Ik wil ook een nickname change!
![]()
Sad Nuiger
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil ook een nickname change!
![]()
Approved deleted member 69Ik wil ook een nickname change!
I'll take it !Approved deleted member 69
Yes.Hebben Karen Damen en James Cooke jaren geleden al niet iets soortgelijks gedaan? (tot grote ergernis van Xander De Rycke die zelf in armoede is opgegroeid)
Als je zelf in de HRM zit, zou je toch perfect moeten verstaan dat je vrouw pech heeft en dat ze maar mag stoppen met werken op m 18u en dan de bus van 18u28 moet nemen?Chantagepraktijken op mijn vrouw haar werk.
Sinds januari zijn de bus regelingen dus veranderd, zoals iedereen weet.
Mijn vrouw is hierdoor een kwartier "te vroeg" op haar werk,
en s'avonds mist ze steevast net haar bus (bus vertrekt om 17.58 uur, en ze moet tot 18.00 werken).
Ik had gezegd tegen haar dat ze met haar leiding gevende moest praten, en vragen of ze smorgens een kwartiertje vroeger mocht beginnen, en savonds een kwartiertje vroeger mocht stoppen.
(ze kan perfect haar werk zo plannen). Was geen probleem.
Echter , van de eerste keer dat die bazin slecht gezind was (vorige week dus), zei ze tegen mijn vrouw:
"als het zo zit, begin maar terug op tijd zoals in uw contract staat, en terug tot 18.00 stipt" . Want de verzekering kan moeilijk doen bij een eventuele aanrijding ....
Met gevolg dat mijn vrouw nu pas om 18.28 de bus kan nemen, en om 19.00 thuis komt dagelijks, en dan nog eten moet klaar maken (ik kan niet koken, en ze wil ook per sé haar eigen potje koken).
Ik haat dat dus, zo'n mensen die van het minste terug grijpen , en afspraken ongedaan maken, om toch maar een stok hebben om mee te slaan.
Zit zelf in de HRM, je kan perfect een contract aanpassen (wijziging uurrooster), maar ja...
Dat zou veel verklaren...Die meekus?
Ja, klinkt wat trumpig. Zowel de situatie als de manier van schrijven.
Zo simpel gaat dat niet. Maar we bekijken het.Net al zijn posts gelezen. Welcome back @Meekus euhm trump!
Die vlieger gaat niet op. Niet voor jou en niet voor hem.Ik wil ook een nickname change!
![]()
YepHebben Karen Damen en James Cooke jaren geleden al niet iets soortgelijks gedaan? (tot grote ergernis van Xander De Rycke die zelf in armoede is opgegroeid)
Hebben Karen Damen en James Cooke jaren geleden al niet iets soortgelijks gedaan? (tot grote ergernis van Xander De Rycke die zelf in armoede is opgegroeid)
I know...Zo simpel gaat dat niet. Maar we bekijken het.
Die vlieger gaat niet op. Niet voor jou en niet voor hem.
Voor de rest is dit niet het topic daarvoor, denk ik.

Het is al goed Astrid (Bryan)Ik heb het niet volledig gezien, maar ik snap de heisa rond dat programma niet goed hoor.
Natuurlijk is armoede veel complexer, maar er wordt toch nergens gepretendeerd dat het de armoederealiteit benadert? Ik vind het eerder uitlach-TV tov twee luxe-popjes.
Xander De Rycke is een gefrustreerde zagevent.

Ik heb het niet volledig gezien, maar ik snap de heisa rond dat programma niet goed hoor.
Natuurlijk is armoede veel complexer, maar er wordt toch nergens gepretendeerd dat het de armoederealiteit benadert? Ik vind het eerder uitlach-TV tov twee luxe-popjes.
Xander De Rycke is een gefrustreerde zagevent.
Astrid Coppens en Natalia stappen samen met hun kids uit hun luxeleven om een maand lang het leven van een alleenstaande, werkende mama te leiden.