Put_met_keren
Active member
116 euro boete door verkeerd geparkeerd te staan tijdens een sollicitatiegesprek én dan nog eens nét naast de job gegrepen te hebben 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je hebt toch iets gewonnen dan. Enfin. The house always wins natuurlijk.116 euro boete door verkeerd geparkeerd te staan tijdens een sollicitatiegesprek én dan nog eens nét naast de job gegrepen te hebben![]()

op voorhand is ook zever he. gij weet niet of gij parkeerplaats gaat vinden in een zone met schijf. en uw tijd begint ook pas te lopen als ge geparkeerd staat.Ik heb zo ooit eens een overijverige parkeerwachter geweten. Hij was net bezig boetes uit te schrijven voor al diegenen die hun parkeerschijf vergeten waren. Ik parkeerde dus net voor zijne neus en die mens begint mij meteen op te schrijven om mij te beboeten.
Ik stap uit en ik zeg: "Hey meneer ik ben nog maar pas gearriveerd en ik .."
Hij: "Je moet op voorhand je parkeerschijf leggen, dat is te laat meneer! "
Ik heb toen eens ferm van mijn oren gemaakt en kwaad gekeken naar die mens en toen was het van: "Allé voor één keertje is het goed".
Mijn eerste dag stage bij de politie kwam ik buiten en had ik ook een boete.116 euro boete door verkeerd geparkeerd te staan tijdens een sollicitatiegesprek én dan nog eens nét naast de job gegrepen te hebben![]()
Geeft mij maar -10 met volle zon. Zalig!Die kou werkt zo op m'n humeur. Dan liever 10-15 graden en grijs![]()
Ik kwam eens buiten bij de bakker en voor ik het wist wandelde er naast mij een parkeerwachter die waarschijnlijk dacht dat hij agent o.i.d. was. Borst vooruit en heel streng. Zonder iets begon hij direct te zagen: 'ge moet uw parkeerkaart leggen, 't is hier altijd hetzelfde, jullie leren het nooit, blablablabla'. En er stak al een briefje tussen de ruitenwisser.Ik heb zo ooit eens een overijverige parkeerwachter geweten. Hij was net bezig boetes uit te schrijven voor al diegenen die hun parkeerschijf vergeten waren. Ik parkeerde dus net voor zijne neus en die mens begint mij meteen op te schrijven om mij te beboeten.
Ik heb toen eens ferm van mijn oren gemaakt en kwaad gekeken naar die mens en toen was het van: "Allé voor één keertje is het goed".
's Winters -10 met volle zon en in de lente en zomer 24 graden met een briesje en in de herfst mag dat 10-15 graden zijn. Regen liefst 's nachts zodat we overdag genoeg vitamine D kunnen opdoen.Geeft mij maar -10 met volle zon. Zalig!
(Allez als het efkes kan gewoon 24 graden met een fijn briesje)
Allez serieus, dit verhaal kan niet kloppen.Ik heb zo ooit eens een overijverige parkeerwachter geweten. Hij was net bezig boetes uit te schrijven voor al diegenen die hun parkeerschijf vergeten waren. Ik parkeerde dus net voor zijne neus en die mens begint mij meteen op te schrijven om mij te beboeten.
Mijn inziens was het eerder stoerdoenerij of was hij zo ijverig met het neerschrijven van boetes dat hij niet eens gezien had dat ik daar net geparkeerd was en dacht hij dat ik niet meer achter het stuur zat of zo. Lomp was hij alles behalve. Hij wist goed genoeg dat ..Allez serieus, dit verhaal kan niet kloppen.
Zelfs de stads/parkeerwachters zijn niet zo lomp, en dat zijn al de achterlijke inteelt neven van de politie.
tbh, ik heb hier al vaak "Makila vs de ordediensten" verhalen gelezen waarvan ik denk dat een korreltje zout nog niet de lading dekt.Allez serieus, dit verhaal kan niet kloppen.
De echte dooi komt pas vanaf zondag.Veel sneeuw en vanaf morgen gaat het dooien.
Geen ideale combinatie.
Met al dat zout hadden we ervoor kunnen zorgen dat nu niet iedereen kwam zagen over winterbandentbh, ik heb hier al vaak "Makila vs de ordediensten" verhalen gelezen waarvan ik denk dat een korreltje zout nog niet de lading dekt.
.Ja dat klopttbh, ik heb hier al vaak "Makila vs de ordediensten" verhalen gelezen waarvan ik denk dat een korreltje zout nog niet de lading dekt.