Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ook eerste keer dat ik van Courtois zijn trouw hoor.
Dan heb je al zeker niets gehoord van het feit dat zijn vrouw ondertussen al zwanger is. En de schoonste zwangere vrouw ter wereld ooit is.

Jaja je hebt het hier het eerste gehoord... ik moet dringend stoppen met te surfen naar hln... dat begint op mijn systeem te werken dat onzin nieuws.

Ik heb ook nog niks gezien, noch van Courtois noch van Regi, en ik lees gewoon dagelijks de krant/app/site hoor.

Misschien, en dit is geen verwijt, gewoon geen rommelblaadjes die geen enkele nieuwswaarde rapporteren (bvb HLN) lezen, dan krijgt ge die rommel minder binnen.

Ik heb ook nog niks gezien, noch van Courtois noch van Regi, en ik lees gewoon dagelijks de krant/app/site hoor.

Misschien, en dit is geen verwijt, gewoon geen rommelblaadjes die geen enkele nieuwswaarde rapporteren (bvb HLN) lezen, dan krijgt ge die rommel minder binnen.
Het Nieuwsblad… en reclame op Facebook en TV voor zijn tv programma.

Dressy casual attire’ is de “verwarrende” dresscode op trouwfeest Regi en Kristel, wat betekent die nu precies?”​

Onze reporter op trouw Regi en Kristel: het is tijd voor het jawoord​

Hier zullen Regi en Kristel straks trouwen: “Zeker niet enige beroemdheid die hier jawoord geeft”​

Allemaal op 2 seconden scrollen van elkaar op Het Nieuwsblad

Laatst bewerkt:
Nadat ik een tijdje terug naar de tandarts van wacht was geweest op zondag, waar bleek dat m’n kies gebarsten was en ze deze ontzenuwd had, is de kies vandaag getrokken moeten worden 😣 Mijn eigen tandarts had bij de vorige afspraak foto’s genomen en ik moest eerst antibiotica nemen voor een kleine infectie aan dat wortelkanaal alvorens hij de tijdelijke vulling opnieuw kon openmaken om te zien of de tand nog gered kon worden en hij de wortelkanaalbehandeling kon uitvoeren. Maar hij had al gezegd dat dat waarschijnlijk uitstel van executie zou zijn en vandaag bleek dus dat het beter was om meteen te trekken. Tand kwam er allesbehalve makkelijk en het achtergebleven gat moest ook genaaid. Pijnlijke affaire nu 😩 gelukkig weer bijna tijd voor een pijnstiller

Nadat ik een tijdje terug naar de tandarts van wacht was geweest op zondag, waar bleek dat m’n kies gebarsten was en ze deze ontzenuwd had, is de kies vandaag getrokken moeten worden 😣 Mijn eigen tandarts had bij de vorige afspraak foto’s genomen en ik moest eerst antibiotica nemen voor een kleine infectie aan dat wortelkanaal alvorens hij de tijdelijke vulling opnieuw kon openmaken om te zien of de tand nog gered kon worden en hij de wortelkanaalbehandeling kon uitvoeren. Maar hij had al gezegd dat dat waarschijnlijk uitstel van executie zou zijn en vandaag bleek dus dat het beter was om meteen te trekken. Tand kwam er allesbehalve makkelijk en het achtergebleven gat moest ook genaaid. Pijnlijke affaire nu 😩 gelukkig weer bijna tijd voor een pijnstiller
Ik krijg instant pijn van dit nog maar te lezen.

Oh no, ik word getarget met BV nieuws :unsure:
Ik word de laatste week getarget met reels van potten bakken allerhande én ik weet van de gepersonaliseerde menu's op de trouw van Kristel en Regi. Ook viel het me op dat die Kristel veel groter is dan Regi en heb ik ongezond lang nagedacht daardoor over hoe groot Regi dan eigenlijk wel niet is.
De volgende stap lijkt mij dat ik morgen opsta en mijn eigen naam niet meer weet.

Alsof die trouw van Thibault Courtois deze zomer nog niet oninteressant genoeg was, krijgen we nu al weken die van Regi in ons strot gedouwd.

Who actually cares?
lees het stukje in de Standaard over de trouw, dan levert die trouw je toch nog een glimlach op.

lees het stukje in de Standaard over de trouw, dan levert die trouw je toch nog een glimlach op.
Ik vrees dat ze bij VTM die titel gewoon gaan zien als een uitdaging.

Hebben die nu echt regi zijne trouw live uit gezonden :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Man wat zit de wereld vol debielen als daar echt kijkers voor zijn.
Ik ga terug onder mijn steen gaan kruipen.

Terug
Bovenaan