Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Internationale organisatiesWat voor sector is dat dan? Dat is toch privé informatie die in de meeste sectoren verboden is om daarin onderscheid te maken.
(
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Internationale organisatiesWat voor sector is dat dan? Dat is toch privé informatie die in de meeste sectoren verboden is om daarin onderscheid te maken.
(
Weird, ik heb al zo lang geen cash geld meer in handen gehad of afgehaald dat ik heel dat "batopin" verhaal gemist heb. TIL!Overal waar batopin kantoren zijn hebben de KBC kantoren (net als Belfius, ING en BNP Paribas Fortis) geen eigen geldautomaten meer.
Waar er nog geen batopins in de buurt zijn kunnen ze wel nig eigen geldautomaten hebben, maar die zijn spijtig genoeg allemaal gedoemd ol te verdwijnen.
Gelukkig dankzij dit telefoontje te weten gekomen dat ik er nog een spaarrekening had staan na het vermelden dat ik de zichtrekening al had stopgezet. Hoppa. Ook maar meteen stopgezet via de app. Volgens de mevrouw aan de telefoon kon dat enkel in een kantoor met een paspoort en een handtekening. Duidelijk een dinosaurus aan de lijn.Typisch BG: zoveel spaarrekeningen dat ze het al vergeten op den duur.KBC die me opbelt om meer betaalverkeer bij hen te genererenGelukkig dankzij dit telefoontje te weten gekomen dat ik er nog een spaarrekening had staan na het vermelden dat ik de zichtrekening al had stopgezet. Hoppa. Ook maar meteen stopgezet via de app. Volgens de mevrouw aan de telefoon kon dat enkel in een kantoor met een paspoort en een handtekening. Duidelijk een dinosaurus aan de lijn.
Mislopen premie op die manier? 1000 euro. Duizend. Euro. *zucht*
Er zijn zelfs gesubsidieerde renovatiecoaches te vinden op verschillende niveau's (de provincie, de stad, Fluvius). Dus ik wacht alleen nog op de aanstelling van een overkoepelende gesubsidieerde renovatiecoach-coach (
) die mij wegwijs kan maken in de gesubsidieerde renovatiecoaches die mij wegwijs kan maken in de subsidies. Komaan overheid, jullie laten ons in de steek!Akkoord, maar het alternatief zou zijn dat we onze privacy zouden opgeven ten opzicht van de overheid..want weet je wat nog het ergste is van allemaal? Onze overheden beschikken al perfect over één gecentraliseerd en uniform bewijsstuk en dat is het door-de-overheid verplichte EPB-dossier. Daar staat letterlijk àlle informatie inclusief uitgebreide bewijsstukken die men moet weten om mij al dan niet een premie mee toe te kennen.
Maar neen. Laat ons alle overheden zijn eigen regeltjes opstellen, zijn eigen sub-regeltjes, zijn eigen bewijsstukken, handtekenen verzamelen van aannemers, ... en laat ons daar weer op elk niveau een eigen leger ambtenaren op zetten die die gigantische hoop papieren moeten verwerken, controleren, approven, enzovoort. Dit land gaat kapot aan administratie, bureaucratie en overhead. Kapot.
/rant
Akkoord, maar het alternatief zou zijn dat we onze privacy zouden opgeven ten opzicht van de overheid.
Is dat iets wat je zou willen doen om het gemakkelijker te maken?
Effe terzijde: toen ik als leek in de rechtszaak tegen mijn aannemer begon over mislopen premies (omdat hij uiteraard de documenten niet wou invullen en ons keurattesten e.d. niet wou afleveren), zei de gerechtsexpert, architect van opleiding, zelf dat het "onmogelijk" was om de misgelopen premies te begroten omdat de wetgeving zo'n kluwen is.Er zijn zelfs zodanig veel verschillende subsidietjes, dat er gesubsidieerde renovatiecoaches moeten worden aangesteld om de mensen er wegwijs in te maken.Er zijn zelfs gesubsidieerde renovatiecoaches te vinden op verschillende niveau's (de provincie, de stad, Fluvius). Dus ik wacht alleen nog op de aanstelling van een overkoepelende gesubsidieerde renovatiecoach-coach (
) die mij wegwijs kan maken in de gesubsidieerde renovatiecoaches die mij wegwijs kan maken in de subsidies. Komaan overheid, jullie laten ons in de steek!

In het begin kon je bij de "nieuwe" batopin kantoren enkel biljetten van 20 en 50 euro afhalen.
Ondertussen heb ik wel al gemerkt dat er plaatsen zijn waar je wel briefjes met ander waarde kan afhalen.
Maar het zou wel handig zijn om een overzicht te hebben van welke je waar kan afhalen.

Ik heb ook nog zo een "slapende" spaarrekening bij KBC, waar volgens mij totaal niks op staat.KBC die me opbelt om meer betaalverkeer bij hen te genererenGelukkig dankzij dit telefoontje te weten gekomen dat ik er nog een spaarrekening had staan na het vermelden dat ik de zichtrekening al had stopgezet. Hoppa. Ook maar meteen stopgezet via de app. Volgens de mevrouw aan de telefoon kon dat enkel in een kantoor met een paspoort en een handtekening. Duidelijk een dinosaurus aan de lijn.
Ah, dat is wel handig, op de site van batopin zelf staat hetzelfde kaart, maar daar is geen enkele mogelijkheid om dergelijke keuzes te maken.Bancontact , boven de kaart kan je aanduiden dat je graag kleine biljetten hebt.![]()
.Ze willen graag de gazetten vullen hé. We kennen geen echte winters meer en na weken grijs regenweer zijn die sneeuwdagen een welgekomen afwisseling.Het welles nietes spelletje over die onnozele sneeuw morgen. En termen als "sneeuwbom" en andere soort nonsens.
Stop toch eens met alles onder controle te willen hebben de hele tijd. Dit wordt ronduit belachelijk.
En als je het dan toch zo graag onder controle hebt, verander dan niet elk uur van voorspelling, en kom niet af met "het kan niet voorspeld worden tot de laatste cm", als je het niet eens op 100km kan voorspellen blijkbaar.
Effe terzijde: toen ik als leek in de rechtszaak tegen mijn aannemer begon over mislopen premies (omdat hij uiteraard de documenten niet wou invullen en ons keurattesten e.d. niet wou afleveren), zei de gerechtsexpert, architect van opleiding, zelf dat het "onmogelijk" was om de misgelopen premies te begroten omdat de wetgeving zo'n kluwen is.![]()