Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Allemaal subtiel rond zijn ergernis aan t lullen precies. Je zou haast denken dat het gebruik van aanhalingstekens erger is dan de gebeurtenis.
De reacties lijken me als antwoord op @Li1quid zijn vraag te komen. Niemand zegt dat aanhalingstekens erger zijn dan in elkaar getimmerd worden, dat is weer zo'n over-the-top BG-interpretatie.

Bpost is het aan het uithangen...

glazen besteld: kapot toegekomen
oogdruppels besteld, leveringsvoorkeuren veranderd naar aan huis omdat ik thuis was: niet aangebeld, en in de app aangegeven dat het "aan huis geleverd" is (met mijn correct adres). bij de andere huurders in dit gebouw niks geleverd. het lag in de inrit van een ander gebouw. ondanks dat het 2 compleet verschillende gebouwen zijn, en het adres in duidelijke letters boven elke brievenbus hangt hier.
nog een ander pakketje is toegekomen in een postkantoor aan de hele andere kant van't stad (dus morgen weer anderhalf uur kwijt om het te gaan ophalen)
laatste pakje wordt straks weer aan huis geleverd. ondanks dat ik die aanpassing vorige keer enkel voor dàt pakje had gedaan, en dat mijn voorkeur in de app wel degelijk als eerste levering in de automaat staat. en natuurlijk is de vroegste levertijd net het exacte moment dat ik moet vertrekken om de trein naar mijn werk te halen...

amateurs zijn't.

*edit* en ze hebben het pakje van vandaag op een heel ander punt geleverd als het eerdere pakje dat ze op een postkantoor hebben geleverd. Mijn dag is dus al goed gevuld morgen...

Laatst bewerkt:
Ach, nog een maand of 2 en het rellen-topic in pol & actua kan weer van onder het stof gehaald worden voor de jaarlijkse cirklejerk.
Dat mag dan mijn ergernis zijn. Net zoals de doodgemepte ‘grap’ dat BG-brutoloon alleen voor rijke mensen is, is P&A ‘voor cirklejerkers die kibbelen en niks toegeven’, wat niet klopt en uiteindelijk alleen mensen daar weghoudt. Behalve misschien de mensen die daar voor dat cliché zijn, waardoor het selffulfilling wordt. Is het niks voor jou, oké dan. Waarom dan in een ander topic als de cool kid moeten benadrukken dat het wel écht niks voor jou is.

Dat mag dan mijn ergernis zijn. Net zoals de doodgemepte ‘grap’ dat BG-brutoloon alleen voor rijke mensen is, is P&A ‘voor cirklejerkers die kibbelen en niks toegeven’, wat niet klopt en uiteindelijk alleen mensen daar weghoudt. Behalve misschien de mensen die daar voor dat cliché zijn, waardoor het selffulfilling wordt. Is het niks voor jou, oké dan. Waarom dan in een ander topic als de cool kid moeten benadrukken dat het wel écht niks voor jou is.
Omdat ik gewoon cool ben? :coolbrows:

Nee, misschien niet te veel achter een mopke zoeken. Kan wonderen doen soms. Maar zelfs als je het serieus neemt, hoeveel topics ben je al tegengekomen waar mensen hun kar 180 graden hebben gedraaid? Er is een reden waarom al een hoop users het daar (of zelfs volledig op het forum) zijn afgebold eh. Terwijl die wel +10 jaar member zijn geweest op 9lives.

En ja, het BG-bruteloon is alleen voor rijke mensen, of hoeveel bruto-lonen van 2500 euro heb je al zien gepost worden? Toegegeven, er zijn er al een paar geweest. Maar heus niet zoveel dat die kritiek een doodgemepte grap zou zijn. Bijna 1/4 van de mensen die de poll hebben ingevuld zeggen hun loon niet te willen zeggen omdat ze het te laag vinden tegenover hetgeen er standaard gepost wordt. Hoe kan je dan in godsnaam gaan zeggen "BG-brutoloon alleen voor rijke mensen is een doodgemepte grap". Het is niet omdat je het misschien niet graag hoort of zelf niet zo percipieert dat het niet de waarheid is.

Kunt zeggen wat ge wilt over P&A hier, maar 1000x liever dat, dan de stront die ge op social media moet lezen over politiek en actua.
Hier steekt ge er soms nog iets van op.

Artikel over kant en klare vol au vent uit de supermarkten : "deze is echt goed, hier zitten echt veel balletjes in"

Misschien dat ik dom ben maar uwe vol au vent volsteken met diepvriesballetjes is net 1 van de goedkopere manieren om hem op te vullen, zeker vergeleken met de hoeveelheid kip.

Ander artikel over Cola in de promo : " ik heb 321 flessen meegenomen"

Anders moeten eens gaan zwemmen daarin ?
Dan zijn 53 six pack flessen van 1.5L

Het ging blijkbaar wel over dieje mutten van promojagers, die zenne kop voorbij zien komen op tiktok is al een ergernis op zich voor mij.

Artikel over kant en klare vol au vent uit de supermarkten : "deze is echt goed, hier zitten echt veel balletjes in"

Misschien dat ik dom ben maar uwe vol au vent volsteken met diepvriesballetjes is net 1 van de goedkopere manieren om hem op te vullen, zeker vergeleken met de hoeveelheid kip.

