Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Al een weekje serieus verkouden. Sinds gisteren toch al beter maar. Maar toch ongelooflijk welke hoeveelheden snot er uit mijn neus blijven komen.

Verkoudheden. Onze dochter gaat nu al de derde week in waarbij ze van verstopte neus naar hoesten gaat en terug. Hierdoor slaapt ze slecht en het is al een slechte slaper. We zijn echt doodop. Het probleem is dat ze ook gewoon niets wil inslikken tegen de hoest 😮‍💨 Afgelopen nacht weer zwaar. Ze heeft geslapen van 21 u tot 1 u en dan wakker gebleven en continue geweend tot 4 u om dan weer wakker te worden om 6 u. Dit gaat dus is nu 3 week zo.

Zelf zitten ik en mijn vrouw hierdoor ook al drie weken met prikkelhoest waardoor ik vooral 's avond echt hoestbuien heb.:angry:

Ik moet echt wennen aan die nieuwe indeling van BeyondGaming. Voetbal staat te laag!

Ik kijk eigenlijk nooit naar de structuur. Mijn shortcut in favorite bar staat op "threads with your posts" en daarnaast ik ga es kijken in "new posts"

Daarmee is de hoofdmoot wel gecoverd.

Voor valentijn een boeketje bloemen gekocht voor mijn vrouw.
We vieren het niet echt maar alle, het is maar een bloemetje.
Mijn vrouw wou dan maar wat koken... alletwee zo ziek met voedselvergifiting.
Mooi cadeau.. :unsure:
Join the club (Ter info: Ik en vrouwlief hebben de griep :frown: )

428354212-937042374453057-7733257183654621806-n.jpg

Niet echt een ergernis, meer een observatie maar waarom draagt iedereen en zijn grootmoeder een The North Face-jas. Lijkt bijna alsof je die bij een pak boter krijgt.

Niet echt een ergernis, meer een observatie maar waarom draagt iedereen en zijn grootmoeder een The North Face-jas. Lijkt bijna alsof je die bij een pak boter krijgt.
Ik draag er bij regenweer of bij wandelingen ook altijd eentje. Maar dan al meer als 10 jaar. Valt mij ook op dat er de laatste tijd veel meer van te zien zijn.

Al sinds het weekend verkouden, maar al bij al vrij mild. Tot vandaag dan, nu lijkt het terug iets beter te gaan, maar doorheen de dag vandaag voelde ik me toch maar ellendig. Hopelijk gaat het nu gewoon de goede kant op.

Ik had 10 tickets gekocht voor een evenement.
Gaan met 3 andere bevriende koppels dus nog 2 kaarten over en kwam voor de rest weinig reactie.

Mijn tickets dus ik beslist dan maar: kzal men zus en hare man meevragen. De rest kent hen ook wel dus komt wel goed, lang geleden ook dat we nog iets samen gedaan hebben.

Ik stuur "2 tickets over, wij gaan met x, y, z. Willen jullie ook mee.."

Na nog geen 3 minuten krijg ik een bericht terug: "mag er anders misschien een vriendin mee"

Ffs, waarom zou ik een wildvreemde meewillen?
Laatste keer dat ik goodwill toon.

Item op het journaal:

Hoera, tegen 2026 komen er treinstellen waarmee rolstoelgebruikers zelfstandig de trein kunnen nemen!

Maar ze kunnen wel maar in 100 van de 500+ stations de sporen bereiken.

We zijn 2024.

Net nu we dachten dat hij er redelijk door was, nieuwe kanker ontdekt bij m'n vader.
Ook slecht nieuws gekregen omtrent m'n moeder. Alles op dezelfde dag.

't Leven kan toch soms van die uppercuts gooien hé godverdomme.

Ik wil er geen P&A-discussie over maken rond profiteurs of hulpbehoevenden, dus gewoon een ergernis:

Een kennis van mijn vrouw komt uit hetzelfde land als zij, en was een van de eerste mensen die ze hier ontmoette, dus dat schiep een band. Kerel woonde hier met zijn vrouw, dus bevriend koppel.

Maar dan begonnen we wat meer te horen rond hun situatie, zij werkte en betaalde alles, terwijl die kerel -met als excuus een vorm van autisme- gewoon zijn zin deed: wat fotografie, rommel verzamelen, enz. Ook veel rondreizen en vrienden (vooral vriendinnen...) bezoeken. Soit, lang verhaal kort: die kerel heeft wel enkele keren zijn vrouw bedrogen, maar speelde dan de vermoorde onschuld. Heeft in al die jaren ook amper gewerkt, en nooit legaal, en heeft dan ook nooit de moeite gedaan om zijn papierwerk in orde te krijgen. Uiteindelijk besliste de vrouw dat het zo niet meer verder kon, en vroeg de scheiding aan. Kerel is daar dan nog maanden blijven inwonen want "hij had nergens om naartoe te gaan". Tot hij dus na maanden nog eens terugkwam van een dagtrip, al zijn spullen op de stoep stonden, en zij de politie belde toen hij bleef aandringen. Grote consternatie, hoe kon ze dit toch doen? Terwijl iedereen met gezond verstand hem duidelijk maakte dat hij een heel huwelijk eigenlijk van haar had geprofiteerd, en er nu ook gewoon bij bleef wonen zonder iets van initiatief.

Wel, die kerel, die hier dus niet officieel woont en nooit wat heeft bijgedragen, zou nu €1000 per maand krijgen van het OCMW om te huren, omdat hij "op straat" woont (en infeite als de ongewilde gast van vriend tot vriend verhuist). Ik vind dat moeilijk te begrijpen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan