Groot Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic

recipe4hate

Well-known member
Crowdfunder FE
Wat de titel zegt!

Iemand corrigeren tijdens een discussie, is misschien wat storen of kan worden gezien als onvriendelijk.

Gelukkig bestaat zwam enkel uit onvriendelijk gespuis. En dat betekent dus dat we die kemels gewoon hier posten.

Post dus lekker, in een quote, de taalfouten van je medemens en sleep hem of haar door het schande-slijk.

Let wel:
spreektaal of met opzet gemaakte fouten (zoals schrijfwijze, afkortingen of chat-taal) horen hier niet thuis.

Update van ons aller @coldplayke:
Kan je in de zwamthread er rekening mee houden geen posts met zwaardere inhoud te citeren / persifleren?
 
Laatst bewerkt:
Sorry.
Lees eens wat ik schrijf. Automobilisten kennen de regels ook niet, is mijn boodschap

Aan de rotonde van de N3 in Tienen heb ik als fietser voorrang, maar wordt ik doodgereden als ik hem neem. In Sint-Truiden heb ik geen voorrang, maar stopt iedere wagen om me door te laten
Nu, ik ben wel een Bk fan als het op fastfood aankomt.
Maar moet toch wel zeggen dat ook veel afhangt vh personeel hoor.
Que teamwork en vlotte bediening is mcdonalds toch wel beter.
Hier in spanje naar BK geweest. Echt niet normaal hoe tam en laks dat personeel hier is.
Er was een Brit aan de balie aan het klagen dat hij al 30 min aan het wachten was op zijn eten.
Onze bestelling liep ook niet gesmeerd.
Als dat dan je eerste ervaring is met zo’n keten ….
 
Op lange termijn verliest Rusland heel hard, daar ben ik zeker van, ongeacht wat er met Oekraïne gebeurd. Rusland was eigenlijk al enkel een tankstation met kernwapens.

Ironisch, dat ze zelf niet door hebben hoe diep ze verankert zitten in hun eigen bias en extremisme. Zijn hier bijna twee jaar post Trump. En het gaat hier nog steeds meer over Trump dan het falende beleid van Biden. Een president dat nog lager gaat dan Trump in de polls.

Die P&A’ers toch…
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan