Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Igean ophaaldienst die onze restafvalcontainer al voor de zoveelste keer niet ledigen! Echt zonder zwans gebeurt dit 10-15 keer per jaar (en het is maar ophaling om de 2 weken)

Ik ben eerlijk gezegd het beu elke keer een klacht via hun app te versturen. Kan ik andere (gerechtelijke) stappen ondernemen? Iemand ervaring mee?

Igean ophaaldienst die onze restafvalcontainer al voor de zoveelste keer niet ledigen! Echt zonder zwans gebeurt dit 10-15 keer per jaar (en het is maar ophaling om de 2 weken)

Ik ben eerlijk gezegd het beu elke keer een klacht via hun app te versturen. Kan ik andere (gerechtelijke) stappen ondernemen? Iemand ervaring mee?
Laten ze geen reden achter?

Laten ze geen reden achter?
Onze wijk zijn allemaal vierkanten van straten die elkaar kruisen, maar op ons stuk straat zijn wij de enige. Dus ik denk gewoon uit tammigheid dat ze zogezegd de vuilbak niet zien staan (staat heel zichtbaar aan de straatkant), zodat ze ons stuk niet moeten inrijden want dat zal teveel moeite zijn denk ik.

Nog nooit geen berichtje of nota gehad waarom er niet werd opgehaald. Altijd veel sorry’s van de mensen van de klachtendienst.
Maar nu zennek het echt wel beu ze :(

Onze wijk zijn allemaal vierkanten van straten die elkaar kruisen, maar op ons stuk straat zijn wij de enige. Dus ik denk gewoon uit tammigheid dat ze zogezegd de vuilbak niet zien staan (staat heel zichtbaar aan de straatkant), zodat ze ons stuk niet moeten inrijden want dat zal teveel moeite zijn denk ik.

Nog nooit geen berichtje of nota gehad waarom er niet werd opgehaald. Altijd veel sorry’s van de mensen van de klachtendienst.
Maar nu zennek het echt wel beu ze :(
Klagen bij u gemeente.
Die zitten in de raad van bestuur en net de verkiezingen in zicht zullen die mss wel iets willen doen.
Probeer eventueel uit te zoeken welke politieker van u gemeente erin zit

Het merendeel van mijn aankopen verloopt via internet, maar nu is het voor de eerste keer fout aan het lopen.

Tool besteld via bol.com bij externe partner maar de tool was te groot, dus retour gestuurd.
Tijdje daarna hele mail terug van extrene verkoper dat de retour niet voldoet aan hun voorwaarden want krassen op (ahja, da's de reden waarom ik het retour heb gestuurd, want je kunt het product niet gebruiken zonder alles vol te krassen). Heel onbeleefde mail terug, en na wat reviews te checken blijk ik niet de enige te zijn. Geen zin om me ermee bezig te houden dus ik heb er niet meer op geantwoord en hun retour-retour afgewacht.

Nooit aangekomen, blijkt in een of ander postcentrum blijven steken, 12 keer voorbij 'controlepost gepasseerd', en zogezegd 3 keer aangeboden en daarna ook effectief afgeleverd. Nooit iets gezien en nu krijg ik betalingsherinnering nummer 2. Enige die er volgens de post iets aan kan doen in de verzender (onbeschofte verkoper), maar die doet niks.

En ik ga echt niet betalen voor iets dat ten eerste niet werkt, en ten tweede niet eens is aangekomen.

Vreselijke tandpijn, heel mijn kaak doet zodanig veel pijn dat ik niet eens kan zeggen of het bovenaan of onderaan is. Deze nacht 2x opgestaan om een dafalgan te nemen. Daarnet ook 1 genomen maar helpt amper. Gisteren al gebeld naar de tandarts en initieel kon ik pas de 22e langskomen maar omdat ik zei dat het nú al pijn deed, kon hij mij een vrijgekomen plekje de 2e geven.

