Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Bij ons op 't werk zit er ook zo ene. Schijt de pot vol maar kent de functie van een toiletborstel niet. Daarbovenop staat die recht om z'n poep af te vegen en slaagt er telkens in om te hard te wrijven waardoor er allemaal kleine opgerolde velletjes met kak aan in de grond vallen. Als die geweest is, is 't precies of het gesneeuwd heeft.

Persoonlijke hygiëne kent hij niet. Een baard die stinkt naar sigaretten en lange vingernagels met vuil onder. Is wat jonger dan mij en is pas getrouwd en een kind. Het kan bijna niet anders of z'n vrouw is van 't zelfde kaliber.

Als ik op kantoor ben en die passeert gebeurd het dat hij m'n balpen eens snel gebruikt. Direct in de vuilbak en een nieuwe. Vuil manneke.

Bij ons op 't werk zit er ook zo ene. Schijt de pot vol maar kent de functie van een toiletborstel niet. Daarbovenop staat die recht om z'n poep af te vegen en slaagt er telkens in om te hard te wrijven waardoor er allemaal kleine opgerolde velletjes met kak aan in de grond vallen. Als die geweest is, is 't precies of het gesneeuwd heeft.
Jij weet dit omdat je bij hem in het kotje staat?

Jij weet dit omdat je bij hem in het kotje staat?

Moet ge al kunnen bewijzen wie het is. :thinking:
Ik had al een sterk vermoeden nadat de toiletten gepoetst waren en ik net na hem ging.
Uiteindelijk werd dat bevestigd toen meneer geen plaats vond bij de mannen en hem in de vrouwentoiletten genesteld had. Julie'tje van de receptie kon er nog niet te hard mee lachen toen ze hem hoorde duwen en ging controleren.

Zoals je het leest.

Ik had al een sterk vermoeden nadat de toiletten gepoetst waren en ik net na hem ging.
Uiteindelijk werd dat bevestigd toen meneer geen plaats vond bij de mannen en hem in de vrouwentoiletten genesteld had. Julie'tje van de receptie kon er nog niet te hard mee lachen toen ze hem hoorde duwen en ging controleren.

Zoals je het leest.
Hoe zelfs?

Een boek dat maar niet beschikbaar komt in de lokale bib. Al wekenlang de status 'op transport', wat dus vermoedelijk betekent dat het ergens verloren is geraakt op transport tussen twee bibliotheken in. :help:

Ik heb precies een gevoelige snaar geraakt...
No futher questions about it.
Dat is gewoon een account die hier al jaren/zit zat, een hoop sterke verhalen vertelt die waarschijnlijk sterk overdreven zijn, dan eens een kinderlijke meltdown krijgt wegens conflicten met de moderatie, een ban krijgt, en dan gewoon opnieuw begint. Enige nieuwe is dat die nu zijn account kon laten verwijderen, maar goed, ik denk dat we er wel van mogen uitgaan dat we die nog gaan zien.

Wordt dat recht geschonden door op Huybie zijn vraag te antwoorden met wat algemeenheden over een anoniem account?
Om eerlijk te zijn ik weet het niet. Maar ik kan mij inbeelden dat dit het geval zou kunnen zijn. Wanneer RenegadexxRIPxx ineens verdwenen is en dan iemand in een post eventjes doodleuk zegt van kijk in thread x heeft gedeletemember y de reden voor zijn/haar/x opstappen uit de doeken gedaan waarbij die nog eens verwijst dat dit toch wel niet RenegadexxRIPxx is of...
Dan is een stuk van het recht op vergeten te worden geannuleerd. En een account verwijderen, zo had ik toch verstaan - zodanig dat er deleted member xxx staat, is op basis van privacy en het recht om vergeten te worden. Of zo dacht ik toch het verstaan gehad te hebben.

Maar zo belangrijk is het voor mij nu ook niet om daar heisa rond te maken.

Terug
Bovenaan