Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Pas op, ik vind dat soort regelgeving ook echt zeer slecht beleid. Ik sta op zich wel gedeeltelijk achter het achterliggende principe. Maar dat je enkel omdat je veel verdient als "loonslaaf" benadeeld wordt, maar als je als zelfstandige weinig verdient op papier, 200 appartementen verhuurd, ... of whatever, dan krijg je die subsidie wel? Ja, zo'n beleid is gewoon slecht, werkt frustraties in de hand en voedt anti-politiek.

Het nieuws van de dag. Eén of andere kleuter die in zijn broek heeft gedaan 💩. :unsure:

Het nieuws van de dag. Eén of andere kleuter die in zijn broek heeft gedaan 💩. :unsure:
Kereltje 10 jaar later op BG:

Maar dit is wel een gekend probleem. Er zijn meestal geen openbare toiletten in een supermarkt. En meestal wordt het ook geweigerd om de privétoiletten te mogen gebruiken. Als je dan dringend moet wegens plotse buikloop, dan schijt je gewoon in uw broek. Dit geldt niet alleen voor die kleine maar ook voor volwassenen.

Maar eigenlijk is dit een algemeen issue. Krijg eens als wandelaar buikloop in de vroege avond? Veel geluk om dan nog ergens ne openbare WC te vinden die nog open is.

Laatst bewerkt:
Maar dit is wel een gekend probleem. Er zijn meestal geen openbare toiletten in een supermarkt. En meestal wordt het ook geweigerd om de privétoiletten te mogen gebruiken. Als je dan dringend moet wegens plotse buikloop, dan schijt je gewoon in uw broek. Dit geldt niet alleen voor die kleine maar ook voor volwassenen.

Maar eigenlijk is dit een algemeen issue. Krijg eens als wandelaar buikloop in de vroege avond? Veel geluk om dan nog ergens ne openbare WC te vinden die nog open is.
Moesten mensen al gewoon eens de manieren hebben om een toilet proper achter te laten he.
Vroeger bij Game Mania... In hun handen schijten en op de muur wrijven, naast de wc schijten, naast de pot pissen, op de bril, gebruikt maandverband tegen de muur plakken, hun boxershort proberen doorspoelen :sop:

En dat was dan ook echt vragen van "mag ik even naar het toilet" he, geen openbaar toegankelijk toilet.
Alsof personeel na hun kut retail job nog goesting heeft om een ander zijn kak te staan opkuisen. No thanks.

Moesten mensen al gewoon eens de manieren hebben om een toilet proper achter te laten he.
Vroeger bij Game Mania... In hun handen schijten en op de muur wrijven, naast de wc schijten, naast de pot pissen, op de bril, gebruikt maandverband tegen de muur plakken, hun boxershort proberen doorspoelen :sop:

En dat was dan ook echt vragen van "mag ik even naar het toilet" he, geen openbaar toegankelijk toilet.
Alsof personeel na hun kut retail job nog goesting hebben om een ander zijn kak te staan opkuisen. No thanks.
Het is door zo'n mensen dat anderen zoals jij en ik bescheten zijn he. :confused:

Vroeger was de openbare WC hier aan het NMBS station 24/7 open. Maar de laatste keer dat ik dringend naar de WC moest rond 17u was de deur gewoon al op slot. De reden? Als er geen toezicht meer is inderdaad mensen die de WC's gewoon half afbreken.
(Ik heb de app gecheckt blijkbaar is de openbare WC daar nu al gesloten om 13u30)

En aan de Averegten (hallaar) zijn er ook openbare WC's. Ah wel die gaan al dicht / op slot om 16u.

Volgens de app zijn er in mijn buurt effectief letterlijk nul openbare WC's 24/7 open. Dat is te weinig.

Maar wildpoepen is dan weer verboden. :tongue:

Laatst bewerkt:
Ga dan op een andere dag? Je hebt geen werk, zit hele dagen te zeggen hoeveel vrije tijd je wel niets hebt en zou dan naar de kapper moeten kunnen gaan op een moment dat werkmensen ook eens tijd hebben. Da's gelijk een bejaarde die in 't weekend zijn boodschappen doet.
Ik geef tegenwoordig tijdens de week bijles Frans en NT2 en heb het dus veel drukker dan vroeger. Op zondag gaan zou echt wel beter uitkomen.

Gisterenavond om 22u30 in m'n bed gekropen, want ik moest er vandaag vroeg uit.

Ik heb kip-aant-spit gespeeld (liggen draaien en keren dus) tot 3u vanochtend. Om 5u30 stond de wekker.

Ik zit hier nu met barstende hoofdpijn, doodop in een verschroeiende hete trein.

Het wordt geen leuke dag vandaag....

De nieuwe kleedkamers in de fitness hebben kluisjes met een ingebouwd cijferslot. "Nice" dacht ik. Tot ik na het sporten terug in de kleedkamers kwam en mijn kluisje niet meer kon vinden. Nee er hangen geen nummer op ofzo. Dus gewoon een gigantische muur aan identieke kluisjes.

Mijn 5de gok was juist :unsure:

Alsof personeel na hun kut retail job nog goesting heeft om een ander zijn kak te staan opkuisen. No thanks.
hahaha, ik heb daar ook jaren gewerkt en heb gelijkaardige 'ervaringen' opgedaan.
En de wasbak bleef altijd droog...
En neen wij hadden geen externe poetsdienst.