Ander artikel over Cola in de promo : " ik heb 321 flessen meegenomen"

Anders moeten eens gaan zwemmen daarin ?
Dan zijn 53 six pack flessen van 1.5L

Het ging blijkbaar wel over dieje mutten van promojagers, die zenne kop voorbij zien komen op tiktok is al een ergernis op zich voor mij.

321 petflessen? Binnen een maand of 3 is van de meeste de bruis al goe weg. Aan een fles per dag heb je dan 1/3de weggewerkt en de rest kan je weggieten. Topwinstje!

321 petflessen? Binnen een maand of 3 is van de meeste de bruis al goe weg. Aan een fles per dag heb je dan 1/3de weggewerkt en de rest kan je weggieten. Topwinstje!

weakness.jpg

Je kan er natuurlijk tiktok filmpjes mee maken. Stond er in het artikel niks over die anderhalve ton mentos dat ie gekocht heeft voor 12 euro?

Ik slaag er niet in een bankrekening op te zeggen. Via de app: foutmelding. Chat via app: bel ons telefoonnummer. je belt het telefoonnummer: die weten van toetn of blazen. Probeer een fysieke afspraak te maken met een kantoor (want je kan nergens nog gewoon binnen aan een loket): onmogelijk te vinden op de website. Ik dacht dat ik het had maar dat was dan een afspraak om opgebeld te worden... Wat. Een. Verschrikkelijke. Haaruittrekkende. Service. ING mijden als je uw geestelijke gezondheid nog iets of wat intact wil houden.

Ik slaag er niet in een bankrekening op te zeggen. Via de app: foutmelding. Chat via app: bel ons telefoonnummer. je belt het telefoonnummer: die weten van toetn of blazen. Probeer een fysieke afspraak te maken met een kantoor (want je kan nergens nog gewoon binnen aan een loket): onmogelijk te vinden op de website. Ik dacht dat ik het had maar dat was dan een afspraak om opgebeld te worden... Wat. Een. Verschrikkelijke. Haaruittrekkende. Service.

Makkelijk hoor. Doe gewoon een paar "verdachte transacties" en ze sluiten ze voor jou.

Tof hoor, zo'n wasmachine die met een timer aangeeft wanneer ze klaar gaat zijn. Maar dat de timer halverwege een was plots drie kwartier van de tijd afhaalt is toch een raar dingetje. En bij elke knop waar je op duwt kan dat ding een piepje geven, maar piepen wanneer de was klaar is? Ho maar, gaat niet. Waarschijnlijk puur om u te pushen richting een duurder model met app.

De dochter die om 00u40 plots een hongertje had, waardoor we beiden wakker waren. En dan, als we net beiden bijna terug sliepen, besliste een rookmelder om alarm te slaan zonder duidelijke reden. Dat is ook de 2de keer dezelfde, waarbij ik dus geen idee heb waarom.

Na zo'n adrenalineinjectie natuurlijk nog lang wakker gelegen.

Laatst bewerkt:
De dochter die om 12u40 plots een hongertje had, waardoor we beiden wakker waren. En dan, als we net beiden bijna terug sliepen, besliste een rookmelder om alarm te slaan zonder duidelijke reden. Dat is ook de 2de keer dezelfde, waarbij ik dus geen idee heb waarom.

Na zo'n adrenalineinjectie natuurlijk nog lang wakker gelegen.
Wie slaapt er nu 's middags? :unsure:

Ik ken de details niet meer uit het hoofd maar er zijn rookmelders met type X batterij die bij het plat gaan valse alarmen beginnen te geven terwijl modellen met Y soort batterij of 'functioneren' of 'plat' zijn en geen tussenzone.

Hier heeft de dochter van 02:00-03:00 het kot bij elkaar gebruld omdat ze wakker werd en écht wou verder slapen maar hiervoor te overstuur was. 😒

Van miserie maar bij ons in bed genomen waar ze gelukkig na een tijdje duidelijk maakte dat ze terug in haar eigen bedje wou gaan slapen. 🤩

Wie slaapt er nu 's middags? :unsure:

Ik ken de details niet meer uit het hoofd maar er zijn rookmelders met type X batterij die bij het plat gaan valse alarmen beginnen te geven terwijl modellen met Y soort batterij of 'functioneren' of 'plat' zijn en geen tussenzone.

Hier heeft de dochter van 02:00-03:00 het kot bij elkaar gebruld omdat ze wakker werd en écht wou verder slapen maar hiervoor te overstuur was. 😒

Van miserie maar bij ons in bed genomen waar ze gelukkig na een tijdje duidelijk maakte dat ze terug in haar eigen bedje wou gaan slapen. 🤩
Fixed that.

Twee weken terug of zo voor de 2de keer in haar korte leven een serieuze nachtmerrie gehad, dat was ook fijn. In het midden van de nacht echt schreeuwen tot en met, en dan kreeg mijn vrouw ze niet echt gekalmeerd (zich echt vastklampen). Pas toen zij de kamer uit was en ik met haar op de schoot zat voor een 20-tal minuten werd ze rustig.

Terug
Bovenaan