Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ja maar ik haal dat er ook altijd af.
Ik heb liever een vers velleke bakpapier van de rol en dat wat verder uitsteekt rond de pizza, om te voorkomen dat ik veel poetswerk heb :biglaugh:
Ja mss was het dan wel bakpapier maar niet de "beste" soort lol. Ik weet alleen nog dat het aangebrand was en dat ik de minuten die op de doos stonden van hoe lang je de pizza moest in de oven steken (en het aantal graden) correct had gevolgd. (en natuurlijk check ik regelmatig de pizza om te zien of deze nog niet klaar is)

De pizza zelf was dus wel OK maar vanonder mmm niet dus ..

Ik plaats de pizza meestal gewoon op een pizzaplaat met gaatjes in. Bakpapier gebruik ik daarvoor nooit. En dat werkt gewoon goed.
pizzavorm met gaatjes en anti-aanbaklaag

Even gekeken naar mijn vorige betalingen

2019: 52
2020: 53
2021: 54
2022: 54
2023: 58
2024: 62

Dat begint toch al door te tellen.
2012: €25
2013: €25
2014: €25
2015: €50 efkes x2, aja dat was dat jaar met 100% inflatie zekers :sop:
2016: €50
2017: €50
2018: €51

Mijn budget excelleke gaat al even mee precies ;)

Een schrikkeldag zou een feestdag/vrije dag moeten zijn. Deze ergernis keert dus élke vier jaar terug ongeveer, een extra dag werken puur omwille van een kalender die niet perfect meeloopt met de baan van de aarde rond de zon...

Ik denk dat je al blij mag zijn als je tussen dit en 5 jaar nog de keuze tussen AMD en nVidia gaat hebben. :unsure: jaja, Intel Arc maar… lol

Al de ontslagen bij de grote game studios, het stopt gewoon niet.
Gaming en tech-bedrijven hebben tijdens corona als gekken zitten aanwerven, omdat de vraag naar hun diensten gigantisch groeide. Nu is die vraag (en bijkomende inkomsten) verdwenen en gaat men terugschalen. Uiteraard zullen er ook wel een paar bedrijven zijn die nu hun moment zien om te besparen zonder veel vragen aangezien elke dag wel een nieuw tech bedrijf ontslagen aankondigt.

En overnames zoals die van Activision door MS zorgen uiteindelijk ook voor ontslagen aangezien je gewoon met dubbele functies en bezettingen zit.

Een “gaming-crash” zit er sowieso wel aan te komen, zeker bij de grote studio’s. Budgetten van 200-300 miljoen dollar voor een AAA-game, dat is niet vol te houden.

Een “gaming-crash” zit er sowieso wel aan te komen, zeker bij de grote studio’s. Budgetten van 200-300 miljoen dollar voor een AAA-game, dat is niet vol te houden.

Aan de andere kant, er is ook een enorm aanbod aan games tegenwoordig. Ik heb onvoldoende vrije tijd, en ik heb geen kinderen..., om al de games te spelen. En als ik ze zou beginnen spelen ben ik ze na een paar uurtjes al beu wegens gewoon meer van hetzelfde maar mogelijks wat meer grafisch impressionant. (maar ik ben dan ook al een oude ...)
Maar van enkel een schoon tafel kan ik niet eten zunne...

Mijn nieuwe ergernis is dat elke keer ik hier begin over die ontslagen iemand vindt dat ze mij de situatie moeten uitleggen. Ik ben er mij bewust van, toch bedankt!

Nederlandse webshops die beweren naar België te verzenden, maar tegelijkertijd enkel iDeal en creditcards accepteren. 🤦‍♀️🤨 Dan is het ook nog een outlet-item. :headshake: (Schoenen geschikt voor podologische zolen. Sowieso al een uitdaging.)
Ach ja...

Laatst bewerkt:
Nederlandse webshops die beweren naar België te verzenden, maar tegelijkertijd enkel iDeal en creditcards accepteren. 🤦‍♀️🤨 Dan is het ook nog een outlet-item. :headshake: (Schoenen geschikt voor podologische zolen. Sowieso al een uitdaging.)
Ach ja...
Ik denk dat meer en meer Belgen nu ook wel een kredietkaart hebben.

Ach ja...
De nieuwe Mastercard/Visa debit kaarten die de banken nu uitdelen i.p.v. Maestro werken normaalgezien ook in dat geval.

Terug
Bovenaan