Heimlar
Active member
Igean ophaaldienst die onze restafvalcontainer al voor de zoveelste keer niet ledigen! Echt zonder zwans gebeurt dit 10-15 keer per jaar (en het is maar ophaling om de 2 weken)
Ik ben eerlijk gezegd het beu elke keer een klacht via hun app te versturen. Kan ik andere (gerechtelijke) stappen ondernemen? Iemand ervaring mee?
Ik ben eerlijk gezegd het beu elke keer een klacht via hun app te versturen. Kan ik andere (gerechtelijke) stappen ondernemen? Iemand ervaring mee?

van mijn gsm operator mocht ik daar niet eens naar bellen dus met mijn man zijn telefoon moeten bellen. Die verbinden mij door met een tandarts op basis van mijn postcode, kom ik terecht bij iemand in Overijse. Da’s meer dan 50 km en 1u rijden. Die tandartse zei zelf dat ze dacht dat er iets niet klopte. Dus bel ik opnieuw, weer x-aantal minuten aan anderhalve euro. Bon, ‘t was ofwel Overijse of Zele, beiden compleet niet in de buurt. Ze zei: morgen vanaf 9u is het iemand anders die van wacht is, wel nog steeds het Brussels.