Vreselijke tandpijn, heel mijn kaak doet zodanig veel pijn dat ik niet eens kan zeggen of het bovenaan of onderaan is. Deze nacht 2x opgestaan om een dafalgan te nemen. Daarnet ook 1 genomen maar helpt amper. Gisteren al gebeld naar de tandarts en initieel kon ik pas de 22e langskomen maar omdat ik zei dat het nú al pijn deed, kon hij mij een vrijgekomen plekje de 2e geven.
Paracetamol (dafalgan) afwisselen met ibuprofen (nurofen). Zo kan je elke 4u iets innemen. Op die manier blijft de dosis pijnstiller in je bloed meer op pijl en de onstekingsremming van ibuprofen kan mogelijk ook helpen.

ik ben aan het kijken voor een reis naar Noorwegen.
eerste idee is Stavanger. dus ik kijk op de site van Wideroe: 2 tussenstops, Oslo en Bergen.

ok, Bergen is ook wel leuk, dus ik bekijk de prijs daarvoor: 2 tussenstops, Oslo en Stavanger

so what about Oslo zelf? géén heenvlucht op de geselecteerde data.

:fliptable:

Het merendeel van mijn aankopen verloopt via internet, maar nu is het voor de eerste keer fout aan het lopen.

Tool besteld via bol.com bij externe partner maar de tool was te groot, dus retour gestuurd.
Tijdje daarna hele mail terug van extrene verkoper dat de retour niet voldoet aan hun voorwaarden want krassen op (ahja, da's de reden waarom ik het retour heb gestuurd, want je kunt het product niet gebruiken zonder alles vol te krassen). Heel onbeleefde mail terug, en na wat reviews te checken blijk ik niet de enige te zijn. Geen zin om me ermee bezig te houden dus ik heb er niet meer op geantwoord en hun retour-retour afgewacht.

Nooit aangekomen, blijkt in een of ander postcentrum blijven steken, 12 keer voorbij 'controlepost gepasseerd', en zogezegd 3 keer aangeboden en daarna ook effectief afgeleverd. Nooit iets gezien en nu krijg ik betalingsherinnering nummer 2. Enige die er volgens de post iets aan kan doen in de verzender (onbeschofte verkoper), maar die doet niks.

En ik ga echt niet betalen voor iets dat ten eerste niet werkt, en ten tweede niet eens is aangekomen.
Neem eens contact op met bol.com zelf en geef ze dit verhaal. Ook ooit problemen gehad met terugbetaling van een externe partij en dit werd heel vlot en goed opgelost. Was gewoon via de support chat in mijn geval.

Met zo'n tandpijn kan je niet wachten tot vrijdag, daar kan ik van meespreken. Dat doet zodanig veel pijn dat je je tanden er wil gaan uitslaan. Zo snel mogelijk de tandarts wachtdienst bellen ( https://tandarts.be/wachtdienst/ ) en morgen er naartoe.

Met zo'n tandpijn kan je niet wachten tot vrijdag, daar kan ik van meespreken. Dat doet zodanig veel pijn dat je je tanden er wil gaan uitslaan. Zo snel mogelijk de tandarts wachtdienst bellen ( https://tandarts.be/wachtdienst/ ) en morgen er naartoe.
‘k Had deze middag eerst al eens naar de spoed gebeld met de vraag of ik daar iets kon komen doen maar er is daar tandarts en ze verwezen mij ook door naar de wachtdienst. Da’s een 0903 nummer dat anderhalve euro de minuut kost 😳 van mijn gsm operator mocht ik daar niet eens naar bellen dus met mijn man zijn telefoon moeten bellen. Die verbinden mij door met een tandarts op basis van mijn postcode, kom ik terecht bij iemand in Overijse. Da’s meer dan 50 km en 1u rijden. Die tandartse zei zelf dat ze dacht dat er iets niet klopte. Dus bel ik opnieuw, weer x-aantal minuten aan anderhalve euro. Bon, ‘t was ofwel Overijse of Zele, beiden compleet niet in de buurt. Ze zei: morgen vanaf 9u is het iemand anders die van wacht is, wel nog steeds het Brussels.
De pijn is bij momenten echt onhoudbaar, tot tranen toe, ondanks dafalgans van 1g en 2x ibuprofens van 600 afwisselend.

