Strijkijzer
Redactiechef
Tja, recht om al je gegevens te wissen betekent niet dat iedereen plots vergeet wie het was he.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen maar mogelijks wel het recht om iets over die persoon te delen.Tja, recht om al je gegevens te wissen betekent niet dat iedereen plots vergeet wie het was he.
Hangt er normaal zo geen camera boven of in de automaat?Stortingsautomaat van ING die 500€ ingeslikt heeft. En uiteraard zoals het elke bank betaamd is elke hulpdienst na 17u/18u gesloten. Morgen is het kantoor enkel op afspraak open maar ze zullen me toch gaan helpen.
En op het briefje dat de automaat uitspuwde staat gewoon dat er een technisch probleem was. Ik heb geen enkel bewijs dat ik er 500€ heb ingestoken.
Ik hen geen idee, maar dan nog ga je enkel een bundel briefjes zien maar nooit hoeveel lijkt me. Ik ben eens benieuwd naar morgen…Hangt er normaal zo geen camera boven of in de automaat?
Je zou voor minder trots zijn!Mijne kleinen van 4 kuist beter z'n poep af.
En dat is manager hé.
je zwart geld voortaan onder de matras steken!Stortingsautomaat van ING die 500€ ingeslikt heeft. En uiteraard zoals het elke bank betaamd is elke hulpdienst na 17u/18u gesloten. Morgen is het kantoor enkel op afspraak open maar ze zullen me toch gaan helpen.
En op het briefje dat de automaat uitspuwde staat gewoon dat er een technisch probleem was. Ik heb geen enkel bewijs dat ik er 500€ heb ingestoken.
Daar gaat mijn avond aan mijn eigen domme schuld.10 lagen wc papier.Hoe ben je uit de wc ontsnapt??
Ik weet niet in hoeverre de prijzen van een notaris vastliggen, deel van dat bedrag is waarschijnlijk gewoon al dossierkost, en dan nog ereloon.Gisteren notaris geweest om een huwelijkscontract op te stellen. Zouden scheiding van goederen willen en het huis en inboedel in gemeenschap. Ah meneer, aangepast huwelijkscontract dat is dan 800 euro, wil je het huis in gemeenschap steken dat is dan nog eens 500 euro extra. totale prijs dus 1300 euro exclusief btw. wtf ! Ok, en als we dan gewoon gemeenschap in goederen nemen, en we laten opnemen dat we elk nog een spaarrekening hebben in scheiding ? Ah nee dat gaat niet he .... wtf
Godver ****************************
Nieuwe IEM's aangekomen (vind dat veel aangenamer dan een headset) voor achter de PC. Kei blij ingestoken, maar merkt al snel dat er iets niet goed was. Geluid kwam toch niet helemaal tot zijn recht en klopte zelfs vaak niet.
2 uur troubleshooten om door te hebben dat de rechtermonitor op links ingesteld was en de linker monitor op rechtsDaar gaat mijn avond aan mijn eigen domme schuld.
Is het in orde?Stortingsautomaat van ING die 500€ ingeslikt heeft. En uiteraard zoals het elke bank betaamd is elke hulpdienst na 17u/18u gesloten. Morgen is het kantoor enkel op afspraak open maar ze zullen me toch gaan helpen.
Exact hetzelfde voor...en het gaat echt niet vooruit.Wederom die rot bouwwerf naast mijn thuis. Akkoord dat dat overlast veroorzaakt, maar daarbovenop nog eens een hele dag uw radio laten spelen voor heel de straat is toch wel bedenkelijk.
Maken die zelf nooit de bedenking dat ze extreem storend kunnen zijn? Of is dat zo'n eigenschap dat vervaagd als je die job lang genoeg doet? Of..?
De helft van het bouwafval is de afgelopen winter ook gaan waaien, dat ligt in het bos hierachter. Stoep kapot gereden door camions.
Ach ja, het is Radio2. Beter dat dan die polen met hun Duitse kermismuziek.
Dat zijn dan wrs dezelfde die wel klagen over buitenlanders die te luid telefoneren![]()
Hij kon dit uit de beelden opmaken.Jij weet dit omdat je bij hem in het kotje staat?
Kleine vraag, maar IEM's... Ik versta daaronder zaken zoals Sennheiser IE200 (In-ear monitors denk ik dus)? Hoe komt dat je daarmee de kanalen fout hebt ingesteld?![]()
Also: welk model? Ik vermoed dat ge misschien toch iets totaal anders gaat bedoelen dan mijn voorbeeld, maar ben benieuwd.
Klopt, maar IEM's komen vaak met kabel niet aangesloten op de monitors zelf. Dus die moet je inpluggen. Normaal herken je aan de kabel rood als rechts en zwart als links, maar ik heb een wit/doorzichtige kabel en daar zitten die kleuren dus niet op.
IEM's zijn Linsoul ZX Zax. Link naar officiële website, ikzelf heb ze gekocht via Amazon. Eerst indruk is wel goed (nadat de kanten juist stonden), groot verschil met mijn Astro A50 en HyperX oortjes. Heb ze voorlopig alleen getest met muziek, maar hoop ze vandaag of morgen in games ook te kunnen testen.
Kabel komt soms een beetje fragiel over bij die sets, maar je kan makkelijk een vervangende kabel kopen achteraf.Ja, ik wou vooral niet te veel geld uitgeven. Want met die IEM's zijn er toch echt een heel deel prijscategorieën.Juist, ik heb vroeger ook verschillende KZ-sets geprobeerd van Linsoul en was er altijd tevreden van voor het geld dat je uitgeeft + ik vond ze wel cool van uiterlijk om mee rond te lopen.Kabel komt soms een beetje fragiel over bij die sets, maar je kan makkelijk een vervangende kabel kopen achteraf.