pot gaat ge toch altijd zitten?
collega van mij vorige week ook. loopt 2 urinoirs voorbij, gaat dan in het hokje naast mij naar de pot. rechtstaand plassen, en maar klateren. ik peis dat heel de luchthaven het gehoord heeft.
waarom dan? wat heb je te bewijzen, en tov wie?
en niet om iets te bewijzen.
) mee geplast.Probleem blijft.Probeer een andere browser, werkt het? Eens bij de andere alle cookies van Beyondgaming verwijderen..

Thuis ga ik ok zitten, ergens anders niet neen.ik snap dat eigenlijk niet? op een pot gaat ge toch altijd zitten?
collega van mij vorige week ook. loopt 2 urinoirs voorbij, gaat dan in het hokje naast mij naar de pot. rechtstaand plassen, en maar klateren. ik peis dat heel de luchthaven het gehoord heeft.
waarom dan? wat heb je te bewijzen, en tov wie?

Zalig.![]()
Brussel test geluidsflitspaal voor ‘patserbakken’ met luide motoren: “Lawaai gaat door merg en been”
Alsmaar meer steden willen niet alleen flitspalen voor overdreven snelheid, maar ook voor overdreven lawaai van zogenaamde ‘patserbakken’ met brullende motoren. Vooral aan de Heizel in Brussel veroorzaken zulke auto’s steeds vaker geluidsoverlast.www.hln.be
Ik zeg niks.
![]()
Omdat hij face of fingerprint login gebruikt peins Ik?Hoe heb je vijf jaar, vijf fokking jaar, die telefoon en vergeet je op een week die pincode? HOW???
Of altijd batterij opgeladen en nooit nodig gehad.Omdat hij face of fingerprint login gebruikt peins Ik?
Ik vind het optimisme waarmee jij denkt dat we dat konden uitgelegd krijgen echt fenomenaal!Omdat hij face of fingerprint login gebruikt peins Ik?

Ik snap niet hoe een pincode uitleggen makkelijker isIk vind het optimisme waarmee jij denkt dat we dat konden uitgelegd krijgen echt fenomenaal!![]()
Gewoon zeggen ‘1234’ indrukken dat ging, want dat is zoals het bakje van de bank en bancontact. Vingerafdruk of face id kreeg hij samenzweringskoorts van. ‘De Chinezen’ ‘de overheid’ ‘de Russen’ …Ik snap niet hoe een pincode uitleggen makkelijker is
Ik probeer nu al bijna 2 weken op Ticketswap tickets voor Amenra vast te krijgen en ik ben telkens just te laat. Als ik nog haar zou hebben had ik ze ondertussen uitgetrokken![]()
Dan had je mss beter '1234' geprobeerdGewoon zeggen ‘1234’ indrukken dat ging, want dat is zoals het bakje van de bank en bancontact. Vingerafdruk of face id kreeg hij samenzweringskoorts van. ‘De Chinezen’ ‘de overheid’ ‘de Russen’ …