‘k Had deze middag eerst al eens naar de spoed gebeld met de vraag of ik daar iets kon komen doen maar er is daar tandarts en ze verwezen mij ook door naar de wachtdienst. Da’s een 0903 nummer dat anderhalve euro de minuut kost 😳 van mijn gsm operator mocht ik daar niet eens naar bellen dus met mijn man zijn telefoon moeten bellen. Die verbinden mij door met een tandarts op basis van mijn postcode, kom ik terecht bij iemand in Overijse. Da’s meer dan 50 km en 1u rijden. Die tandartse zei zelf dat ze dacht dat er iets niet klopte. Dus bel ik opnieuw, weer x-aantal minuten aan anderhalve euro. Bon, ‘t was ofwel Overijse of Zele, beiden compleet niet in de buurt. Ze zei: morgen vanaf 9u is het iemand anders die van wacht is, wel nog steeds het Brussels.
De pijn is bij momenten echt onhoudbaar, tot tranen toe, ondanks dafalgans van 1g en 2x ibuprofens van 600 afwisselend.
Ik zou met veel plezier een uur rijden om daar vanaf te zijn.

Ik snap soms niet van sommige mensen hoe die geen tandpijn hebben. Er werkte vroeger 1 bij me en die had gewoon geen 1 tand meer die niet rot was. Hoe doe je dat zonder door die hel te gaan zoals van jou?

Een kameraad vraagt in onze vriendengroep of iedereen 10 februari beschikbaar is voor zijn verjaardagsfeest. 2 van de 10 man zegt vrij snel "Ja", waarop vervolgens een duidelijk voorgetypt bericht volgt met alle info.

Euh? Uiteraard kan ik die dag niet, maar misschien tout court even wachten tot iedereen geantwoord heeft? :unsure:

Als het zo'n ondraaglijke pijn is, is het hoogstwaarschijnlijk een abces. Dan kan een tandarts je niet verderhelpen totdat de ontsteking weg is (tand kan niet verdoofd worden bij ontsteking). Het is dus heel belangrijk om ibuprofen (ontstekingsremmend) te blijven nemen en antibiotica te halen (als dat kan zonder voorschrift, geen idee?). Als de ontsteking niet weg is, kan de tandarts je enkel antibiotica voorschrijven. Ik zeg dit uit ervaring, want ik ben ook naar zo'n tandarts van wacht gegaan, heb veel betaald om uiteindelijk te horen te krijgen dat ze niets kunnen doen zolang de ontsteking niet weg is. Heeft toen ibuprofen en antibiotica voorgeschreven.

Ah ja tandpijn, is me reeds een jaar geleden.
4 ibuprofens en ik kon slapen.

Stel je voor, onze voorouders, die moeten toch geleden hebben.
Gewoon trekken, en men trok wel eens de verkeerde, of een stuk brak af.

Ah ja tandpijn, is me reeds een jaar geleden.
4 ibuprofens en ik kon slapen.

Stel je voor, onze voorouders, die moeten toch geleden hebben.
Gewoon trekken, en men trok wel eens de verkeerde, of een stuk brak af.
Ik vraag me eveneens af hoe onze voorouders duizenden jaren geleden omgingen met ne rotte kies of wijsheidstanden. Fuck that shit wat moeten ze toch hard geleden hebben

Zullen grofweg gezien minder kans op ontwiknelen van tandproblemen hebben gejad, gwn omdat suiker zoals wij het kennen toen niet aanwezig was in voeding

Kijk naar een film voor ik ga slapen, ik val in tweede helft van de film in slaap... word wakker, zie dat film al gedaan is, besluit om dan maar naar bed te gaan... om vervolgens maar niet in slaap te kunnen vallen. :angry:

Fuck you brein, dan kijken we maar wat youtube vids.

Terug
Bovenaan