Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Pakje dat ik heb besteld is vorige week afgeleverd op mijn adres met handtekening. Helaas was er toen niemand thuis en mijn naaste buren hebben ook niets ontvangen.

Dus ofwel heb ik buren die hopelijk redeneren dat ik weet waar dit is afgeleverd (maar te tam ben om er om te gaan) of het pakje is gewoon verdwenen.

Je zou toch verwachten dat op de track & Trace op zijn minst een huisnummer genoteerd is indien niet afleveradres.
Ligt het nergens achterin in een hoekje? Heb al eens een pakje achterin gevonden. Bode was helemaal omgewandeld.
Gedropt over het hekken.

Ligt het nergens achterin in een hoekje? Heb al eens een pakje achterin gevonden. Bode was helemaal omgewandeld.
Gedropt over het hekken.
Afzender (waar de communicatie vlot mee verloopt) ging alvast nog eens verder contact opnemen met GLS.

Indien dit op niets zou uitdraaien krijg ik nieuw pakket. Dus op zich goeie service :)

Het onverzorgd omgaan met onze taal. Is dat nu echt zo moeilijk. Spreken over 'politiekers' ipv "politici", "die auto heeft standaard veel opties", neen "die heeft standaard een riante uitrusting'. Is het nu zo moeilijk om gewoon de correcte woorden te gebruiken.

Het onverzorgd omgaan met onze taal. Is dat nu echt zo moeilijk. Spreken over 'politiekers' ipv "politici", "die auto heeft standaard veel opties", neen "die heeft standaard een riante uitrusting'. Is het nu zo moeilijk om gewoon de correcte woorden te gebruiken.
Nochtans is het al 1.5 jaar geleden dat je medeforumgebruikers hebt geshamed in dit topic.

Je heb nu je talk getalked, nu is het tijd om de walk te walken

Die heeft standaard een riante uitrusting? Klopt dat wel?

Klinkt echt debiel.

klopt meer als "die heeft standaard veel opties"

want als die er standaard op zitten, zijn het geen opties.
Dat is niet waar. Het kan nog altijd een uitzondering zijn bekeken over het globaal van de standaard uitvoering van andere type wagens bij dit merk.

Nu bon, ik en ugar zijn ook al een andere generatie ;p. Voor mij kan dat allemaal perfect door de beugel.
Ik heb het moeilijker als men begint met :
khb ht mlkr ls mn bgnt mt...

Al moet ik eerlijk zijn dat ik in mijn notities dergelijke zaken wel eens gebruikte. Maar nooit in sms'en, mails of dergelijke meer... of met de typische slang zoals :

Zo typt toch ook echt niemand?
Mijn notities staan daar vol mee :p. Al is het niet zo extreem, en was het een extreem voorbeeld. Als ik sommige van de smsjes zie die sommige jeugd doorstuurt dan is dat echt geen mooi Nederlands, noch zijn het volzinnen of staat het niet bol van uitdrukkingen met leentaaltermen of eigen afkortingen ervan.

Da’s hier al veel miserie geweest met die moskee en het volk dat er komt. Ik krijg goesting om 100 regenboogstickers te kopen en daar te gaan plakken :unsure:

Terug
Bovenaan