Michel Drets
Well-known member
Bizar. Ook weinig tot niks over gezien, kijk nochtans elke dag naar het journaal en op facebook.Knap dat je dat kunt ontwijken want het gaat toch op basically elk mediakanaal al weken over die trouw?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bizar. Ook weinig tot niks over gezien, kijk nochtans elke dag naar het journaal en op facebook.Knap dat je dat kunt ontwijken want het gaat toch op basically elk mediakanaal al weken over die trouw?
Oh no, ik word getarget met BV nieuwsBizar. Ook weinig tot niks over gezien, kijk nochtans elke dag naar het journaal en op facebook.

Ik wist daar niets van tot ik uw post hier las..Knap dat je dat kunt ontwijken want het gaat toch op basically elk mediakanaal al weken over die trouw?
Het is toch ook het eerste wat ik ervan hoor.Knap dat je dat kunt ontwijken want het gaat toch op basically elk mediakanaal al weken over die trouw?

Ook eerste keer dat ik van Courtois zijn trouw hoor.Alsof die trouw van Thibault Courtois deze zomer nog niet oninteressant genoeg was, krijgen we nu al weken die van Regi in ons strot gedouwd.
Who actually cares?
Dan heb je al zeker niets gehoord van het feit dat zijn vrouw ondertussen al zwanger is. En de schoonste zwangere vrouw ter wereld ooit is.Ook eerste keer dat ik van Courtois zijn trouw hoor.
Aha I knew it!Dan heb je al zeker niets gehoord van het feit dat zijn vrouw ondertussen al zwanger is. En de schoonste zwangere vrouw ter wereld ooit is.
Jaja je hebt het hier het eerste gehoord... ik moet dringend stoppen met te surfen naar hln... dat begint op mijn systeem te werken dat onzin nieuws.
Ik zou De Morgen, De Standaard... Niet meteen rommelblaadjes noemen.Misschien, en dit is geen verwijt, gewoon geen rommelblaadjes die geen enkele nieuwswaarde rapporteren (bvb HLN) lezen, dan krijgt ge die rommel minder binnen.

Het Nieuwsblad… en reclame op Facebook en TV voor zijn tv programma.Ik heb ook nog niks gezien, noch van Courtois noch van Regi, en ik lees gewoon dagelijks de krant/app/site hoor.
Misschien, en dit is geen verwijt, gewoon geen rommelblaadjes die geen enkele nieuwswaarde rapporteren (bvb HLN) lezen, dan krijgt ge die rommel minder binnen.
Mijn eigen tandarts had bij de vorige afspraak foto’s genomen en ik moest eerst antibiotica nemen voor een kleine infectie aan dat wortelkanaal alvorens hij de tijdelijke vulling opnieuw kon openmaken om te zien of de tand nog gered kon worden en hij de wortelkanaalbehandeling kon uitvoeren. Maar hij had al gezegd dat dat waarschijnlijk uitstel van executie zou zijn en vandaag bleek dus dat het beter was om meteen te trekken. Tand kwam er allesbehalve makkelijk en het achtergebleven gat moest ook genaaid. Pijnlijke affaire nu
gelukkig weer bijna tijd voor een pijnstillerIk krijg instant pijn van dit nog maar te lezen.Nadat ik een tijdje terug naar de tandarts van wacht was geweest op zondag, waar bleek dat m’n kies gebarsten was en ze deze ontzenuwd had, is de kies vandaag getrokken moeten wordenMijn eigen tandarts had bij de vorige afspraak foto’s genomen en ik moest eerst antibiotica nemen voor een kleine infectie aan dat wortelkanaal alvorens hij de tijdelijke vulling opnieuw kon openmaken om te zien of de tand nog gered kon worden en hij de wortelkanaalbehandeling kon uitvoeren. Maar hij had al gezegd dat dat waarschijnlijk uitstel van executie zou zijn en vandaag bleek dus dat het beter was om meteen te trekken. Tand kwam er allesbehalve makkelijk en het achtergebleven gat moest ook genaaid. Pijnlijke affaire nu
gelukkig weer bijna tijd voor een pijnstiller
Ik word de laatste week getarget met reels van potten bakken allerhande én ik weet van de gepersonaliseerde menu's op de trouw van Kristel en Regi. Ook viel het me op dat die Kristel veel groter is dan Regi en heb ik ongezond lang nagedacht daardoor over hoe groot Regi dan eigenlijk wel niet is.Oh no, ik word getarget met BV nieuws![]()
lees het stukje in de Standaard over de trouw, dan levert die trouw je toch nog een glimlach op.Alsof die trouw van Thibault Courtois deze zomer nog niet oninteressant genoeg was, krijgen we nu al weken die van Regi in ons strot gedouwd.
Who actually cares?
Ik vrees dat ze bij VTM die titel gewoon gaan zien als een uitdaging.lees het stukje in de Standaard over de trouw, dan levert die trouw je toch nog een glimlach op.
![]()
Regi gaat trouwen: de bodem van het realityvat moet nu echt wel bereikt zijn
Voor de tweede keer in zijn leven liet Regi Penxten een trouwfeest integraal uitzenden op nationale televisie. De dj en producer sloot die deal niet voor het geld, zei hij vooraf. Dat is oprecht jammer, want we kunnen geen enkele andere reden bedenken.www.standaard.be
Ook viel het me op dat die Kristel veel groter is dan Regi en heb ik ongezond lang nagedacht daardoor over hoe groot Regi dan eigenlijk wel niet is.
Bron: HLNKristel is met haar 1m84 een aantal centimeter groter dan Regi.