Ik heb echt een smetvrees opgedaan na mijn 14 jaar in een winkel te werken.
En mijn mening over mijn medemens is er ook niet beter op geworden, want was meer regel dan uitzondering.

Ik werk ondertussen op een ICT dienst van een groot vlaams bedrijf en tis niet dat het er daar beter aan toegaat.
Hoeveel mensen ik hun kakske zie doen, terwijl ze zitten te bellen of zelfs te eten op de pot, en dan buitenkomen en straal voorbij de wasbak lopen.

Mensen vinden het soms raar dat ik niet happig meer ben op handjes schudden :)

En het blijft maar komen, ik rapporteer ze allemaal voor kindermisbruik!

Allez, wie gelooft da nu (en veel mensen precies wel als ge comments leest :unsure: ) da zo een kind zo een taart kan maken.

Veel van die reacties zijn ook weer bots en af en toe een verdwaalde tante of nonkel die niet met het internet kan werken. It's a shithole in a shithole.
Sluit aan op Dead Internet theory
The dead Internet theory is an online conspiracy theory that asserts that the Internet now consists mainly of bot activity and automatically generated content that is manipulated by algorithmic curation, marginalizing organic human activity.

Wederom die rot bouwwerf naast mijn thuis. Akkoord dat dat overlast veroorzaakt, maar daarbovenop nog eens een hele dag uw radio laten spelen voor heel de straat is toch wel bedenkelijk.

Maken die zelf nooit de bedenking dat ze extreem storend kunnen zijn? Of is dat zo'n eigenschap dat vervaagd als je die job lang genoeg doet? Of..?

De helft van het bouwafval is de afgelopen winter ook gaan waaien, dat ligt in het bos hierachter. Stoep kapot gereden door camions.
Ach ja, het is Radio2. Beter dat dan die polen met hun Duitse kermismuziek.

Dat zijn dan wrs dezelfde die wel klagen over buitenlanders die te luid telefoneren :unsure:

hahaha, ik heb daar ook jaren gewerkt en heb gelijkaardige 'ervaringen' opgedaan.
En de wasbak bleef altijd droog...
En neen wij hadden geen externe poetsdienst.

Ik heb echt een smetvrees opgedaan na mijn 14 jaar in een winkel te werken.
En mijn mening over mijn medemens is er ook niet beter op geworden, want was meer regel dan uitzondering.

Ik werk ondertussen op een ICT dienst van een groot vlaams bedrijf en tis niet dat het er daar beter aan toegaat.
Hoeveel mensen ik hun kakske zie doen, terwijl ze zitten te bellen of zelfs te eten op de pot, en dan buitenkomen en straal voorbij de wasbak lopen.

Mensen vinden het soms raar dat ik niet happig meer ben op handjes schudden :)
Als ik naar de wc gegaan ben moet ik mijn handen altijd wassen met dettol, anders voel ik me niet proper. Vroeger kreeg ik zelfs droge handen van die dettol.

100% dit.

Ik heb jarenlang vakantiejob gedaan in de Lidl. Daar kwamen geregeld marginalen, die helaas dan ook vaak vaste klant waren. Zo ook meneer de reus. Kerel van zeker 2 meter lang en 1 meter breed. Precies een onwelriekende waterton. Zo met ne scruffy neckbeard en haar waar de frieten nog net niet in hangen. Kerel had ook serieus psychische problemen, was altijd in het niets aan't praten over vanalles en nog wat. Zo heel gejaagd praten, over hoe de wereld tegen hem was en ze met golven zijn hersenen aanvielen.

Natuurlijk ging mijn scansnelheid maal 3 als die aan m'n band stond. Reus voor m'n neus, andere klanten 2 meter achter hem. Deo subtiel onder de kassa, klaar om na zijn vertrek een wolkje te lossen.

Wij hadden of hebben (dunno of ze dat nog doen) een policy dat we klanten als ze het vragen wel naar het toilet laten gaan. We blijven wel wachten aan de deur, en in principe moest ge nakijken of het netjes achter gelaten was. Dat laatste deed ik natuurlijk niet. Ik had ondertussen ook de policy overgenomen - na jaren ervaring - om klanten meestal te zeggen dat ze hun drolleke bij hun thuis moesten lossen. Zo vermeed ik problemen.

Tot de reus natuurlijk op een zaterdagmorgen aan mijn collega vroeg of hij naar het toilet mocht. De angst kwam in mijn ogen maar op één of andere manier was die dodelijke blik niet genoeg om mijn zeer snuggere en totaal niet sadistische collega te waarschuwen. 'Natuurlijk meneer, ga maar, Lifen zal u begeleiden'.

Dat was het onofficiële einde van toiletbezoeken van klanten. Man man man.

Of gewoon mensen die effectief dringend naar het toilet moeten.
En vooral, voor mensen die wel proper zijn, een toilet fatsoenlijk achterlaten en hun handen wel wassen.

Vorige zomer op vakantie onderweg gestopt aan een tankstation, er was 1 toilet vrij voor mijn oudste zoon, wij deden die deur open dat hing gewoon van op de vloer tot tegen het plafond vol met kak. Ik snap echt niet wat voor persoon ge bent als ge zoiets doet.

Op het werk ook al gehad dat ik de toiletdeur zie opengaan en iemand recht naar buiten zie stappen zonder handen te wassen, :puke: .

Terug
Bovenaan