Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Afgelopen nacht weer zwaar. Ze heeft geslapen van 21 u tot 1 u en dan wakker gebleven en continue geweend tot 4 u om dan weer wakker te worden om 6 u. Dit gaat dus is nu 3 week zo.
Heeft met het niveau te maken.Ik moet echt wennen aan die nieuwe indeling van BeyondGaming. Voetbal staat te laag!
Ik moet echt wennen aan die nieuwe indeling van BeyondGaming. Voetbal staat te laag!
Join the club (Ter info: Ik en vrouwlief hebben de griepVoor valentijn een boeketje bloemen gekocht voor mijn vrouw.
We vieren het niet echt maar alle, het is maar een bloemetje.
Mijn vrouw wou dan maar wat koken... alletwee zo ziek met voedselvergifiting.
Mooi cadeau..![]()
)
Ik draag er bij regenweer of bij wandelingen ook altijd eentje. Maar dan al meer als 10 jaar. Valt mij ook op dat er de laatste tijd veel meer van te zien zijn.Niet echt een ergernis, meer een observatie maar waarom draagt iedereen en zijn grootmoeder een The North Face-jas. Lijkt bijna alsof je die bij een pak boter krijgt.
Wat ga je doen? Of staat het al ergensNet mijn ontslag besproken. Mijn teamlead was super begripvol. Wel paniek gezien de opzeg maar 2 weken is maar bon, daar moet ik niet mee inzitten zei ze
Absurd hoe nerveus ik was, blij dat het achter de rug is
Ik ga niet teveel in detail gaan omdat het vrij specifiek is maar een leidinggevende functie bij het stad hier![]()
Toch goed voor de veiligheid?Hoera, tegen 2026 komen er treinstellen waarmee rolstoelgebruikers zelfstandig de trein kunnen nemen!
Maar ze kunnen wel maar in 100 van de 500+ stations de sporen bereiken.
Mooi om te zien dat die persoon eindelijk z'n leven weer op de rails heeft.
Ja, het gaat hier weer ontsporen met die spreuken zeker?Mooi om te zien dat die persoon eindelijk z'n leven weer op de rails heeft.
Nee, we smijten hier gewoon een wissel naar slowchat.Ja, het gaat hier weer ontsporen met die spreuken zeker?
Terwijl iedereen met gezond verstand hem duidelijk maakte dat hij een heel huwelijk eigenlijk va
Misschien is Sylverscyte eigenlijk NavalnyHeeft die vent je hier betrapt terwijl je aan het typen waart?
Zo veel onbeantwoorde vragen. @Sylverscythe leef je nog? Geef ons een teken!