Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Please define 'toerist uihangen'?
IMG_5379.jpeg
 
Als je eens tof wil dromen moet je die snachts aanlaten.
Dat wist de apotheek me ook te zeggen, ook al zijn ze effectief gemaakt voor 24 uur gebruik. Afgelopen nacht zijn ze losgekomen, maar geen idee wanneer.

Nu plakt ze extra vast, ik kijk ernaar uit :unsure:
 
Vind dat altijd wel frappant, mensen die zeuren over de aanwezigheid van toeristen terwijl ze er zelf de toerist aan het uithangen zijn :thinking:
Wees eens wat creatiever. Ik pak af en toe de bus naar eender random dorp in België. Ik loop daar eens wat rond en ga dan op cafe en ik amuseer mij evengoed. De ziekte van deze tijd. En maar foto's op instagram gooien. Amuseer u ter plaatse en geniet van het moment.

Hetzelfde op concerten en voetbalmatchen. En maar met die smartphone. Gaat ge onder het neuken ook alles filmen? Leef uw leven. Na 70 jaar zijn we allemaal stof en denkt niemand meer aan ons.
 
Dus vanaf nu start ik op zaterdag/zondag/feestdagen om 9u met lawaai tot 20u.
En de andere dagen van 7 tot 21u.
Kunnen ze wat komen zagen 😀

Ik was/ben echt slecht gezind, ik heb elke keer braaf stil geweest als ze stuurde dat de kleine smiddags sliep, maar ik heb ook deadlines, vanaf nu ist gedaan met flexibel zijn.
En als ze echt belachelijk gaan doen is er snel een mail vertrokken naar de gemeente met hun bouwovertredingen van afgelopen 3 jaar 🙂
Die laatste zin zou ik niet doen. Je wil geen eeuwige burenruzie. Dat is tientallen jaren lang gezever.
Op zon en feestdagen zou ik alleen in de voormiddag werken. (Op de meeste plaatsen mag je na 12u géén lawaai maken met machines op die dagen dus ik zou dan toch gewoon uw zondag of feestdag rust nemen voor de zekerheid)

Voor het overige doe je voor mijn part wat je wil maar houdt er rekening mee dat je nog lang met de buren moet samenleven.
 
Containerpark maakt blijkbaar de brug.
Zit ik hier met 2 grote asbestzakken vol grasmaaisel in mijn bestelwagen. Lekker schimmelen tot morgen dan maar :wallbash:
 
Het heeft heel veel mensen geholpen maar helaas ook enkele die blijvende gevolgen hebben gekregen door het vaccin.
Mijn moeder is ook afgevoerd geweest met de MUG mee na haar vaccin, één of andere ontsteking aan haar hart, blijkbaar één van de zeldzaam voorkomende bijwerkingen.
In 2016 en 2018 rondreis door IJsland gedaan. De eerste keer was dat een oase van rust, de tweede keer een constante ergernis aan de overvloed van Aziaten.
IJsland is de laatste jaren enorm veranderd. Dat is van desolate leegheid naar Disneyland, nature edition gegaan.
 
Nu, hier nemen ze nooit een brug, vind dat ook wat vreemd voor zo'n instantie, dus ik snap wel je ergernis. Ik ga zowat wekelijks naar het containerpark met tuinafval, maar deze week speciaal overgeslagen omdat ik drukte verwachte van mensen die geen dag vrij hebben tijdens de week. :p
 
Nu, hier nemen ze nooit een brug, vind dat ook wat vreemd voor zo'n instantie, dus ik snap wel je ergernis. Ik ga zowat wekelijks naar het containerpark met tuinafval, maar deze week speciaal overgeslagen omdat ik drukte verwachte van mensen die geen dag vrij hebben tijdens de week. :p
En ge hebt maar 1 hand om te gebruiken.
 
En ge hebt maar 1 hand om te gebruiken.
Dat is gewoon toeval!

Ik hoop vooral dat ik nog net voor we op reis gaan nog eens ga kunnen gaan. Dankzij mijn nieuwe extra lange blingbling remork kan ik wel meerdere ritten in 1x doen!

Over die hand gesproken. Gisteren toegekomen in een winkel waar ik wekelijks kom en hij vroeg hoe ik rij zonder rechterarm (eerste dag dat ik eens op baan ging en mijn pillen niet gepakt had, want die pijnstillers zijn er om high van te worden.). Ik zei dat ik gewoon met links schakel en hij keek eens raar. Had dus niet door dat ik met een automaat rij. :unsure:

Er zijn ook voordelen, gisteren een BBQ gaan doen en de vrouw des huizes daar heeft al mijn vleesjes gesneden. :love:
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: 515
Normaal gezien komen wij met een standaard grijze bak toe. We hebben geen nood aan een groter formaat. Donderdag is de ophaaldag voor de grijze container maar het was een feestdag. De voorbije jaren is de ophaling dan woensdag of vrijdag. MAAR dit jaar hebben ze het "snuggere" idee gekregen om dit dan te verschuiven naar een week later (op een dinsdag).

Natuurlijk geraakte deze week aldus niet alles in de grijze bak en ben ik naar het containerpark gereden. Ik werd geweigerd. Volgens de medewerker daar mag ik alleen in 'noodgevallen' een grijze zak naar het containerpark doen :confused: Dat is de eerste keer in 20+ jaar dat ik van die regel hoor? :unsure:

Doordat de ophaling maar liefst 5 dagen later was kwamen ze in het containerpark in problemen. Alle containers voor de grijze bakken waren daar ook al stampensvol (ik was duidelijk niet de enige persoon met ne volle grijze container).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan