Bekijk het positief, ondertussen is uw laptop weer eens opgekuist.Pff, en ik dit weekend heel men laptop eens opgekuist omdat ik dacht dat het daaraan lag.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bekijk het positief, ondertussen is uw laptop weer eens opgekuist.Pff, en ik dit weekend heel men laptop eens opgekuist omdat ik dacht dat het daaraan lag.
Je weet dus wat je moet doenGisteren mijn teen gestoten. Ik voelde niet veel buiten een schaafwonde. Misschien kwam dat ook omdat ik wat zwaar bierkes op had.
Vandaag doet die bij iedere stap wel veel pijn.

Ik heb morgen vrij, dus het zou wel eens kunnen.Je weet dus wat je moet doen![]()
Niet stappen?Je weet dus wat je moet doen![]()
Goed begin.Een call voor sollicitatie gepland om 16u.
Ik met mijn laptop naar boven, volle goeie moed want de testen gingen wel goed.
Call was om 15u.. fml
Ze nemen de telefoon niet op en reageren niet op mijn mail. Hopelijk nog herkansing.
Hopelijk volgt een herkansing. Vergissen/vergeten is menselijk.Een call voor sollicitatie gepland om 16u.
Call was om 15u.. fml
Ze nemen de telefoon niet op en reageren niet op mijn mail. Hopelijk nog herkansing.
No shitGoed begin.
Zeg dat je vergeten om te schakelen was naar winteruur.No shit
Kop op, nog niet alle kansen zijn verkeken.Een call voor sollicitatie gepland om 16u.
Call was om 15u.. fml
Want als er 1 ding is dat werkgevers graag hebben is het een werknemer die 3 maanden achter de feiten loopt. Hij solliciteert niet als ambtenaar eh.Zeg dat je vergeten om te schakelen was naar winteruur.

Rode draad: de rol van IT die slecht of niet ingevuld wordt.
- Online bestelling ingeven bij Delhaize: Artikels niet voorradig - controleer winkelmandje of contacteer klantendienst - in winkelmandje geen opmerkingen te bespeuren, klantendienst contacteren - laat maar zo denk ik dan
- briefje van tandarts - nog steeds nood aan een klevertje om vervolgens in een postbus te droppen waar het vervolgens nog 86 keer moet verwerkt worden
Of hij loopt voor en heeft daarmee een enorme visie op de toekomst?Want als er 1 ding is dat werkgevers graag hebben is het een werknemer die 3 maanden achter de feiten loopt. Hij solliciteert niet als ambtenaar eh.![]()
Bij de meeste KBC kantoren moet dat wel lukken.In het begin kon je bij de "nieuwe" batopin kantoren enkel biljetten van 20 en 50 euro afhalen.
Ondertussen heb ik wel al gemerkt dat er plaatsen zijn waar je wel briefjes met ander waarde kan afhalen.
Maar het zou wel handig zijn om een overzicht te hebben van welke je waar kan afhalen.
Overal waar batopin kantoren zijn hebben de KBC kantoren (net als Belfius, ING en BNP Paribas Fortis) geen eigen geldautomaten meer.Bij de meeste KBC kantoren moet dat wel lukken.
Wat voor sector is dat dan? Dat is toch privé informatie die in de meeste sectoren verboden is om daarin onderscheid te maken.Iemand vraagt mij om de vacatures opt werk int oog te houden en door te sturen als er voor haar iets in zit. Ik stuur die door en in de vacature staat dat een covid vaccinatie verplicht is om te kunnen beginnen en ze blijkt anti vax te zijn.